Skocz do zawartości

wafeltom

Zarejestrowani
  • Postów

    855
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318d 2006
  • Lokalizacja
    Staffordshire

Osiągnięcia wafeltom

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. Jak masz przedlift xenon to te h7 powinny świecić jako drogowe.
  2. Halogen pre lci na halogen lci -nic nie trzeba kodowac
  3. Wszystko pasuje plug'n'play. Serwisanci z UK i Irlandii zawsze mają jakieś problemy. Ja w przedlifcie mam poliftowe xenony i też pasuje a w/g serwisu "nie da się" i "nie będzie działać".
  4. Też tak miałem, aż zdechł na amen. Powód -sterownik silnika się wykompał. Proponuję diagnostykę, jeśli na niej nic nie wyjdzie to przyczyną może być czujnik położenia wału lub sławny przekaźnik.
  5. Bardzo ładnie to opisałeś z tym dyfrem ale ja ci opowiem inną historię. Zaglądałeś kiedyś do dyrfra? Widziałaś w którym miejscu osadza się ten szlam z opiłkami? Osadza się na przeciwko koła talerzowego. Jeśli go nie usuniesz "ręcznie" to nowy olej po wymianie go rozpuści i wtedy dopiero opiłki będą hulać po całym zespole. Także sama wymiana to błąd. Oczywiście każdy niech sobie myśli co chce. Do puki nie będę miał czasu aby pozdejmować osłony i wyczyścić przed wymianą wolę go nie dotykać. I spotkałem się nie raz z problemami typu wycie po kilkuset kilometrach od wymiany.
  6. Jak jest ok to powinien odpalić tak czy tak. Jak nie odpala to próbuj z i bez. czytaj błędy po każdej próbie. To co Ci napisałem przytrafiło mi się kilka razy po próbie odpalania z kablem w obd. Nie było błędu rzadnego nigdzie a auto nie paliło (e60 i e90). Po wykasowaniu błędów (wszędzie było bez błędów) auto odpala. Jeśli nie odpala czytaj błędy. Powinny być tylko te co go trzymają.
  7. Wykasuj wszystkie błędy po odczycie functional jobs. Wejdź do silnika i wykasuj błędy nawet jak ich nie ma. Back back..... wyłącz inpę wyłącz zapłon wyjmij kabel z lapka i obd i spróbuj odpalać.
  8. Fabrycznie są jeszcze czujniki do poziomowania. A tego low lub nsw nie obsługuje. No i kwestia jak jest zakodowane i czy zmostkowane długie do przesłon xenonu.
  9. to moj http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/30/i4lj.jpg A to zwstawienie LOW: bez przeciwmgielnych, bez xenonów, bez AHL NSW: BASIS: z przeciwmgielnymi, bez xenonów, bez AHL XE: z przeciwmgielnymi, z xenonami, bez AHL AHL: z przeciwmgielnymi, z xenonami, z AHL MAX BROSE: Obsługuje wszytko łącznie z lusterkami, dodatkowym oświetleniem, hakiem -najbogatszy jaki wystepuje Zaleznie od daty produkcji i wyposazenia FRM, FRM2, FRM3. Dodatkowo jest na naklejce ktoras z opcji powyzej no i moze byc jeszcze LED. Xenon masz chyba nie orginalny... A to co kupiles to chyba najubozsze co moze byc. Oczywiscie da sie to zakodowac aby dzialal xenon ale do fabryki to ma daleko
  10. Xenon jest w modułach z XE, AHL, MAX BROSE
  11. Drugi do sprawdzenia. Nim trzeba się zająć. Minusowa korekcja na reszcie także jest wynikiem 2.
  12. Rzecik -jak chcesz to możesz zmienić ale różnicy nie będzie po za tym że będzie prawidłowy. to kodowanie expertmode przywraca w module ustawienia fabryczne do aktualnych kodów w VO. czyli jeśli kolega tak zrobi będzie miał zakodowany ster z ustawieniami tak jak by auto wyjechało właśnie z fabryki. pusty man to jest oszukiwanie ncs -nie ma pliku tekstowego i ncs dobiera seryjne kodowanie. Ja tak nigdy nie robiłem ale czytałem że można ster uwalić takim zabiegiem więc nie polecam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.