Skocz do zawartości

pawel.brevis

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E36 318ti COMPACT
    było E87 116i
    jest E91 330xd

Osiągnięcia pawel.brevis

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Mam podobny problem - z tym że u mnie wariuje czujnik poziomu płynu. Podpowie ktoś jak bezszkodowo zdjąć błotnik?
  2. obstawiałbym na jakiegoś rodzaju termometr "pokojowy"...
  3. Ewentualnie spróbuj zdjąć boczek tylny i odkręcić metalową osłonę. Tam masz wlew ale od "drugiej strony" ;)
  4. Wydaje mi się, że też jest zły. Zła temperatura otwarcia, a poza tym w opisie jak byk stoi że do TDSa. Myślę że coś z: http://allegro.pl/listing.php/search?string=e36+m42&category=18693&description=1 wybierzesz.
  5. Moim zdaniem ten termostat nie jest właściwy. Z tego co piszesz to masz silnik M42 - lepiej jednak żebyś się upewnił. Przedstawiony termostat jest do M44. Do M42 jest sam wkład, jego cena, z tego co pamiętam ok. 50 zł + ew. uszczelka.
  6. Sprawdź sprężyny - czy przypadkiem któraś nie jest pęknięta. Od tego może siąść tył i to znacznie.
  7. Kolego, sprawdź sobie sprężyny - nie pierwszej młodości mogły po prosu popękać (chociażby ostatni, ten najmniejszy zwój) i dlatego auto siedzi niżej.
  8. Zrobiłem lekkie rozpoznanie rynku w okolicznych sklepach. Co sądzicie o sprężynach firmy KF? Przy okazji tej firmy jest jeszcze jeden dylemat. Czy watro dopłacić niecałe 20 zł i kupić tzw wzmocnione/utwardzone, czy nie bawić się w ogóle w takie warianty i kupić najzwyklejsze, standardowe?
  9. Witam Mam problem z zawieszeniem w moim BMW. Okazało się że mam pękniętą tylną sprężynę - na ostatnim, tym małym już zwoju. Moim zdaniem konieczna jest wymiana obu. Cena seryjnych sprężyn w ASO zaporowa. Żadnych obniżających, superhipersportowych nie chcę, po prostu wolałbym seryjną wysokość zawieszenia. I teraz pytanie, jakiej firmy sprężyny moglibyście mi polecić, żeby spokojnie i bez obaw móc jeździć przez dłuższy czas? Najlepiej żeby ktoś miał sprawdzone na własnym przykładzie. A może używki? co myślicie o takim pomyśle? Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.
  10. Witam Szyba nie trzyma się w szynach - prawdopodobnie nie siedzi w takiej jakby uszczelce z przodu, przez to ramiona, które podnoszą szybę wyskakują z prowadnic. U mnie pomogło odpowiednie włożenie szyby i delikatne podgięcie tych ramion. Od pół roku odpukać szyba działa jak nówka.
  11. na podobne zachowanie u mnie pomogła wymiana termostatu :)
  12. Popieram sposób, polegający na przeciąganiu kabla po stronie pasażera. W komorze silnika nie rzuca się w oczy - kabla po prostu jest tam bardzo mało.
  13. sprzęgło pracuje na tym samym płynie co hamulec - po prostu jest jeden wspólny zbiorniczek.
  14. moim zdaniem to M42 z obudową filtra oleju z tworzywa. Wg strony MANNa filtr jest taki sam jak w M44. M42 z obudową aluminiową miało inny wkład filtra - więc może tu tkwi cała zagadka.
  15. Być może dlatego, że w M42 z tego co wiem były 2 typy - z aluminiową bądź plastikową pokrywą - filtr w drugim przypadku powinien być taki jak w M44
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.