Skocz do zawartości

marcars

Zarejestrowani
  • Postów

    560
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O marcars

  • Urodziny 08.11.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i M43 1998 - Automatic
  • Lokalizacja
    Wrocław/Neuss
  • Zawód
    IT Developer, IT Networks CISCO, Pan BMW "złota rączka"

Osiągnięcia marcars

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Siemka i co było przyczyna problemu bo mam to samo u siebie. Górny waż chłodnic puchnie. Wszystko tez nowe i silnik po kapitalnym remoncie 1,5 roku temu. Chłodnica nowa termostat nowy, węże nowe.
  2. Szkoda, miejmy nadzieje że nowy właściciel zadba odpowiednio o auto :)
  3. Szkoda. No nic, powodzenia z pozostałymi BMW. Miejmy nadzieje, że nowy właściciel zadba o auto.
  4. Wychodzę z założenia że jesteś początkującym modderem. Ok każdy jakoś zaczyna. Następnym razem sprawdź dokładnie kodowanie ncs a nie piszesz że masz to co Ci napisaliśmy na activ a później piszesz że jednak nie miałeś czegoś z tych opcji na activ i po poprawce nagle zaczęło ci działać Co do multifunkcji to kodowanie nie jest potrzebne. Najwidoczniej u ciebie jest problem z przełącznikiem pod kierownicą.
  5. siedzenia nic nie maja do składania lusterek. co do multifunkcji to masz w ogolę pająka (przełączniki pod kierownica) który ma dodatkowe wejście (kontakt/wtyczkę) na multifunkcje? jak widzisz tutaj masz wejście na dwie wtyczki i jedna z nich obsługuje multifunkcje. Wersje bez MFL miały ten kontakt pusty bez pinów. Byc może u ciebie jest właśnie ten problem?
  6. Nic nie rozbieraj. Musisz LIN_BUS aktywować w module CAS: ASP_LIN_VERBAUT aktiv KOMFORTSCHLIESSUNG_FB aktiv a modul FRM: KOMFORTSCHLIESSUNG_FB aktiv ASP_LIN_VERBAUT aktiv SPIEGEL_EINKLAPPEN aktiv SPIEGEL_HEIZUNG aktiv SPIEGEL_KOMFORT_EINKLAPP aktiv SPIEGEL_MEMORY aktiv multifunkcja powinna działać od razu bez konieczności kodowania.
  7. 205/45 R16. Tak tył stoi wyżej bo całe tylne zawieszenie zostało zrobione na nowo. Oraz podkładki pod sprężyn dałem grubsze 10mm. Fabrycznie jest 5mm. Tu masz numer części jak coś 33531136387.
  8. U mnie jest jest b4 i eibach pro kit i jest idealnie a wręcz przód siedzi trochę zbyt nisko i muszę bardzo uważać na wszystkie wniesienia i krawężniki.
  9. sportline to daj b8 chyba ze kupiłbyś eibacha pro kit to wtedy możesz zachować b4 i tez będzie ładnie siedzieć.
  10. Siemka mam taki sam problem. Tylko że u mnie raz działa a raz nie? Czy może to mieć coś wspólnego z napięciem Akumulatora? Kiedy jest za niskie to nie załącza Przewietrzania? Kiedyś dołożyłem i zawsze mi działało. Jedne co zauważyłem to to że ręcznie nigdy nie mogę włączyć 2 razy pod rzad przewietrzania. Za pierwszym razem zadziała za drugim już nie. To jakaś blokada klimatronika?
  11. Tak Auto ma się dobrze. Na bieżącą prowadzę update tutaj https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131903&start=320 Także serdecznie zapraszamy do odwiedzenia.
  12. hmm, no to raczej kompas jest uszkodzony albo coś zakłóca jego działanie.
  13. Fura została sprzedana. W międzyczasie oczywiście zostało sporo naprawione. Ale nie będę się rozpisywać co i jak. Nowa fura to Citroen C4 Cactus 2019. Pozdrawiam.
  14. Problem rozwiązany. Wydaje mi się że winna była uszczelka odpowietrznika na zbiorniku wyrównawczym (ta mniejsza). Wymieniłem od razu też dolna. Przy okazji wymieniłem płyn chłodnicy, korek wlewu i śrubę odpowietrznika. Teraz trzyma poziom na kresce zbiornika. Acha jeszcze waz gumowy co idzie od termostatu (318i) do chłodnicy przy łączeniu z chodnica był lekko nieszczelny. Tutaj pomogła nowa obejma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.