Skocz do zawartości

street23player

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O street23player

  • Urodziny 29.03.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i Touring 1995r-pierwsze
    E36 320i Touring 1997
    E46 323i Sedan 1998-teraz
  • Lokalizacja
    Sierpc

Osiągnięcia street23player

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Siemanko czujnik temperatury powietrza w kolektorze podmieniony i to samo na dworzu 3*C a po podłączeniu kompa odczyt 105*C o co Kaman?
  2. To jak nikt się nie orientuję to może chociaż pożyczył do podmiany jednego z czujników najlepiej temp. powietrza tego w kolektorze z 54 też podejdzie z góry dziękuję za pomoc najlepiej w okolicy Sierpca Płocka Rypina Płońska Włocławka
  3. Witam kolegów z forum mam problem z maszyną w chłodne poranki pierwsze odpalenie wypadanie zapłonu na piątym cylindrze p0305 trzęsie silnikiem i buja budą. Dam mu pochodzić kilka minut gaszę odpalam jeszcze raz i zero problemu ideał. Gdy kupiłem auto rok temu kilka rzeczy ogarniałem bo też tak miałem później zaczęło się robić ciepło i był spokój aż do teraz. Wymienione rzeczy w ostatnim roku: odma nowa z wszystkimi wężami, jedna sonda za kat., wszystkie 6 świec, cewki były ok to powymieniałem te palce gumowe na nich, wtryski po czyszczeniu podmienione z M54, disa po regeneracji nowa membrana, przepustnica i krokowiec czyszczony, termostat, pompa wody, zbiorniczek, uszczelka pokrywy zaworów ta górna i pewnie coś tam jeszcze. Po podłączeniu kompa zauważyłem że mam złe wskazania czujników dzisiaj temp na dworze -5*C a u mnie w ECU temp wlotu powietrza na zapłonie +95*C ,a na zewnątrz -5*C temp płynu chłodzącego +105 również na zapłonie na zewnątrz -5*C temp płynu odczyt z licznika (kod7) jest identyczny z tym co na dworze -5*C temp płynu chłodzącego wyjście z chłodnicy +106 na zapłonie na zewnątrz -5*C do tego disa już działa ale jakoś tak dziwnie pod obciążeniem po dodaniu mocno gazu zamyka się i dzieli kolektor ssący czy to możliwe żeby tyle czujników padło na raz?
  4. Witam wszystkich fanów marki w mojej e46 na pierwszy rzut oka zawór Disa wydawała się być dobry łopatka sterująca otwierająco/zamykająca nie miała luzów, ale po zrobieniu testu membrany (strzykawką) okazało się że nie działa. Wyjęcie banalnie proste wypiąć wtyczkę i odkręcić dwie śrubki gdy mamy ją już w rękach zdejmujemy czarną plastikową zaślepkę pod nim mamy cięgno tej klapki. Następnie podważamy małym śrubokrętem takie małe okrągłe słoneczko żeby rozpiąć cięgno teraz przechodzimy wyżej do takiej czapeczki w której mamy sześć klipsów i dwa na takiej małej rurce. Ja podgrzewałem ją opalarką można też suszarką z ciepłym powietrzem plastik robi się wtedy bardziej elastyczny do tego psiknąłem czymś tłustym (plak-zapach brzoskwinia :8) ) podważałem je małym śrubokrętem i wkładałem wykałaczki potem podważałem śrubokrętem i nożyczkami do paznokci :oops: które później trzeba odkupić hehe :duh: i delikatnie z wyczuciem wysuwać za tą rurkę trzeba trochę cierpliwości ale jest to do ogarnięcia poniżej wklejam zdjęcia z operacji i link to testu disy, pozdrawiam https://pixabay.com/photo-3844389/ https://pixabay.com/photo-3844387/ https://pixabay.com/photo-3844392/ https://pixabay.com/photo-3844393/ https://pixabay.com/photo-3844394/ https://pixabay.com/photo-3844395/ https://pixabay.com/photo-3844399/ https://pixabay.com/photo-3844400/ https://pixabay.com/photo-3844401/ Link test disa yotube https://www.youtube.com/watch?v=XoSuFct_oO8 https://www.youtube.com/watch?v=2PQczr-DMSc
  5. Witam wszystkich klubowiczów od niedawna jestm właścicielem mojego pierwszego BMW (E34 touring 1995 r.) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.