Skocz do zawartości

katapi

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    [e46] 320D 2003r

Osiągnięcia katapi

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Aktualizacja zdjęć - zmienione panele drzwiowe na zwykłe boczki.
  2. Dzień dobry. Czy wiecie może jaka jest systematyka korekt paliwowych dla silników diesla bez pomiaru ilości tlenu w spalinach? Zależnie od pomiarów z czujników (obroty wału, masa powietrza, temp. powietrza, położenie pedału gazu, ciśnienia na listwie, ciśnienia w dolocie itp.) komputer wylicza dawkę paliwa (czas wtrysku). Przy wykryciu nadmiaru tlenu w spalinach (np. lewe powietrze, które jest nie mierzone, powoduje wzrost tlenu w spalinach) komputer wydłuża czas wtrysku, tak aby mieszanka nie była uboga. A jak to się odbywa, gdy tej sondy nie ma - do jakiego parametru dąży komputer korygując pracę wtryskiwaczy?
  3. Nie przerabiałem tego tematu, więc wole nie wprowadzać w błąd, tylko czytałem gdzieś, że zabieg jest możliwy. Najpierw, przed takimi zmianami, posłuchaj gdzieś auta z dobrym przodem - może akurat Ci to wystarczy.
  4. Nie można od razu zakładać, że Cie oszukają. Dobre firmy dbają o swój wizerunek. Za około 2000zł w firmie to tylko wymiana przednich głośników na dobry zestaw dwudrożny np. MOREL TEMPO. Wzmacniacz po zmostkowaniu mógłby zostać. Szyby w rezonans nie wpadną, ale bass na nogach będzie czuć. Lepiej zagra zestaw trójdrożny, ale to już robienie paneli - koszt około 800zł za sam panel. Jeśli masz nie dzieloną kanapę, to albo wymiana kanapy albo daruj sobie subwoofer. Są półśrodki jak wycinanie otworów w ściance kanapy, czy tunele (obudowa bass-reflex) prowadzone do półki - ale nie mam pojęcia czy to dobrze zagra. Poza tym wtedy wzmacniacz do wymiany - przynajmniej ja bym wymienił. Najlepiej jakbyś podjechał do kogoś czy do firmy(najlepiej tej co będziesz montował) i posłuchał jakiegoś systemu, i zobaczył czy Ci to wystarczy.
  5. Cześć. Przerobiłem temat nagłośnienia w e46. Całość możesz podejrzeć tutaj viewtopic.php?f=92&t=293330 Zamiast panela przedniego można zastosować zestaw odseparowany składający się z dwóch głośników zamontowanych w oryginalne miejsca. Skrzynia wrzucona do bagażnika w e46 to dla mnie pomyłka. Tak jakbyś suba w domu zamontował w innym pokoju niż masz główny sprzęt. Głośniki w drzwiach przednich nigdy nie zagrają tak jak subwoofer. Głośniki w tylnej półce oczywiście można zamontować, ale jeśli chcesz wydobyć z nich bass, to półkę trzeba konkretnie przerobić, a i tak nie osiągniesz takich efektów jak z subwoofera.
  6. No tylko opcja nr. 2., no bo co miałby zasilać sam piec? Morel Maximo to bardzo dobra opcja.
  7. Abstrahując od wyboru sprzętu, w sedanie dużo ważniejsza jest zabudowa. Obudowa wrzucona do bagażnika nie będzie dobrym rozwiązaniem. To tak jakbyś w domu w jednym pokoju zamontował kolumny główne, a w drugim subwoofer. Coś tam dudnić będzie, ale chyba nie o to Ci chodzi. W e46 tylko i wyłącznie trzeba "wpuścić" dźwięk do środka przez schowek na narty. Jeśli takie rozwiązanie odpada, to lepiej zamontować dobre głośniki w przednich drzwiach. Można też zamontować nowe głośniki w tylnej półce, ale trzebaby ją trochę przerobić.
  8. Będzie pasował, ale nie będzie spasowany. Trzeba wymienić ramkę.
  9. Witam Założeniem było zrobienie pełnego car audio, którym nie wstyd się pochwalić, ale żeby nie nie kosztowało więcej niż pół samochodu. Zestawienie materiałów: RADIO - Radio (NAVIPREMIUM) - 1999zł - Tuner TV HD - 450zł - Kamera cofania - 300zł -Ramka do przełożenia cliamtronica – 320zł -Rejestrator jazdy DVR - 150zł WZMACNIACZE - Crunch GTi 4150 4x170W – 439zł - Crunch GTi1500 - 699zł GŁOŚNIKI - Hertz ESK163L.5 model 2014 zestaw 3-drożny - 749zł - JBL CS 7-6-2 (jako średnio-wysokie) – 164zł - Subwoofer Hertz HX 250 D – 450zł KABLE, KONEKTORY, BEZPIECZNIKI, KONDENSATOR - Kondensator Hollywood HCM-1 z LCD 1 Farad - 189zł - Oprawka bezpieczników Hollywood MAH-1 - 18zł - Bezpiecznik Mini-ANL 80A Hollywood - 4zł - Przewód zasilający Hollywood CCA PCY4 +CCA PCB4 21mm2- 71,40zł - Przewód głośnikowy Hollywood PRO SC14 2x2,0 – 70,50zł - Przewód głośnikowy Hollywood PRO SC12 2x3,5 - 19zł - Konektory Hollywood - 50zł (około) MATERIAŁY DODATKOWE - mata wygłuszająca Silent Coat 2mm alubutyl - 218zł - gąbka tłumiąca perforowana - 24zł - Elastyczna Pianka wygłuszająca samoprzylepna 10mm – 31,25zł - tkaniny obiciowe (BASSER) - 70zł - płyty MDF - 50zł - żywice poliestrowe+mata szklana+skóra eko - 50zł - ramki z kształtowników aluminiowych+lakierowanie - 80zł - kleje (budapren+plastik) - 50zł RAZEM - 6715,15zł Wszystkie elementy i montaże wykonałem sam. Na pewno popełniłem jakieś błędy merytoryczne jak i montażowe, ale gra to dużo lepiej niż przewidywałem a jest to moje pierwsze audio i w pełni wykonane samemu. Jakbym robił je jeszcze raz, na pewno zrobił bym inaczej=lepiej. Nie rozpisuje się zbytnio, bo nie wiem czy kogoś to zainteresuje. Jeśli będą pytania, temat będę uzupełniał. http://i.imgur.com/JZ5OfeO.jpg http://i.imgur.com/Oupe4bC.jpg http://i.imgur.com/9OeyW8h.jpg http://i.imgur.com/jsgnsvt.jpg http://i.imgur.com/QS2Rdbn.jpg http://i.imgur.com/8bhh15K.jpg http://i.imgur.com/z6wRoHc.jpg http://i.imgur.com/jfvG8ma.jpg http://i.imgur.com/rvIAUUz.jpg http://i.imgur.com/4DyHvYs.jpg
  10. Witam ponownie po dluzszej przerwie. Wymienilem wszystkie 4 wtryskiwacze na uzywane od anglika. Teraz odpala normalnie. Zastanawiam sie nad kodowaniem - nie wiem czy warto bo uzywane juz nie dawkuja jak nowe.(moze znacie jakis post gdzie jest pokazane jak je zakodowac w INPIE) Mam do odsprzedania : - cala listwe z czujnikiem i regulatorem - regulator na pompie CR - 4 wtryski (jeden napewno do regeneracji/czyszczenia, reszta moze dobra - nieoplacalo mi sie sprawdzac)
  11. tak..tylko ze klopot jest tylko na zimnym silniku...a wymieniane przez Was rzeczy wplywalyby chyba na rozruch takze przy rozgrzanym silniku
  12. ale czy wtedy nie bylo by roznicy w INPIE miedzy wartoscia wymagana a odczytana cisnienia na listwie?..chyba by byla a rozrusznik moze krecic raz szybciej raz wolniej...np z powodu gestego oleju(zima) czy zuzycia samego rozrusznika czy za malego pradu podawanego na rozrusznik... to cisnienie 80 barow to jest wytwarzane tylko przez samo krecenie walem przez rozrusznik...jak juz odpali jest ok( z samostartu odpala od razu)
  13. ale to i na cieplym silniku w czasie pracy chyba by brakowalo cisnienia na listwie...a tak nie jest caly czas sie sklaniam do tego rozrusznika badz jakis spadkow napiecia podczas rozruchu tylko nadal nie wiem jakie powinno byc to cisnienie "startowe"
  14. no niestety brak odpowiedzi moze wiecie czy jest jakis zestaw naprawczy rozrusznika do kupienia??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.