Skocz do zawartości

Bezio

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bezio

  • Urodziny 03.09.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 535d 2004r. M57N
  • Lokalizacja
    Legnica

Osiągnięcia Bezio

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. 306d2 ma blok z żeliwa, 306d3 ma blok aluminiowy
  2. Sorki za moja polszczyzne ale pisze z telefonu przy użyciu słownika który nie do końca działa. Pozdrawiam G.
  3. Też miałem domyślnie ustawione aktiv i czyta MP3. Ale ostatnio nagralem płytkę która nie widział czytnik dlatego że MP3 były 320kbps, ale po konwersji na 192kbps i nagraniu na płytkę tego samego producenta z prędkością minimalną zadzialalo. Chociaz czasem przeskoczy w trakcie utworu na następny ale myśle że to może być wina buforu w czytniki więc następnym razem nagram w standardzie 128kbps i powinno smigac.
  4. Co zakodować aby czujnik automatycznych wycieraczek przedniej szyby był domyślnie zawsze włączony? Pozdrawiam. G
  5. Jeśli powiadasz pompke taka jak na foto wyżej to w niej nie ma szczotek. Zastosowano silnik bezszczotkowy. Pozdr. G
  6. Oczywiscie że 40min. Czeski błąd. Zrobię tutorial i podeśle. Pozdr. G
  7. Pompka z silnikiem bezszczotkowym czyli takim jak na zdjęciach powyżej jest rozbieralna i można ją łatwo naprawić. W 90% pada elektronika pompki. Nie trzeba być mistrzem lutownicy. Ale potrzebny jest miernik i logiczne myślenie. Naprawa jest prosta. Cały zabieg zajmuje nie więcej niż 40h wraz w wyjęciem z auta i wsadzeniem. Pozdr. G P.S. Czas dotyczy mojego autka w którym dostęp do pompki jest bajecznie prosty. Edit: Oczywiście 40 min a nie godzin.
  8. Czy procek jest dodatkowo klejony do pcb? Jaki wymiar (ile na ile rzędów kulek) ma procek i jaka jest odległość między kulkami? Może znasz jego oznaczenia (producent, seria, model-typ)? Ponieważ najpierw chciałbym sprawdzić czy mam takie sito. Pozdr. G
  9. Witam. Mam podobny problem. U mnie błąd AFS (! + żółta kierownica) wyskakuje zawsze po uruchomieniu silnika i przejechaniu 5km a czasem 50km. Kierownica zostaje w oryginalnym położeniu 0 stopni. Czasami (może co 10 błąd) przestaje działać wspomaganie. Ale zawsze jak się pokaże to autko nie ma tej precyzji w prowadzeniu (szczególnie czuć przy większych prędkościach). Jakieś 1,5 roku temu miałem identyczne objawy. Wtedy pomogła zwykła dolewka CHF11S. Do dziś płynu (oleju) nie ubyło, a wyskakujący błąd powrócił. Miałem też nadzieję że pomoże wymiana akumulatora. Więc tydzień temu zakupiłem nowy lecz w/w błąd ciągle się pokazuje. Moduł się komunikuje. Można odczytać info oraz błędy. Przy próbie usunięcia błędów pokazuje błąd komunikacji (brak odpowiedzi ze sterownika) Poniżej błędy AFS odczytane przez ISTA oraz przy próbie wgrania softu przez WinKFP. Moduł AFS: Variante : AFS_60.PRG Version : 8.02 ------------------------------------------------------------------------------- ERGEBNIS : 6 Fehler im Fehlerspeicher! ------------------------------------------------------------------------------- 0x612C Hardwarefehler Steuergeraet 0x613A Versorgungsspannung Kl. 30 ( < 7.5 Volt ) 0x6140 Redundanzvergleich Fahrerlenkwinkel oben 0x6145 keine Ueberwachung der Winkelsummenbeziehung 0x614A Motorlagewinkel nicht initialisiert 0xCE93 Botschaft (Lenkradwinkel oben, ID=0C8)Initialisierungsphase ECU: SFZ60 Variante: SFZ60 ------------------------------------------------------------- ERGEBNIS: 1 Fehler im Fehlerspeicher ! ------------------------------------------------------------- 9AFF Widerstand Zuendpille ZK2 zu gross Wynik po próbie wgrania nowego softu poprzez WinKFP: [09:21:59.953] [2015-01-15] [--] 1020 Error COAPIKF.CPP coapiKfInit 31 [09:21:59.953] [2015-01-15] [--] File could not be opened for reading info.eng ================================================================================ [09:28:03.296] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] 2020 Error LFCDHDIA.CPP (16AFS260.IPS/IPO) CDHapiResultText 1 [09:28:03.296] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] ECU does not answer IFH-0009: No response from controlunit 10FLASH [09:28:03.296] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] 2020 Error COAPI2.CPP coapiRunCabd 6 [09:28:03.296] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] ECU does not answer SG_AIF_LESEN ================================================================================ [09:28:54.593] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] 2020 Error LFCDHDIA.CPP (16AFS260.IPS/IPO) CDHapiResultText 1 [09:28:54.593] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] ECU does not answer IFH-0009: No response from controlunit 10FLASH [09:28:54.609] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] 2020 Error COAPI2.CPP coapiRunCabd 6 [09:28:54.609] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] ECU does not answer SG_AIF_LESEN ================================================================================ [09:29:47.187] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] 2089 PABD/CABD 06FLASH Programmieren 2544 [09:29:47.187] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] switching programming mode failed 10FLASH, DIAGNOSE_MODE (ECUPM): ERROR_ECU_SECURITY_ACCESS_DENIED__SECURITY_ACCESS_REQUESTED [09:29:55.375] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] 2082 PABD/CABD 06FLASH Programmieren 2935 [09:29:55.375] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] Clear flash failed 10FLASH, FLASH_LOESCHEN (...): IFH-0009: No response from controlunit [09:29:55.375] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] 2082 PABD/CABD 06FLASH Programmieren 2947 [09:29:55.375] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] Clear flash failed 10FLASH, FLASH_LOESCHEN (...) [09:29:57.812] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] 2020 Error LFCDHDIA.CPP (16AFS260.IPS/IPO) CDHapiResultText 1 [09:29:57.812] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] ECU does not answer IFH-0009: No response from controlunit 10FLASH [09:29:57.812] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] 2020 PABD/CABD 06FLASH cabiexit 3721 [09:29:57.812] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] ECU does not answer 10FLASH, FLASH_BLOCKLAENGE_LESEN: [09:29:57.828] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] 2020 Error LFCDHDIA.CPP (16AFS260.IPS/IPO) CDHapiResultInt 1 [09:29:57.828] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] ECU does not answer IFH-0009: No response from controlunit 10FLASH [09:30:00.250] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] 2020 Error LFCDHDIA.CPP (16AFS260.IPS/IPO) CDHapiResultText 1 [09:30:00.250] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] ECU does not answer IFH-0009: No response from controlunit 10FLASH [09:30:00.265] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] 2080 PABD/CABD 06FLASH cabiexit 3727 [09:30:00.265] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] Programming state invalid 10FLASH, FLASH_PROGRAMMIER_STATUS_LESEN: [09:30:00.265] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] 2020 Error LFCDHDIA.CPP (16AFS260.IPS/IPO) CDHapiResultInt 1 [09:30:00.265] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] ECU does not answer IFH-0009: No response from controlunit 10FLASH [09:30:00.281] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] 2020 Error COAPI2.CPP coapiRunCabd 6 [09:30:00.281] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] ECU does not answer SG_PROGRAMMIEREN [09:30:00.281] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] 2020 Error COAPIKF.CPP coapiKfProgSgD2 19 [09:30:00.281] [2015-01-15] [<WinKFP Tool] ECU does not answer Jakieś sugestie? Pozdr G
  10. Dziękuje bmw-power. Jesteś gość! Bardzo przydatna instrukcja. Pozdrawiam.
  11. Witam. Czy możesz opisać jak rozwiazales problem. Ja mam podobnie. W lewej lampie nie działało mi doswietlanie zakrętów. Podejzewam że lampa którą mam pochodzi z anglika. Ale od kilku dni przestało działać wogóle skracanie w obu lampach oraz zielona dioda przy włączeniu świateł automatycznych mruga. Napisz proszę jak rozwiazales swój problem. Czy rozbierales lampe?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.