Skocz do zawartości

Rav82

Zarejestrowani
  • Postów

    125
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rav82

  • Urodziny 23.10.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 1993r
  • Lokalizacja
    Sosnowiec

Osiągnięcia Rav82

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich Potrzebuję dobrego specjalistę od e34. Generalnie chodzi o silnik 2.0 vanos. Kręci, nie odpala. Najlepiej z dojazdem do mnie na plac. Szczegóły na telefon ew na miejscu. Bardzo proszę o pomoc 511 987 624.
  2. Rav82

    M50b20 remont

    Witam wszystkich. Szykuje mi się remont silnika. Uszczelniacze do roboty, poza tym na rozgrzanym silniku do 2k obrotów szarpie. Na zimnym chodzi jak trzeba. Podejrzewam sprawę elektroniczną. Teraz pytanie, robić remont obecnego silnika czy lepiej wsadzić m52b20?
  3. Rav82

    E34 M50 Słabe ogrzewanie

    Działa, dziękuję za podpowiedź.
  4. Rav82

    E34 M50 Słabe ogrzewanie

    Który to przekaźnik jeśli można wiedzieć?
  5. Rav82

    E34 M50 Słabe ogrzewanie

    Witam, podepnę się pod temat. Mianowicie, posiadam obecnie e34 2.0 '96r z manualną klimą. Mój problem polega na tym, że do owej pompki nie dochodzi plus, bo sprawdzałem na krótko to śmiga. Poza tym w panelu pod radiem pokrętła od regulacji ciepła - zimna nie reagują na zmianę temperatury (coś z panelem nie tak?). Natomiast regulacja centralnych kratek funkcjonuje, gdy dam na zimne leci zimne jakby z wszystkich kratek, dam na ciepłe to leci ciepłe. Pomoże ktoś w tej kwestii?
  6. Witam. 7059 Dziękuję :D
  7. Witam, proszę o pomoc w rozkodowaniu radyjka: BP0273Y8227217 7 640 273 342 Dziękuję
  8. Autko idzie na sprzedaż, gdyż nabyłem nowe e34 http://i63.tinypic.com/2r3wl0m.jpg
  9. Witam, a jak wyciągnąć ten opornik/rezystor? Chciałem wyjąć i wymienić, są dwa zaczepy, odhaczyłem i nie chciał wyjść. Taki mam http://i63.tinypic.com/2qi5kc4.jpg
  10. Na wiosnę również usuwam kata w swoim :)
  11. Witam. Zakupiłem kolejną e34 tym razem w dieslu. Modellbezeichnung: 525tds Ausführung: Europa Typschlüssel: HA01 E-Code: E34 Karosserie: Limousine Lenkung: links Türen: 4 Motor: M51D25 OL - 2,50l (105kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: automatisch Außenfarbe: Granitsilber Metallic (237) Innenraum: (0412) Produktionsdatum: 24.10.1991 Werk: Dingolfing Code Sonderausstattung S169A Abgasnorm EU3 S209A Sperrdifferenzial S210A Dynamische-Stabilitäts-Control S293A BMW LM Rad V-Speiche 54 S314A Aussenspiegel / Fahrerschloss beheizt S339A Shadow-Line S354A Frontscheibe grün Grünkeil S401A Schiebehebedach elektrisch S410A Fensterheber elektrisch vorne S423A Fussmatten Velours S428A Warndreieck und Verbandstasche S472A Armlehne vorne Fahrer/Beifahrer S510A Leuchtweitenregulierung S520A Nebelscheinwerfer S529A Mikrofilter S661* S690A Cassettenhalterung L801A Länderausführung Deutschland Po wymianie pompki paliwa i wymianie wtrysku sterującego. Więcej zdjęć niebawem :D http://i58.tinypic.com/1zc1ncy.jpg Kilka świeższych fotek : http://i60.tinypic.com/sgmkat.jpg http://i62.tinypic.com/2jcwx9d.jpg http://i61.tinypic.com/24es7wo.jpg http://i62.tinypic.com/zthovc.jpg Oraz mała prezentacja (amatorska ) :
  12. Plastikowe słupki łatwo się demontuje. Są na zatrzaskach. Z tego co pamiętam są dwa rodzaje. Długie całe i w dwóch częściach, ale bez znaczenia. Odegnij uszczelki kawałek i delikatnie podważ śrubokrętem płaskim.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.