Skocz do zawartości

TheChoseN

Zarejestrowani
  • Postów

    157
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TheChoseN

  • Urodziny 06.08.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 328Ci 2000r
  • Lokalizacja
    Szczecin
  • Zawód
    Informatyk

Osiągnięcia TheChoseN

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Forum jest po to by sobie pomagać, tak mi się wydaje: Link do Mapy BMW ROAD MAP West Europe Premium 2015-2) https://mega.co.nz/#F!ERtBmKDT!Fg52RGlEH7uAwzclRRrSgQ
  2. Witam, Poszukuję informacji nt. z którego pinu w GM wysyłany jest sygnał do DWA aktywujący Panic Mode. Chciałbym wykorzystać sygnał idący z pilota (przytrzymanie otwierania klapy bagażnika) do innych celów dla auta które DWA nie posiada :) Pozdrawiam
  3. Witam, Mam mały problem, wykonałem lutowanie zgodnie ze schematem ze strony 140 tego wątku: http://img17.imageshack.us/img17/9938/20120816.jpg I instrukcją zawartą co do konfiguracji INPY. Niestety INPA nie wykrywa nadal zapłonu :( Przepraszam za jakość zdjęcia ale jeśli ktoś mógłby pomóc byłbym bardzo wdzięczny.
  4. Dzięki za info, akumulatorki sprawdzone, posiadają napięcie takie jakie fabryka dała :( Jest ktoś może na forum kto mógłby użyczyć na chwilę swoich zegarów w celu sprawdzenia ??
  5. Witam, 1. Co może być powodem że nie działa obrotomierz i ekonomizer, a temp silnika pokazuje cały czas FULL? 2. Na zimnym silniku ma muła i bardzo łatwo go "zgasić", po rozgrzaniu silnika wszystko jest ok. Dodam że na zimnym silniku ani na ciepłym nie idzie siwy dym... Nie ma też problemu z odpalaniem na zimnym ani na ciepłym. Nie pali oleju (przejechałem na nowym oleju już ponad 5000km a na bagnecie ani drgnie) 3. Co jakiś czas zapala mi się kontrolka (na CheckControl) MotorOl... Co może być przyczyną? Olej jest dobry i jest stan.
  6. Ja kupiłem w b. dobrym stanie tylko wymagała wymiany pasków i płynów eksploatacyjnych i muszę usunąć problemy z porannym odpalaniem. Ale tak to bez zarzutów. Znalazlem na otomoto. Przed miesiącem było ich jeszcze wtedy sporo w cenach 2500-6000zł. Ja dalem 2200zł po utargowaniu na paski i płyny :-) Z wyposażenia mam w tej cenie: - NIVO (SPRAWNE! bez wycieków) - podgrzewane skórzane kubły - el. szyby, el. lusterka - Kierowajka M-Tech I - Relingi :-)
  7. Witam wszystkich forumowiczy. Mam dwa małe problemy z moim nowym zakupem jakim jest BMW 324TD Touring 1990r. z silnikiem M21D24. Problem pierwszy: Mianowicie rano, bądź gdy autko postoi już około 8godzin (tyle siedzę w pracy) mam problem z odpaleniem auta. Tak czytając i przeszukując tutejsze forum znalazłem informację, że może to być problem cofającego się paliwa, ponieważ gdy autko się już odpali i od razu zgasi to pali - czy na ciepłym czy na zimnym - bez najmniejszego problemu. Czytałem, że ktoś tam zakładał jakiś zawór aby paliwo się nie cofało. Czy ma ktoś pojęcie gdzie to kupić i jak to założyć? Problem drugi: Nie działa mi obrotomierz (co za tym idzie i ekonomizer), oraz temp silnika pokazuje cały czas MAX. Też udało mi się wyczytać, że może to być wina baterii które znajdują się w zegarach (rozebrałem -> sprawdziłem -> są rzeczywiście dwie baterie 3 Volt-owe). Moje pytanie brzmi. Czy ktoś się już spotkał z tym problemem i czy po wymianie baterii wszystko wraca do normy? :prosze: o pomoc... Pozdrawiam Krzysiek [ Dodano: 2009-05-14, 14:58 ] Mała porcja informacji w postępach prac: Dot. problemu drugiego: Wsadziłem inny licznik z (324d) i temp silnika pokazywało normalnie, lecz obrotomierz dalej nie działał. Po przełożeniu samego wskaźnika temp. do mojego licznika nadal pokazuje MAX :( Nie będę już pisał że na tym liczniku z 324d auto jeździło strasznie (silnik nie równo chodził i strasznie szarpał) Jeśli chodzi o bateryjki sprawdziłem miernikiem w moich zegarach baterie nadal posiadają napięcie 3 Volty. Gdzie szukać problemu??? HELP!
  8. TheChoseN

    Car pc

    Witam, może dołączę się do tematu. Jakby ktoś kiedyś chciał zrobić sobie instalację tego typu i szuka jakiegoś komputera to mam świetne rozwiązanie. Komputer nazywa się DELL SX270 to cudo ma procesor P4 2,8GHz w standardzie 512MB DDR i 40GB dysk mozna wsadzić tam dowolny dysk twardy 2,5" (nawet 160GB) i RAM'u MAX 2GB (ale po co tyle). Sprzęcik ma wymiary około 21cm wysokości, 8cm szerokości i 27-30cm długości. Można go położyc na boku. Ma wbudowany napęd Slim CD-ROM. Zasilacz zewnętrzny ale myślę ze po poradach z forum elektroda.pl bez problemu podłączy się go w samochodzie. ma 6 portów USB więc można podpiąć: myszke i klawiaturą bezprzewodową (żeby sobie pograć np. w BMW M3 Challenge :D), Moduł USB GPS -> http://allegro.pl/item258583222_modul_gps_na_usb_g_space_gs_r213.html, podłączyć PAD'a :), IrDA USB, Bluetooth USB, i inne urządenia :), Monitor 7" DOTYKOWY-> http://allegro.pl/item257548698_lilliput_7_cali_dotykowy_panel_lcd_monitor_vga_usb.html Pozdrawiam!!!! Ja będę nad czymś takim myślał w mojej niedawno nabytej BMW 520i E39. Jak ktoś ma jakies pytania skąd zdobyc sprzęt walcie śmiało, pracuje w największej hurtowni sprzetu komputerowego w Szczecinie!
  9. Tak auto jest juz w kraju i oddałem tablice temu kolesiowi od ktorego kupilem auto a on odesłał je do Szwajcarii. Co mam zrobic? Wydział komunikacji chce odemnie dowod rejestracyjny niemiecki!!
  10. Witam! Mam problem. Chce zarejestrować moje niedawno nabyte auto, mam pewien jednak problem. Oto historia auta. Niemiec kupił auto z salonu w 1996roku jeździł nim do 2003 i "sprzedał" córce, która miała go na siebie zarejestrowanego (na niemieckich blachach) następnie wyprowadziła się do Szwajcarii i wyszła za mąż więc przerejestrowała auto w Szwajcarii na tamtejsze rejestracje (mając już obywatelstwo w Szwajcarii). Następnie jej ojciec "odkupił" od niej auto i sprzedał je mi, czyli defakto kupiłem auto od niemca ale ten nie miec nie miał przerejestrowanego tego auta na siebie, gdy ja go od niego kupowałem. Mam niemiecki Brief (ten duży) i umowe kupna sprzedaży z niemcem, nie mam niestety tego małego "Fahrzeugschein". Z tego co słyszałem nie idzie zarejestrować auta bez tego małego świstka. Czy wie ktos co mam teraz zrobic???? Pozdrawiam i z gór dziękuję za odpowiedzi.
  11. Heh... ja mam je u siebie w sklepie po 35zł :) Czerwone BMW :)
  12. Witam Sprawdź styk na wtyczce co jest na dyfrze. Wyjmij przeczyść z błota/piachu/kurzu i wszystkieco sie tam zebralo psiknij jakimś sprajem dla poprawy styku i powinno być ok. Miałem tak w mojej E30 Kombi :) Pozdro!
  13. A jak z hamulcem recznym? działa na 2 koła? Ja mialem taki przypadek u mnie. Okazało sie ze szczęki się oderwały od tarcz kotwicznych. S Jak masz 1.6 silnik to sciagnij z tyłu bęben lewy i zobacz czy wszystko jest tam OK. Jesli nie to moze to byc łożyszko albo jeszcze jakas inna sprawa. Warto zobaczyc jak najszybciej. Pozdro!
  14. Witam. Mam zamiar wymienic alarm w moim autku, bo ten juz troche stary i pilota nie mam. Mam takie pytanko. Jaki alarm uważacie za najlepszy? Jaka specyfikacja? Chciałbym aby było dostępne domykanie szyb x4 i szyberdachu, jakiś czujnik położenia + odcięcie zapłonu.
  15. Jak na razie ściagałem pasek który idzie przez wszystkie mechanizmy (alternator etc.) ale to nic nie dało... :( Taki mi poradził jeden z forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.