Skocz do zawartości

emilo123

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10
  • Lokalizacja
    Łódzkie

Osiągnięcia emilo123

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czy owy patent pasuje również do modelu F10? Listwa na drzwiach wygląda trochę inaczej choć oświetlenie jest identyczne. Sprawdzał to ktoś? Pozdr.
  2. Posiadam silnik 190KM bez xdrive z końca 2014r i jedyne co poleciało to zawór EGR (błąd o braku mocy), ale po wymianie na nowy już nic się nie dzieje i chodzi jak fabryka. 135 tys. nalotu. Auto lada moment zostanie wystawione na sprzedaż, więc jak jesteś już zainteresowany pisz priv.
  3. Jeśli chodzi o E87 to fakt z prowadzenia i stylu jazdy jestem bardzo zadowolony :) natomiast sprawy komfortu zawsze są kwestią indywidualną. Mnie osobiście przeszkadza mało miejsca w środku i słaba widoczność, ale to subiektywna opinia. 5 osób oczywiście też spokojnie pojedzie, bo i tak podróżowałem, ale uważam, że są bardziej przestronne auta w środku z segmentu hatchback'ów. W każdym razie w majówkę jedyneczka leci pod młotek, bo zmiana modelu została zatwierdzona przez drugą połowę :P
  4. Witam wszystkich ponownie :) Po paru latach przerwy i zdradą (udaną co prawda) z marką Audi :P wróciłem do BMW i chciałbym wam przedstawić mój egzemplarz F10 :) Kolejna 5-er z którą mam przyjemność obcować i póki co jestem bardzo zadowolony :) Rok 2015 2.0 Diesel Pełny M-Pakiet :) Zamiary na wgranie chipa :) Foto robione zaraz po zakupie: Edit: Zapomniałem dodać, że żonę również wyposażyłem w BMW :P Model e87 po lifcie :) fajne autko, ale niestety ciut ciasne w środku Więcej foto jak będzie cieplej :) Pozdro
  5. Mam ten sam objaw tzn aku cały czas sie rozładowywuje lub nie jest ładowany w trakcie jazdy i wyskakuje znajoma choineczka na zegarach... :duh: Raz bryczka mi stanęła na światłach i musiałem też odpalać z kabli... :mad2: Przyczyn może być wiele począwszy od regulatora napięcia na alternatorze po brak adaptacji nowego aku lub trefną klemę minusową IBS... Mam taki sam aku jak autor tematu tzn Futurę 100Ah, lecz wymieniał go poprzedni właściciel i nie zaadaptował go, a ja z racji że nie mam kabelka i inpy nie mogę tego zrobić :mad2: Nie mam jakoś weny na wywalanie kasy na nowy regulator lub klemę IBS, ponieważ planuje sprzedać betke, więc drogą dedukcji i rady jakiegoś kolegi z naszego forum odpiąłem taki cienki kabelek idący od klemy minusowej do dodatniej przy akumulatorze i na razie błędy ustały lecz jest to wciąż loteria :norty: a ładowania nie sprawdzałem. Może warto sprawdzić czy wam też pomoże takie rozwiązanie lub jeśli ktoś mógłby sprawdzić co pokazuje inpa po odpięciu tego kabelka???
  6. Znawcą nie jestem ale kierownica z Mpakietu w wersji czystej od jakichkolwiek dodatków sygnowanych logiem ///M jest zastanawiająca i sugerująca jakąś ciekawą przygodę... Warto o tym wspomnieć.
  7. Wg mnie X6 jest najfajniej wyglądającym SUVem na rynku. Wiadomo kwestia gustu. Ale ja jak widzę X6 to aż mi się pozytywnie ciśnienie podnosi :D Tak samo miałem jak widziałem E60 w Mpaku ale jak już taką dorwałem to z czasem ciśnienie opadło... :P
  8. Podepnę się pod temat, bo mój problem też podchodzi pod cudowną elektrykę... Od jakiegoś już czasu wywala mi standardową choinkę na zegarach w tym też błąd skrzyni jak u poprzednika :mad2: Ostatnio nawet nie chce w ogóle zapalić dopiero prostownik załatwia sprawę... Wiadomo przyczyny są znane: regulator napięcia, klema minusowa, słaby akumulator lub brak adaptacji po jego wymianie. I tu nasuwa się moje pytanie, a raczej prośba mianowicie kto z okolic Łodzi byłby skory do pomocy i zaadaptował mi akumulator, bo poprzedni właściciel wymienił go na nowy, ale daje sobie rękę uciąć, że go nie zaadaptował i stąd teraz mam piękną choinkę chociaż święta się już dawno skończyły... :mad2: Chciałbym zacząć od tego, a jeśli to nie pomoże będę wymieniał regulator itd. Panowie pomóżcie, bo w mojej okolicy ok 30km od Łodzi nie ma żadnego speca z kabelkiem do BMW, i który na dodatek ogarniałby taki temat, a jechać do ASO mi się nie uśmiecha bo za tą kasę kupie sobie nowy regulator i pół baku paliwa :) Czekam na jakieś info od was. Pozdrawiam.
  9. właśnie że ściemnia musisz mieć światła włączone. Ja też zauważyłem ciemniejszy ekran u siebie chyba faktycznie temperatura na to wpływa.
  10. A ile taki regulator z ASO się ceni??
  11. Wracając do mojego tematu to właśnie wróciłem z urlopu i wymieniłem olej na polecany na tym forum marki Motul a dokładniej 8100 X-Clean+ 5w30 i jestem bardzo zadowolony :D Silnik pracuje jakby ciszej i równiej :) chociaż może mi się tylko wydaje :lol: ale mimo wszystko polecam tą markę oleju do waszych beemek bo kogo bym się nie zapytał to każdy ją sobie chwali :) Przede mną niestety jeszcze wymiana odmy bo mam delikatny wyciek oleju i prawdopodobnie odma za tym stoi :| ale to za 2 tyg po kolejnym urlopie :D Pozdro
  12. do mojego pierwszego auta - Punto 1.2 wchodziło 2,8 l oleju. MOże warto sie przerzucić :cool2: Moim pierwszym autem było E46 więc Twoja propozycja to trochę nie ta klasa i raczej nie cofnąłbym się już w rozwoju ale dzięki za rade buahahaha :lol:
  13. oooo f*uck... :/ to mnie kolego osłabiłeś... myślałem że max tam wejdzie 6l a tu ponad 8... masakra. w sumie nie ma co się dziwić spory silnik to i wejdzie sporo ale koszta znowu rosną...
  14. To ile tam wchodzi oleju skoro kupiłeś 2x5l???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.