Skocz do zawartości

ferdex

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M3 competition, 2018
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    CEO

Osiągnięcia ferdex

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie. Napawam się radością od października, czas się przedstawić się z M3 competition (lepiej późno niż wcale), miało być M2, ale wybór finalnie padł na auto emtrójke.
  2. Jestem użytkownikiem tylnego napędy od 7 miesięcy, w zeszły weekend wróciłem z gór a śniegu nie brakowało, i oszalałem na punkcie tylnego napędu :evil: tylko na elektronika nieszczęsna przeszkadza także 200 km które pokonywałem przez 6 dni na dojazdy w górach pokonywałem na wyłączonym DTC. Frajda zjazdy nie samowita wyjeżdża tył kontra wyjeżdża przód sandał i na zmianę. Pierwsze dwa dni koledzy z tyłu siedzieli cicho jak myszy pod miotłą w lusterku widać było ich przestraszone twarze, po dwóch dniach jazdy po serpentynkach widać było wesołe twarze i hasła " ale się trzyma drogi niemożliwe" BMW jest idalnie wyważone i pokonywanie zakrętów wcale nie jest gorsze od porównywalnego auta typu Audi A6 3.0 TDI quattro, wydaję się dla mnie że nawet BEMA lepiej bierze zakręty. PS. Elektronika wyłacza się w większym stopniu w trybie DS :twisted:
  3. Jeżeli słyszysz cykanie to prawdopodobnie kończy się pompa Vacum
  4. Czy kolektor 530d PASUJE z wersji poliftowej do wersji 218 PS?
  5. Ponawiam Czy w Waszych autach w przypadku zapachania DPFu świeciła się jakaś informacja na desce?
  6. Czy kontrolka od DPF powinna się świecić jeżeli jest coś nie tak z DPFem? dwa dni temu wymieniałem przewód od kolektora ssącego do intercolera, zrobiłem na uszkodzonym przewodzie około 100 km, po wymianie auto jeździ (prawdopodobnie) w trybie awaryjnym dwa tys. obrotów i koniec. Próby wypalanie wymuszonego zakończyły się fiaskiem. Mechanik twierdzi, iż wina jest zapchanego DPFu i są dwie opcje albo wymiana lub wycięcie. Zastanawiam się tylko nad jednym: "dlaczego pomimo, iż jest filtr zabity nic nie świeci się na desce"?
  7. Witam U mnie przedwczoraj przy 2/3 tys dziwnie auto szarpnęło następnie się wszystko wynormowało, wczoraj po powrocie do domu postanowiłem śmignąć na trasę sprawdzić jak się zbiera bo zacząłem odczuwać tak jakby spadek mocy w zakresie 2-3 tys. obrotów, jak wpadłem na trasę to okazało się że wogóle się BMW nie zbiera 120 km h i koniec. Zauważyłem dziwny świszczenie pod maską. Czy to jest turbina? Czy możliwe że coś z elektryką i wchodzi w stan awaryjny?
  8. Usterkę zatartej ośki w wycieraczce bardzo łatwo jest sprawdzić. Po otwarciu szyby wycieraczka powinna chodzić bardzo swobodnie, wręcz nie stawiając żadnego oporu. Jeżeli chodzi Ci luźno to musisz szukać przyczyny w elektryce.
  9. Miałem problem w wycieraczką w E61, zacinała się w połowie szyby robiąc przy tym nieznośny hałas. Jeżeli chodzi o spryskiwacz to działał bez zarzutów.
  10. Guzior cała procedura wygląda tak jak opisujesz ptaszek zaznaczony gra, kod wprowadzony, wyświetla się lista z którym telefonami próbowałem wcześniej i na tym koniec.
  11. W mojej BMW wyszukuje wszystkie telefony jak należy, pojawiają się na liście bluetooth, ale na tym się kończy, nie pojawia się dalej żadna opcja parowania telefonu z autem. Telefony poprzez które próbowałem połączyć to Nokia E71, NokiaE90. Czy może ktoś wie jak ugryźć dalej temat?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.