Skocz do zawartości

radek210579

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia radek210579

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Czy ktoremuś z was udało się ustalić co jest przyczyną drgań lewarka był bym wdzięczny za informacje :8)
  2. Błędu nie ma tylko wyświetlono że do serwisu będzie trzeba zajechac no i brak kasacji inspekcji
  3. Witam serdecznie użytkowników forum wiem że był temat lecz chciałbym odświeżyć ponieważ w mojej f10 wyświetla się 65 km do serwisu okładzin kiedy one są nowe i nie maleje wartość co jest skasować inspekcji nie ma opcji będę wdzięczny za pomoc
  4. Witam panowie odświeżam kotleta, chodzi o te dziwne odgłosy po zamontowaniu nie oryginalnego koła pasowego lekiem na dźwięk który jest po montażu może być tańszy niż wyłożenie na nowe koło pasowe ja zastosowałem koło firmy SNR jakie polecono mi w ASO i owy dźwięk wystąpił, lekarstwo bardzo dobre i odciąża cały układ pasowy http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat%5Bcat%5D=3baa8455&cat%5Bcmf%5D=2f5&cat%5Bcmo%5D=17f2&cat%5Bcve%5D=4af9&cat%5Bart%5D=20e06&cat%5Batg%5D=32e9f9&cat%5Bpro%5D=2fc&offset=0&sort=1 jest to sprzegielko jedno kierunkowe alternatora którego fabrycznie nie montowano w e46 a zaczęto w e 90 pozdrawiam mod jest tańszy i daje efekt 100 procent
  5. Problem rozwiązany przyczyną był uszkodzony stoian usterka usunięta dzięki za pomoc i wesołych świąt Wielkanocnych oraz mokrego dyngusa
  6. Alternator wczoraj przywiozlem i montwalem po regeneracji stary zostawiłem a ten wziąłem, więc tam luzu nie ma wcześniej wymieniane było koło pasowe i rolki więc chyba odpada chyba że od pompy wody bo tam był delikatny luz mechanik mówił że niedalekim czasie będzie czekałala mnie wymiana jej może wezmę sprawdzę od razu to
  7. No też prawda nie pomyślałem sorki, z tego wszystkiego nie skupiam myśli strach po gaciach że coś poważnego się stało
  8. Więc ściągnąć pasek i sprawdzić czy bez paska nie grzeje się i czy luzów na rolce nie ma, i jeżeli nie będzie grzania się i luzów na rolce to co może być przyczyną wtedy co sprawdzać i gdzie szukać przepraszam za tyle pytań ale chcę zrobić to i mieć sprawne auto
  9. 13.6 do 14.3 Jeśli ładowanie tak skacze,to właśnie sam alternator jest podejrzany. Zdejmij pasek i sprawdź ,czy alternator chodzi bez oporów OK zrobię tak jak mówisz zdejme pasek i sprawdzę czy jest to samo bez obciążenia a jeżeli nie będzie skoków ładowania po ściągnięciu paska to gdzie i w czym szukać problemu
  10. 13.6 do 14.3 kurcze to stało się tak nagle ale wcześniej zauważyłem że na rolce starego alternatora pasek drgań dostał i silnik zaczął głośniej chodzić (wcześniej znaczy się po wymianie koła pasowego i rolek oraz dwóch pasków) to było listopadzie domyślalem się że kończy się żywot starego
  11. Bardzo dziękuję za odpowiedź, sprawdzałem na podłączonym akumulatorze innego auta, podgrzewacz dołączyłem chyba że za późno to raz druga sprawa to moja bateria jest na gwarancji być może coś się z nią stało, czytałem na innym forum że przyczyną może być także sterownik świec ale ile w tym prawdy ciężko stwierdzić
  12. Witam mam problem z alternatorem ponieważ jest on zregenerowany włożony a po opalaniu i chwili pracy wydobywa się dziwny zapach oraz się grzeje dodam ten że sprawdziłem akumulator jest ok co może być przyczyną bardzo proszę o pomoc
  13. Witajcie podepne się tu do tematu reakcja skrzyni w takim wypadku jest właściwą reakcją, gdyby tak się nie działo wtedy na pewno można szukać uszkodzenia w skrzyni ja również posiadam automatyczną skrzynię i takie zachowanie towarzyszy u mnie też,sprawna skrzynia nie może szarpać,odczuwalne również jest hamowanie skrzyni z wysokich obrotów i jej płynność nawet na zimnym silniku nie może być dużo odczuwalna,gdy szarpie lekko uzupełniamy stan oleju,gdy huczy i szarpie nadaje się do czyszczenia i wymiany podzespołów pozdrawiam serdecznie życzę wesołych świąt :8)
  14. Pisze ponieważ już rączki mi opadły z sił nie dość ze wycieraczka nie wy demontowana bo mechanizm zapiekł się na amen to jeszcze. Przy włączeniu zapłonu silniczek jak by chodził masakra normalna tylko działa przycisk w kluczyku inaczej tej szybki nie otworze. Ktoś ma siłę i ochotę mi pomóc z góry wielkie dziękuję
  15. dziękuję kolego ale ten poradnik już przerabiałem mam o wiele gorzej zasyfione to dlatego tez nie idzie w żadną stronę ruszyć nie wiem chyba to rozwierce bo ręce opadają bić nie będę niczym bo na rozrabiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.