Skocz do zawartości

Quash

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Quash

  • Urodziny 30.04.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW M340xd G21 LCI - nowa zabawka :D
  • Lokalizacja
    Gdynia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Quash

  1. A przestań..... jakoś materiałów i wykonania w obecnych i nowych mercedesach to jest jakiś ponury żart, o ile design to kwestia gustu to w życiu bym im nie zapłacił tej kasy za taki wyrób.
  2. Nosz kur..... Czy ja dobrze widzę że oni znów w Touring'u nie chcą zaoferować 550e ?? Czemu kuźwa czemu się pytam ?? A 540d to będzie tak naprawdę stare 530d.
  3. Jest to oczywisice tylko moje zdanie ale... Jak zamawialem swoje M340d to byl przedlift i bardzo mi zalezalo na przedlifcie z uwagi na deske rozdzielcza, Lasery i jeszcze pare innych pierdol. Skonczylo sie na LCI i.... z perspektywy czasu jednak sie ciesze 😄 , tablet okazal sie naprawde spoko, laserow troche brakuje ale te adaptacyjne ledy same tez daja rade a sam samochod po prostu jest świeższy ze tak to ujme 😄 . Ale jak mowie jest to kwestia indywidualna.
  4. Lasery nie "wycinaja" przynajmniej ja tego nie zauwazylem, albo swiecily albo nie, zwykle jak sie laser wylaczy oczywisice wycinaja, natomiast w LCI nawet jak na dlugich jade to wycina, nie w tak wielu strefach ale jednak.
  5. Odpowiedz brzmi i tak i nie, Lasery sa dosc zero jedynkowe i uruchamiają sie tylko w określonych warunkach ( predkosc jazdy, natezenie swiatla z naprzeciwka ), natomiast jak juz zaczynaja dzialac to jest naprawde Wow i adaptacyjne z LCI świeca słabiej ( co nie znaczy ze zle bo generlanie swieca naprawde dobrze tez ), natomiast przewaga adaptacyjnych ledow jest to ze po prostu sa częściej w użyciu. Ja chciałem lasery, zamówiłem pre LCI ale finalnie wyprodukował sie LCI i jednak tych laserow żałuję. Natomiast co do tabletu to zobaczysz ze po chwili uzytkowania bardzo zyskuje i bedac bardzo ale to bardzo negatywnie do niego nastawiony naprawde pozytywnie sie zdziwilem i juz nie narzekam 😄 .
  6. Z wyglądu G30 LCI podoba mi się zdecydowanie bardziej, i dobrze wyposażone 540xd G31 LCI chyba było by moim wyborem. Samo G60 nie wygląda źle dla mnie ( a czerwone z czarnymi dodatkami podoba mi się bardzo ) ale z finalną oceną poczekam aż zaprezentują wersje touring i pojawią się testy napędu e50 dla mnie jest to jedyna fajna opcją napędu przy braku w ofercie mocnego diesla( w G30 było rewelacyjne e45 ale nie oferowali w kombi niestety ).
  7. Zależy co rozumiesz przed większość opcji ale 3 litrowy diesel zarówno w wersji 30d jak i M40d jest niesamowity i jeździ się nim rewelacyjnie zarówno w trasie jak i w mieście mild-hybrid działa super i czuć go zwłaszcza w mieście ( choć mnie osobiście start/stop ciągle wkurza i używam trybu sport individual żeby ustrojstwo było wyłączone ), elastyczność motoru jest niesamowita spalanie jak sie uprzesz to schodzi wręcz do absurdalnie niskich wartości a jak się będziesz "wściekać" to musisz naprawdę szaleć żeby spalić ponad 10 litrów ( ja regularnie smigam autostrada A1 północ południe PL i mając dość ciężką nogę mam średnie spalanie 8,4 gdzie swoim drugim samochodem A6 3.0TFSI jadąc w taki sam sposób spalanie jest w okolicach 15 litrów.... ). Jeździłem M340i, rewelacyjny samochód naprawdę ale jak po chwili przesiadłem się do M340d to już nie miałem wątpliwości który dla mnie jest "fajniejszy". Owszem M340i na papierze jest szybsze ( zwłaszcza 100-200) natomiast jedno papier a drugie życie, żeby z M340i wyciągnąć te osiągi musisz jednak miec wyższe obroty i "przygotować" samochód do tego ( nie żeby to jakoś dużo czasu zabierało ale jednak ) gdzie w litrowym dieslu masz to "zawsze". Więc myślę że na silnik narzekać nie będziesz 😉 .
  8. Mam u siebie tą folię założoną matową, faktycznie bardzo pomaga jednak nie eliminuje problemu i jednak z czasem paluchy sie pokazują ale nie na taką skalę jak bez foli więc generlanie polecam plus w schowku chusteczki z lidla do przecierania okularów 😄 .
  9. Gratulacje, ładna sztuka. Co do tabletu i samego iDrive 8 miałem podobnie jak ty, bałem się że będzie słabo i zwyczajnie mi się to nie podobało jednak w realnym codziennym funkcjonowaniu muszę swoje narzekania odszczekać i powiedzieć że jest naprawdę ok. Choć akurat te ekrany mogli jakoś lepiej wkomponować w deskę ( swoją drogą podobno chcieli ale jest problem z przegrzewaniem sie jak je zabudują ).
  10. Chyba żartujesz, nie ma chyba nawet telefonu który takie ładowanie jest w stanie przyjąć, o ile mnie pamięć nie myli to 15W jest ładowarka indukcyjna w BMW.
  11. Jeżdżę regularnie do Austrii po 2-3 razy w sezonie zimowym do różnych ośrodków i kolega wyżej trochę przesadza z tą ilością fotoradarów choć faktycznie trochę ich jest zwłaszcza na obwodnicy Wiednia. W De jak smigasz autostradami to generalnie zwracaj uwagę jak są roboty drogowe ( bo często stawiaja dodatkowe ) albo nagle większe ograniczenia prędkości. Najlepsza kombinacja to Yanosik, ja używam osobnego urządzenia GTR ( ma zapisane wszystkie fotoradary w Europie ) +Waze gdzie dużo osób oznacza przenośne fotoradary. Od 8 lat nie dostałem żadnego mandatu choć jeździć po Austrii nie cierpię bo mnie lekko trafia jak na pięknej 3 pasmowej autostradzie często pustej mam ograniczenie do 100km/h i wiem że za chwilę czekają fotoradary.
  12. Ok w jakieś 1,5 miesiąca zrobiłem 7tys kilometrów więc mogę coś już napisać więcej :D . Ekrany są naprawdę super, nowy iDrive 8 jak dla mnie bardzo prosty i przyjemny w użytkowaniu, nie mam żadnych problemów żeby znaleźć w nim co chcę ale dobrze że zostało pokrętło iDrive i parę guzików bo jakby obsługa była tylko dotykowa to by mnie coś pewnie trafiło :D . Sposób wpasowania w deskę dalej jest dla mnie daleki od estetycznego natomiast faktycznie jest to solidnie zamocowane ( a nie wygląda ). Przełącznik trybów jazdy jest irytujący, jest plus że nie zasłania tak miejsca na telefon czy kubki na napoję ale jakoś nie mogę się do tego dynksa przyzwyczaić. Head up jest genialny, naprawdę nigdy nie widziałem lepszego. Zegary i opcje ich ustawiania są tragiczne, ustawienie head up w s trybie sport tez jest bez sensu te jakieś kreski które mają pokazywać ile mocy wykorzystujesz jest bez sensu od razy przestawiam widok na zredukowany. Fotele sportowe M są super, na początku wydają się twarde ale po pewnym czasie jak człowiek je trochę 4 literami wygniecie robią się naprawdę przyjemne, trasa 1300 kilometrów na raz ( z przerwami na siku i tankowanie ) bez najmniejszych problemów i bólu pleców ( mam 184 cm i 103 kilo wagi ). Oryginalna nawigacja BMW jest naprawdę super, sprawdza się doskonale i nie czuję potrzeby uruchamiania Android Auto. Światła super, dają radę ale automatyczne wycinanie czasem potrafi się zgubić ( zwłaszcza jeśli ma do czynienia z ciężarówkami częściowo za górką schowanymi ), więc praktycznie nie używam i wydaje mi się że w pre-lci działało to lepiej. Systemy asystujące mnie wkurzają i wyłączam, żona używa i sobie chwali, ale jak są roboty drogowe to potrafią totalnie zwariować. Tempomat adaptacyjny z funkcją start stop, fajny ale nie w PL u nas nawet na minimalnie ustawionym zasięgu trzyma zbyt duży dystans i zawsze znajdzie się za tobą jakiś cwaniak który stwierdza że przecież spokojnie ze 3 samochody jeszcze się przed toba zmieszczą, za to w Austrii czy DE jak najbardziej jeździ się z nim przyjemnie. Szyby "akustyczne" to jest to, naprawdę robią olbrzymią różnicę przy dużych prędkościach jest ciszej niż w mojej A6 C7. Komfort zawieszenie adaptacyjnego na 19stkach jest ok, nie jest jakoś mega wygodnie ale to nie ten typ samochodu mi się podoba daje fajny feeling. Ładowarka indukcyjna to jakiś żart, kuźwa liczą sobie za to jakieś straszne pieniądze a pakują takie g..... jakbym wiedział to bym nie brał tylko wyrzeźbił samemu za 1/5 tej ceny i by działała lepiej. Start/Stop irytuje, jest lepiej niż bez 48v ale jednak irytuje więc wsiadam i zaraz sport individual wpada w całości ustawiony na komfort żeby to ustrojstwo wyłączyć.
  13. Nie ma i to już dość długo. Chyba że ci diler indywidualnie da ze "swojego".
  14. Cześć, zobacz sobie na YT kanał autoholicy, prowadzący miał 330e i zrobił parę fajnych filmów o nim.
  15. Cześć, w linku poniżej fajny film gdzie jest bezpośrednie porównanie M340i LCI vs M340d LCI:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.