Skocz do zawartości

Krzysztof_18

Zarejestrowani
  • Postów

    273
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Krzysztof_18

  • Urodziny 20.08.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E61 3,0 D; BMW E-36 Compact 1995r
  • Lokalizacja
    Lubań
  • Zawód
    Magister Inżynier :)

Osiągnięcia Krzysztof_18

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Nikt nie może mi napisać gdzie przekodować pustym plikiem man żeby sprawdzić czy to nie ten problem??
  2. Wiązki są robione natomiast diversity suchutkie aż miło patrzeć.
  3. Witam. Mam problem z centralnym zamkiem a mianowicie kluczyk wysyła sygnał sprawdzane na odpowiednim sprzęcie a mimo to nie działa centralny, radio itp.działa bez zarzutów więc póki co skreśliłem diversity. Wszystko padło z dnia ma dzień natomiast wiązki były już naprawianie (BMW E61 2005r). proszę o pomoc jak spróbować przekodować centralny pustym plikiem man i czy to ma jakiś sens ??
  4. Witam Trochę odgrzebane może to nie E39 tylko E61 3,0d ale stuki podobne. Proszę o pomoc bo niedawno robiłem serwis auta itp. i usłyszałem dziwne stuki między blokiem silnika a skrzynią co słychać na filmie szczególnie przy końcówce filmu słychać dokładnie o jakie stuki chodzi. Proszę o pomoc co to może być ??
  5. Już dawno myślałem o AGM waśnie wtedy jak kupowałem ale wszyscy twierdzili, że bez START-STOP bierz zwykły itp. itd. Jak długo już jeździsz na AGM ?? Pytam żeby było miarodajne bo są o AGM różne opinie również. Dzięki poczytam co ludzie o tym piszą :)
  6. Witam Odgrzewam kotleta bo temat powinien być rozwojowy bo z roku na rok akumulatory się zmieniają ;) Sam borykam się teraz z tym problemem, ponieważ jakieś 3-4 lata temu wymieniłem aku na Centre 110 bo w aucie z 2005 roku siedział jeszcze ori akumulator ale już nie dawał rady. W tamtej chwili opinie o centrze były ok niestety po tych bodajże 3 latach aku chyba pada. Po podłączeniu kompa dosłownie po niecałej minucie robienia diagnostyki już pluje o słabym napięciu ;/ oczywiście trochę ciężej też kręci ;/ Podjechałem zatem na stację żeby sprawdzili stan akumulatora i tak po całonocnym podładowaniu pokazało napięcie 12,3V zamiast 850ah pokazało 650ah (czyli 200 gdzieś uciekło choć ogólny "stan rozruchu" też dobry), stan akumulatora "dobry-naładuj" natomiast ładowanie 14,6V. Podczas jazdy z apki Btool pokazuje ładowanie na poziomie właśnie 14,6-14,7 więc wydaje mi się, że regulator jest ok a sam akumulator już ma problemy z celami lub jeszcze co innego. Co o tym sądzicie ?? No i oczywiście jeśli to akuma co kupować żeby to "pożyło" bo centra mi podpadła również w E36 gdzie 2 razy musiałem ją reklamować a kupowana również w ostatnich 2 latach ;/
  7. Ktoś coś podpowie ?? Ewentualnie przekieruje do odpowiedniego tematu. Jeśli masz akumulator AGM to wartości ładowania akumulatora masz ok. Temperaturę płynu chłodzącego masz w porządku. Akuma standard nie AGM. Polatam dłużej z apką i poobserwuje. Dzięki wszystkim za odpowiedź.
  8. Ktoś coś podpowie ?? Ewentualnie przekieruje do odpowiedniego tematu.
  9. Witam Pacjent E61 3,0d 2005r. W Live data wartości przy Akumulator pokazują między 14,4 a 14,8 czy to regulator napięcia czy w trakcie jazdy tak pokazuje ?? Temperatura chł. również faluje wprawdzie sprawdzone na dość krótkim odcinku ale jednak od 87-92 czy to termostat ?? Jeśli tak to który ?? Kolejna sprawa w opcji aktualne/oczekiwane wartości w trakcie jazdy są mocno zbliżone jedynie doładowanie różnic się o 200-300 czego to może być przyczyna tzn. gdzie szukać winowajcy ??
  10. Witam i bardzo proszę o rozkodowanie WBANJ71050CR14623.
  11. Niby tak tylko chłodnica w pełni nie odprowadza ciepła więc to nie wydaje się być ok. Poza tym węże wydaje mi się że mają powietrze a mimo wszystko nie chce ono wyjść.
  12. Wcześniej działało bez zarzutu więc raczej tak. Obecnie w środku grzeje chłodnica góra ciepła dół zimny ale ciągle chodzenie silnika nie przynosi efektu temp. Stoi na 92stopnie ale w 100% na pewno nie jest odpowietrzony weszło jakieś 9l płynu. Zastanawiam się czy nie wymienić odpowietrznika i korka od wlewu płynu ale czy to coś pomoże ? Jeden odpowietrznik już mi się skręcił więc dałem inny ale po poluzowaniu na wolnych ani płynu ani powietrza dopiero po lekkim gazie leci płyn.
  13. Głowicą sprawdzana robiona kompleksowo. Dokrecanie jak książka każe najpierw dynamometryczny potem 2 x 90 stopni z kątomierzem.
  14. Witam po przerwie. Auto złożone po wymianie uszczelki wszystkie oringi, podkładki i uszczelki wymienione można powiedzieć, że silnik dostał drugie życie jednak mam problem z odpwietrzeniem ukaldu chłodzenia. Próbowałem już wszystkiego auto z przodu podniesione plynu zalane ogólnie już ok 9l jednak na poczatku w srodku nagrzewnica nie dawała ciepłego powietrza ale chłodnica była gorąca trochę próbowałem dalej odpowietrzyc ale nadal lipa teraz w środku grzeje ale chłodnica jest zimna i wąż powrotny z nagrzewnicy gorący, że ledwo dotykać można ale jakby pusty w środku. Wąż dochodzący do nagrzewnicy ciepły ale pełny, że ledwo go ścisne ale chłodnica zimna i wydaje mi się, że w układzie nadal jest powietrze jednak gdy silnik pracuje po odkreceniu odpowietrznika ciśnie tylko płyn i już nie wiem co zrobić. Proszę o dobre rady bo wiem, że ten silnik jest ciężko odpowietrzyc ale walczę już conajmniej 2 dzień i lipa. Dodanie gazu aby ciśnienie przepchalo nagrzewnice nie pomaga. Pompa wody niby pracuje bo lekkie dodanie gazu robi przelew w zbiorniczku.
  15. A spoko nie widziałem muszę dokładnie obejrzeć. Dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.