Skocz do zawartości

non_plus_ultra

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O non_plus_ultra

  • Urodziny 20.10.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    1x E46, 3x E90, 1x E85, 2x E87, 3x E81, 1x E92, 1x E60, 1x E83,....

    aktualnie E90, F30, K1300R
  • Lokalizacja
    Bavaria

Osiągnięcia non_plus_ultra

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Kilka nowych zdjec http://www.bimmertoday.de/2012/12/07/bmw-concept-4er-coupe-life-bilder-und-video-von-der-prasentation/ najpiekniejsze BMW ostatnich lat, srodek wersja individual i takiej pewno sie nie zobaczy na codzien
  2. 320d Automat - 10Tkm 60/30/10 - autostrada/trasa/miasto - 5,9 l/100km
  3. Z racji tego ze prywatnie jezdze E90 2.0d a od miesiaca sluzbowym F30 2.0d mam wiec porownanie jak najbardziej. Najpierw karoseria - F30 jest o numer wieksza jak E90 i raczej wielkosci E60 - takie wrazenie ma sie jadac i patrzac bo obie sztuki parkuje kolo siebie w domu. Moim zdaniem to powyzej F30 jest nastawienie na jeszcze wiekszy prestige i ew. wyciszenie wnetrza przy wiekszych predkosciach. Acha - nie korzystam z tylnich siedzen ale i tu wydaje sie duzo wiecej miejsca. Pewno jak bym sie przesiadl na codziene urzytkowanie do F10 mowilbym to samo - ze wyzej to juz nic nowego... F30 ma luxury line z pelna opcja wiec poza paroma wyjatkami jak night vision albo comfort fotele wiekszosc "waznych" dodatkow z 5,6,7 jest dostepna w F30. Widac nastawienie na komfort w porownaniu do sportowej E90. I to ma przyciagnac wielu nowych klientow - tak przypuszczam. plusy E90 a wiec i minusy F30: - bardziej sztywne i precyzyjne prowadzenie/uklad kierowniczy - kompaktowe rozmiary - te 10 cm robi roznice ;) bez skojarzen prosze :) plusy F30: - wnetrze - swietny nowoczesny design, b. dobre materialy + spasowanie - ++ za i-drive - komfort, wyciszenie - opcja zmiany ustawien na sport - automat - 2.0d 184PS slyszy sie calkiem inaczej - pozytywnie - jak 163 PS, zdecydowanie mniejsza dziura ktora dodatkowo eliminuje automat najpierw myslalem ze to nie 4 cylindry z jednym turbo - inny dzwiek, pieknie ciagnie bez turbodziury, rekin na dachu, chrom w oknach i delikatna chrom lista na tylnym zderzaku + troche chromu z przodu jak F01 z pakietem ale to luxury ma chyba taki zestaw - ale jednak 184PS mozna by o tych dobrych stronach pisac i pisac - ale jest tej kasy warta teraz minus - co padlo :( : - raz wysiadlo wiekszosc funkcji - n.p. HUD, PDC, Radio beu zadnych komunikatow ale normalnie mozna bylo jezdzic - po godziny postoju w garagu blad sie skasowal - skrzypi fotel sportowy kierowcy - zwlaszcza rano jak jest auto zimne - to pewno te - slynne juz - metalowe konstrukcje z Leara z Tychow ktora wysylaja tez do Daimlera, chociaz sie moge mylic czy je tez do F30 zakladaja wiecej grzechow nie pamietam ale pewno sie jeszcze jakies znajda
  4. poza alarmem i shadow masz wszystko co potrzebne i przydatne - sam bym tak skonfigurowal i dodal adaptywne zawieszenie - gratuluje m-pakiet chyba nie jest na razie dostepny
  5. czerwone bmw przez ostatnie 10 lat w Bawarii kupowala tylko straz pozarna :) ok :) M3 Coupe red z carbonowym dachem tez bylo swietne i szybko jezdzilo :) a dzisiaj czerwony 3er ? wyglada bardzo dobrze - i tylko przez przypadek ;) sport line jest w czerwonym w reklamie - to jest wlasnie trend
  6. To jest ta kombinacja ktora tez bym wybral poza shadow line! Red melbourne, 18", dobre Audio, Sport Line - great! Mocne kolory jak red, blue czy nawet ciemna czerwien to jest trend, 4 lata temu pojawila sie biala perla i dalej sie mocno trzyma. 2011 bylo duzo aut we wszystkich odcieniach rdzy. Czarny jest klasyczny i bardzo zaluje ze wiekszosc ciekawych, ostrych elementow karoserii jak przytloczenia i gra swiatlem jest slabo widoczna na jadacym aucie. Gratuluje - swietny wybor!
  7. non_plus_ultra

    M550d xDrive

    ten 550d ma moment ponad 900Nm tyle ze skrzynia nie jest w stanie tego przeniesc wiec zredukowali do 720
  8. 535ix z twinpower wiec zero turbodzuiry. Powiem szczerze ze w wiekszosci jezdze dieslami wiec do wysokich obrotow musialem sie przyzwyczaic. Swietny jest 8 biegowy automat ZF, warty swojej ceny i dobrze dobrane tryby sport+ sport comfort i eco. Kilka aut w jednym :). Eco skierowany wylacznie na oszczedzanie paliwa - tam nie ma przyjemnosci z jazdy - taki W124 :). W porownaniu do trybu sport oczywiscie. Zartuje.
  9. Nie wiem ja wasze auta byly dotarte ale 3 miesiace temu mialem okazje miec na 5 dni F10 535ix z ok 10tkm na tacho a wiec juz dotarte jak by nie bylo. Otoz zrobilem nim prawie 2500km w cyklu autostrada/niezabudowany/miasto 40/40/20. Dodam ze polowa tej trasy byly 4 osoby na pokladzie a z 400km byla jazda 180-200km/h. Srednie spalanie z calej trasy wyszlo 10,5. Z ciekawosci wlaczylem tez na trasie ok 100km niezabudowany/troche miasta tryb eco plus i... straszny mul sie zrobil ale spalanie 7,4.
  10. Ta wersja jeszcze bardziej realistyczna: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=608667
  11. nigdy nie jezdzilem nim po terenie ani ekstremalnie po sliskich drogach - tak jak 99% widzialem tylko testy gdzie xdrive ma krotszy czas reakcji jak naped permamentny, do tego rozdziela moment oddzielnie na 4 kola a nie tylko 2 osie, jest mniejsze spalanie, mniejsza waga i nie ma tarc mechanicznych to dziala zwlaszcza zima w niebezpiecznych sytuacjach - nagly zjazd na oblodzone pobocze jedna strona, ruszanie po sniegu, za szybkie wejscie w sliski zakret i t d za tego bym dal 25t€
  12. Ostatnie pol roku mialem okazje jezdzic dwoma X3 2.0d. Jeden: bialy z M-Pakiet (m.in. wyposazenie w srodku) + sportowe siedzenia. Drugi: grafitowy, wersja basic. Ten sam model, te same silniki a dwa rozne auta. Do bialego M az sie chcialo wsiadac. Ten drugi odpychal. 2.0d wystarczy w zupelnosci do sprawnej jazdy zwlaszcza jak chodzi o elastycznosc. Nowy 3.0d i sd to inna bajka zwlaszcza finasowa. Ten z allegro ma tanie nielakierowane zderzaki co przy czarnym sie maskuje. No i 2004 nie ma filtra DPF co np. w DE wplywa na pozniejsze koszty i ew. problemy (np. plany (moze nawet juz obowiazuje)zakazu wjazdu do niektorych kurortow w Alpach Italia, Francja, Szwajcaria) Poza 18" kolami nie nic specjalnego: M-Pakietu, brak I-driva, Navi, Sound jest basic. Cena ponad 28t€ to duzo.
  13. "exclusive car" 330d cabrio pelna wersja - rocznik 2007 za 13.999€ obojetnie ile mozna jeszcze z tego wyjac i tak nie jest tego warte ale skoro jest oferta to pewno i sa chetni http://tinyurl.com/28xb7l
  14. E90 z tylem blackline (swiatla) i kola 18" /255 wyglada swietnie. Na poczatku tyl nie przekonal mnie w ogole a teraz po 3,5 roku wyglada coraz atrakcyjniej. Co do E92 - numer wiekszy od E46 coupe, ktora sie juz "pokryla kurzem". A co do Audi - od A4 do A8 - optycznie wszystko takie same.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.