Skocz do zawartości

lukaszpan

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukaszpan

  • Urodziny 16.10.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 550i'10(17-now)
    e83 X3 3.0d'05(14-17)
    e46 320d'02(07-20)
    e91 318i'07(07-09)
    e60 530d'03(09-11)
  • Lokalizacja
    Tarnowskie Góry
  • Zawód
    przedsiębiorca, chemik

Osiągnięcia lukaszpan

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. lukaszpan

    Śląskie

    Tak, tu na Śląsku jest Jarek Sosnowski w Lublińcu. Parę aut robiłem i na razie wtopy nie ma. Gość potrafi NAPRAWIĆ a nie wymienić skrzynię, a to dość cenne. Jakby co pisz na priv dam namiary
  2. Bardzo dziękuję Ci za odpowiedź. Jak patrzę na te zderzaki w czarnym to... podoba mi się. Pewnie znów zrobię popełnię to i kupie ten bodykit. Wszystkie Hamanny i AC Schnitzery się przy nim chowają. Bardzo ładnie wygląda. Gratuluję. Mam fabryczny MPakiet i jest rozterka bo też wygląda dobrze, ale ten Prior jest po prostu z pazurami, bojowy. co tu zrobić?
  3. Basen przez który przechodzi sławna rurka jest w całości wypełniony płynem i tak ma być - płyn tam wpływa bezpośrednio po ochłodzeniu cylindrów i jest odbierany króćcem w deklu/pokrywie. Wierzcie lub nie dla kilku mechaników było to szokiem... Trochę słabo no nie? Trochę straciłem wiarę w mechaników ale polecam serwisówki BMW w sieci są dostępne. Można się wiele dowiedzieć i czasem mechanikowi trzeba wytłumaczyć co ma zrobić. Gdyby ktoś chciał chętnie pomogę proszę pisać na priv albo tutaj. Jestem do dyspozycji.
  4. Cześć Jakiś czas już pewnie użytkujesz swoje v8 jak widzę po dacie postu. Mam pytanie do Ciebie: Jak z perspektywy czasu zachowuje się ten body kit? Przyznaję sam zestaw zawsze mi imponował ale... - kiedyś kupiłem ten zestaw (niestety w Polsce dostępne są tylko repliki Priora wykonane z gfk/włókno szklane/ a nie tak jak oryginał z absu) ale przeleżał w garażu 2 miesiące zanim zawiozłem graty na montaż i... jakież było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem że zestaw skurczył się tak bardzo że np progów brakowało po 2 cm. Nawet nie montowałem tego tylko zwróciłem, nie bez awanturki... - piszesz o tym że chętnie spasował byś go lepiej - niestety widzę na zdjęciach że niewiele da się zrobić - po prostu brakuje materiału. Szkoda że żadna firma nie podejmuje się zrobić tego w absie... Jak z trwałością lakieru na gfk? Nie pęka? Nie robi się pajęczyna? I pytanie o mapy do silnika? Chciałbyś kogoś polecić kto Ci to robił? Jestem w posiadaniu 550i i w sumie chętnie bym coś podłubał. Niestety pomimo tego że mój samochód ma już przeszło 9 lat nie ma sensownych mechaników którzy cokolwiek rozumieją z tego silnika - stąd moje pytanie. Czy wyszedł u Ciebie problem z magistralą wodną - tzw. problem rurki? Chciałbyś może pochwalić zdjęciem wydechu od spodu? Mam wielką ochotę zrobić wydech na duplex i chętnie podpatrzę... Pozdrawiam
  5. Kolego w e60 nie ma elektrycznego zamykania bagażnika, jest w e61.
  6. Cześć cała klamka tzn. mikrostyk tego już bym raczej nie rozbierał na drobniejsze. 50 zeta na alledrogo. Jak pytasz czy pasuje z poliftu to tak - pasuje. Ten mikrostyk był montowany we wszystkich e60, w e61 tylko do liftu, oraz w e39.
  7. Przyjacielu nic dodać nic ująć. Widać że z fachowcem do czynienia... pozdrówki
  8. Cześć Przedwczoraj robiłem wiązkę więc spróbuję Ci poradzić. Moim zdaniem 2 możliwości wchodzą w rachubę: - uszkodzony mikrostyk (klamka) - mniej prawdopodobne, ale możliwe - uszkodzona wiązka (w zawiasie klapy) - bardziej prawdopodobne - nie tylko e60 jest dotknięte tym problemem W moim przypadku tak to wyglądało: światło w bagażniku żyło swoim życiem, lampka oświetlająca na klapie nie świeciła, zamki działały ok. Moja e60 ma 7 lat a kable wyglądały tragicznie (3 przerwane, 3 połamane tylko na izolacji wisiały), zadziwiająco sztywne te kable jak na tak ruchomy element. Jak naprawić - DIY: potrzebujesz: - e60 - ciepły garaż - oświetlenie - śrubokręt płaski - śrubokręt krzyżak - klucz 10tka - taśma izolacyjna - 9 kawałków kabla po 30 cm (max 0,5mm kwadrat to i tak za gruby ale ok - miękka linka oczywiście nie drut) - cążki do kabla - ostre narzędzie np. nóż do tapet - lutownica, cyna, kalafonia - 18 kawałków koszulki termokurczliwej - opalarka lub zapalniczka - 2 godziny czasu bez większego pośpiechu procedura - dobrze jest czymś osłonić zderzak to nie porysujesz lakieru - zdejmujesz prawy boczek bagażnika - odpinasz klemę akumulatora (klucz 10tka) - demontujesz światełko w klapie i oświetlenie tablicy - zdejmujesz tapicerkę klapy (zatrzaski plastykowe + 2 wkręty na zawiasach przybornika na trójkąt i klucze) - odpinasz wiązkę w klapie (dobrze oznaczyć wtyczki które do czego - nie da się ich wprawdzie pomylić, bo nie pasują, ale będzie łatwiej przy montażu) - przeciągasz wiązkę o ok 0,5 m do bagażnika (nie próbuj jej całkiem wyciągać bo będzie problem) - zdejmij gumę uszczelniającą z wiązki (przy zawiasie) - odwiń wiązkę z taśmy na odcinku ok 30 cm - uszkodzenia najczęściej są zlokalizowane w okolicy wspomnianej uszczelki - miejsce gdzie wiązka wchodzi do rurki zawiasu - po kolei wstaw 30 cm kawałki (wlutuj i zabezpiecz koszulkami - nie taśmą - koniecznie równe odcinki - wszystkich kabli - nie tylko uszkodzonych - wiązka musi być równa bez żadnych zgrubień i pętelek) - opalarka lub zapalniczka w ruch - owiń wiązkę taśmą izolacyjną - zamontuj gumę uszczelniającą na wiązkę - wciągnij wiązkę z powrotem do klapy - podepnij do gniazdek - zamontuj oświetlenie tablicy - zamontuj tapicerkę klapy (zatrzaski wkładaj w pozycji otwartej - dociskasz dopiero po umieszczeniu w otworze - banalne a ludzie łamią te zatrzaski bezmyślnie - płaski śrubokręt przydaje się) - zamontuj światełko w klapie - podepnij akumulator - zamontuj boczek bagażnika - podziwiaj jaki jesteś dobry w te klocki Przy tej okazji zamontowałem oświetlenie LED w bagażniku - efekt przerósł moje oczekiwania. Ja przy e46 za tą samą robotę zapłaciłem 2 miesiące temu 200 zeta, a tak nie licząc mojej pracy wyszło 15 zeta. Jak to lubisz to nawet przyjemność sprawia... pozdrawiam i powodzenia
  9. Panowie dzięki za instrukcję dot. tylnych przeciwmgłowych. Może nie 30 minut ale godzinka i działa elegancko. Koszt kabel i styki 3 zeta, panel z Head up displayem 140 zeta... i przegląd bez stresu. dzięki wielkie jeszcze raz tomo220 pozdrówki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.