Skocz do zawartości

jarek922

Zarejestrowani
  • Postów

    239
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528iA 99'
    Był :E34 520i 94'
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Osiągnięcia jarek922

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Posiadam borbety dwie sztuki 16x7,5 i dwie 16x9 i zastanawiam się jakie opony do nich kupić aby pasowały do E34. Myślałem nad przodem nad 205/55, ewentualnie 215/55 a na tył 225/55. Co wy na to? Jak to będzie się sprawowało przy tym modelu i takich szerokościach felg?
  2. Problem rozwiązany. Okazało się, że ktoś w tej drugiej E34 kombinował coś z pompą i pozmieniał kable we wtyczce od zasilania. Wystarczyło zamienić + z - i wszystko gra. Pommpa działała tylko pompowała nie w tą stronę co trzeba. Zmyliło mnie to, że w drugim samochodzie wszystko działało, a przyczyną była taka błahostka.. :)
  3. Wczoraj pracowała normalnie na benzynie, później przy próbie odpalenia już nie było słychać pompy. Pomyślałem ok, pewnie pompa się spaliła no i z tym miałem rację, po podłączeniu na krótko nie działała. Przełożyłem ze swojej drugiej która jest na pewno sprawna i też nie chce odpalić.. Pompę słychać jak pracuje, ale nie podaje paliwa. Nawet jak zdejmę przewód ten przy pompie to przy kręceniu rozrusznikiem nie idzie nawet kropla benzyny. Przełożyłem ją znowu do drugiej e34 i zapaliła od razu. Co może być nie tak? Dodam, że na gazie wczoraj odpaliła normalnie w trybie awaryjnym, teraz po tak długim postoju na gazie nie chce. Paliwa w zbiorniku ponad 20 l. I jeszcze jeden dziwny objaw. Po przekręceniu kluczyka słychać pompę przez jakieś 3-5 sekund, natomiast od razu po nieudanej próbie odpalenia i ponownym przekręceniu kluczyka słychać ją dosłownie przez ułamek sekundy. Co może być uszkodzone? Nie mam już pomysłów :mad2:
  4. Bezpiecznik nr 23 dobry. Chyba, że któryś jeszcze jest od pompy? Przekaźniki w tej skrzynce po prawej stronie są dwa, biały i niebieski i podmieniałem nawet obydwa z tej drugiej e34 i też nic
  5. Nie, u mnie ten problem odpada. Nawet jak zdejmę przewód ten przy pompie to przy kręceniu rozrusznikiem nie idzie nawet kropla benzyny. Dziwny problem, bo tą samą pompę przekładałem do drugiej E34 i zapaliła po sekundzie, ciśnienie idealne :/
  6. Wczoraj pracowała normalnie na benzynie, później przy próbie odpalenia już nie było słychać pompy. Pomyślałem ok, pewnie pompa się spaliła no i z tym miałem rację, po podłączeniu na krótko nie działała. Przełożyłem ze swojej drugiej która jest na pewno sprawna i też nie chce odpalić.. Pompę słychać jak pracuje, ale nie podaje paliwa. Przełożyłem ją znowu do drugiej e34 i zapaliła od razu. Co może być nie tak? Dodam, że na gazie wczoraj odpaliła normalnie w trybie awaryjnym, teraz nie próbuję bo po nocy postoju z gazu nie odpali. Paliwa w zbiorniku ponad 20 l viewtopic.php?f=71&t=117569
  7. BMW E34 520i 94 rok. W MTU płaciłem 682 zł, ja współwłaściciel, mam 21 lat więc spora zwyżka za wiek, ojciec z pełnymi zniżkami właścicielem. Teraz przeszedłem do Allianz Direct i za OC + NNW 510 zł na rok. Taniej chyba nie ma możliwości znaleźć ;)
  8. Ale jakby było zaspawane to chyba byłoby tak cały czas, a u mnie jest dobrze do momentu póki temperatura nie osiągnie pionu.
  9. kilka dni temu przed założeniem tego drugiego visco zrobiłem ponad 10 km bez niego i wskazówka podczas jazdy pionu nie przekraczała. Poza tym wszystko było w porządku póki stare visco nie padlo, zapięte było nawet na zimnym silniku
  10. A jest możliwość że np w e39 jest inna temperatura zasprzęglania? Nie wiem właśnie czy to visco nie jest od e39
  11. Układ chłodzenia mam na 100% sprawny. A na pewno nie powinno chodzić na takich obrotach podczas jazdy o tej porze roku i to w trasie. Ta blaszka wygląda na trochę za bardzo odgiętą. Może gdyby trochę ją dogiął to by pracowało poprawnie? Czy powinna być tak odgięta?
  12. Wskazówka stoi idealnie w pionie przez cały czas od momentu gdy samochód się zagrzeje. Visco wiadomo jak to używane, 100% pewności nie ma ale jakby było spięte na stałe to raczej na zimnym silniku również by się tak działo. Może spróbować podgiąć troszkę tą blaszkę?
  13. Podejrzewam, że to nie jest normalne. Przy obrotach powyżej 2,5 tysiąca jest dźwięk jakby samolot startował
  14. Witam. Od jakiegoś miesiąca walczę ze swoim visco, stare było spięte na stałe - kręciło się przez cały czas równo z obrotami silnika. Podmieniłem na inne używane Sachsa i po odpaleniu przez chwile jest spięte, później wszystko jest ok do momentu kiedy wskazówka osiągnie pion, wtedy visco chodzi znowu równo z obrotami silnika przez cały czas niezależnie ile bym jechał. Chyba tak nie powinno być? Nie wyobrażam sobie takiego dźwięku odrzutowca przez cały czas :lol: Da się coś z tym zrobić czy jedynie wymiana na nowe?
  15. Na pewno na sekwencji będzie lepiej niż na II generacji. Nie będzie spadku mocy tak jak w przypadku II generacji, a po drugie pewnie trochę mniej spali.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.