Przyszedł czas na Benzynę ;) padło na 135i z motorem N55 i 7-biegową skrzynią DCT, autko kupiłem z przebiegiem 58K mam już ponad 60K. Full opcja, brakowało tylko Logic7/Harman co zostało już założone (HiFi leży na sprzedaż). Z modyfikacji wpadł: Wagner downpipe oraz Wagner intercooler Evo3, Hybrydowe Turbo od (TC-Turbo). Serwis ogólny czyli, filtry, oleje dyfer, skrzynia, silnik itp. Ostatnio został zrobiony grubszy serwis, motor out - paneweczki nowe itp. Autko generuje na dzień dzisiejszy grubo ponad 400KM 600NM, pomiary i strojenie skończę, jak przedni zderzak wróci z lakierni. Z modyfikacji wizualnych wrzuciłem czarną nerkę i ukradłem tymczasowo koło z żony E82 (ma czarne 120d 177KM @ 250KM 550NM). Docelowo wlecą inne 19" i zmienię końcówki wydechu, bo tu poprzednia właścicielka wrzuciła remus'a 4 rurki. Plany: - Szpera - Gwint KW - Koło. Czyściłem zawory, po 59k już był nagar: Po czyszczeniu: Nowa uszczelka pokrywy wjechała: Nowe cewki (jedna ngk padła po 1000km) oraz świece wpadły o stopień zimniejsze: Zdj starych: Dp na miejscu: IC na miejscu: Stara oliwa czyściutka, wleciała nowa i miska OEM. Film dźwięku i strzałów z wydechu.
Wypad do Warszawy sztos :super: wydarzenie spore, bo spotykałem swoich klientów z całej Polski a nawet z Rzeszowa, także było duuużo narodu. ps. e46 po 9 latach ze mną, zostało sprzedane. Hybrydka. Wleciała oryginalna lotka performance: