Skocz do zawartości

marecki_e28

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    brak

Osiągnięcia marecki_e28

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. marecki_e28

    Kupno E28

    Oczywiście chodzi o rocznik 1981 a nie 71.
  2. marecki_e28

    Kupno E28

    Witam kolegów. Zastanawiam się nad kupnem youngtimera. Mam okazję kupić BMW 520 E28. Auto z roku chyba 1981 (nie pamiętam), z klimą, el.szyby, szyberdach, LPG, przebieh coś koło 270 tys. km. W środku auto niezniszczone, super, użytkowane przez kobietę. Karoseria natomiast posiada z każdej strony rysy i wgniecenia (kobieta :)), także blacharka i nowy lakier by sie przydał. Silnik: instalacja LPG (do usunięcia dla mnie) suchy, nie kopci, oleju niby nie bierze. Zrobiłem jazdę próbną, autko bardzo mułowate coś (jechałem tylko na LPG). Coś tam dzwoniło/stukało w zawieszeniu. Podwozie: niby nie pognite, znalazłem jedną dziurę na wylot w nadkolu/komorze silnika. Pytanie czy warto takie auto kupić za 5 tys. zł? Czy dostanę części do ew. remontu silnik oraz typu plastiki, dokładki zderzaka, halogen itp itd. Głownie tego brakuje + nowy lakier... Części niby wymieniane na bieżąco (nowy ukł. wydechowy), olej 5W40 albo 10W40 wlany. Czy warto ? Na co zwrócić jeszcze uwagę, co z tym mułowatym silnikiem? Z góry dziękuję za sugestie i odpowiedzi. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.