Skocz do zawartości

lacha559

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było: E60 530i 2006
    jest: F20 116i 2012

Osiągnięcia lacha559

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. odwołałem wizytę, uznałem, że skoro problem znów znikł (a pojawił się przy deszczu przy wjeździe na kałużę), to na razie nic z tym nie będę robił, pewnie jakiś czujnik czy coś...
  2. Kontaktowałem się z Redutą, czekam na odpowiedź czy to ich samochód. Pewnie po tym będę kierował się do sprzedającego...
  3. Jestem zainteresowany kupnem M5 E39, który służyłby raczej tylko na krótkie wyjazd weekendowe, z myślą o dbaniu o ten samochód i utrzymywaniu go w stanie kolekcjonerskim. W związku z tym co sądzicie o tym samochodzie? Dziwne, że rok produkcji w ogłoszeniu 2002 a VIN 2000 rok... http://otomoto.pl/oferta/bmw-m5-e39-sportowa-limuzyna-z-charakterem-ID6y86DN.html#contact-form Poniżej rozkodowany VIN WBSDE91070GJ20769: VIN: WBSDE91070GJ20769 Type code: DE91 Model: Мotorsport (EUR) E-F-R series: E39 Series: 5 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: S62 Displacement: 5.00 Power: 294 (400 hp) Drive: HECK Transmission: MEC Paint code: 425 - SILVERSTONE METALLIC Upholstery code: O5SS - PRAEGELEDER/SILV Prod.date: 2000-10-23 S210 Dynamic stability control III S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S249 Multifunction f steering wheel S265 Tyre pressure control (TPC) S302 Alarm system S403 Glass roof, electrical S415 Sun-blind, rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S441 Smoker package S459 El. front seat adjustment w. memory S473 Armrest front S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S500 Headl.washer system/intensive cleaning S520 Fog lights S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S555 On-board computer V with remote control S602 On-board monitor withTV S609 Navigation system, Professional S632 Preparation BMW Handy (Motorola) S672 CD changer for 6 CDs S677 HiFi system Professional DSP S694 Provisions for BMW 6 CD changer S710 M sports steering wheel, multifunction S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite S785 White direction indicator lights S818 Battery master switch S851 Language version German S863 Dealer List Europe S877 Omission of non-combined operation S886 Operating instructions, Dutch
  4. tylko tak jak w sumie piszesz E38 jest dostępna w wielu ogłoszeniach, natomiast M5 e39 lub Alpiny to już ze świecą szukać w dobrym stanie...
  5. Na 1 grudnia jestem umówiony, trochę lipnie, że stwierdzą, że nie wiedzą co to jest, a za diagnostykę 500 zł poleci + jeszcze pewnie za przeprogramowanie softu wezmą swoje...ale dam znać
  6. Oby to była wina jakiegoś czujnika...a paliwo zawsze 98 lane było. Ale tak jak mówisz - komputer trzeba podłączyć.
  7. jeszcze nie, dziś będę dzwonił do ASO i się umawiał...ale czy to możliwe że po 55 tys. km już wtryski nie działały?
  8. Witam, mam problem ze swoim BMW 116i F20 - otóż po raz drugi pojawił mi się komunikat "Napęd. Niepełna moc silnika. Jedź wolno. Umów się w serwisie" - odczuwalną miałem mniejszą moc na niższych biegach, natomiast jak powróciłem do domu to po ponownym odpaleniu samochodu kontrolka zniknęła - i tak dwa razy. Dodam, że samochód stał na zewnątrz (parkuje go jak jadę do pracy) i dwa razy padało - czy może być taka sytuacja, że np. samochód wpada w kałużę, jakaś kostka się moczy i przez to wychodzi ten błąd, a potem jak jest w garażu i się osusza to już tego błędu nie ma?
  9. no tak, ale jeszcze dla mnie jest ważne to, żeby samochód nie stracił na wartości i próbował nawet w przyszłości i odpowiednim dbaniu o samochód sprzedać drożej - pytanie czy te, można powiedzieć tak popularne mimo wszystko samochody, mogą już zyskiwać na wartości, a nie tracić...:)
  10. Witam Was, poczytałem sobie od początku cały temat i mam kilka pytań do Was. Moja historia BMW to BMW E60 530i 2006 rok, natomiast obecnie jeżdżę BMW 116i F20, który należy do mojej żony :) jako, że silnik jest lekko za mały po przyzwyczajeniu się do 530i, planuję kupić samochód do jazdy raczej weekendowej, który również by nie stracił wartości. I tak zastanawiam się nad 3 samochodami - BMW e38 740i, BMW e39 M5 lub BMW ALPINA B3 3.0. Poniżej linki, wszystkie ok. 50.000 zł. BMW e38 740i http://www.gieldaklasykow.pl/bmw-740i-e38-2000-49800-pln-zawiercie/ BMW e39 m5 http://otomoto.pl/oferta/bmw-m5-m5-400km-zamiana-ID6yb8RR.html http://otomoto.pl/oferta/bmw-m5-bmw-m5-e39-piekna-ID6y9xux.html http://otomoto.pl/oferta/bmw-m5-e39-sportowa-limuzyna-z-charakterem-ID6y86DN.html ALPINA B3 3.0 http://www.gieldaklasykow.pl/alpina-b3-3-0-1996-44900-pln-radlin/ Oczywiście wszystkie mają swoje wady i zalety, natomiast każdy z tych samochodów by mnie cieszył. To co potrzebuję od Was jako doświadczonych w tym temacie (wiem, że również powinienem pisać w sekcji youngtimerów, ale tutaj jest dużo znawców e38, która jest moim małym faworytem) to odp na pytania: 1. Czy silnik w e38 740i jest kłopotliwy (mam na myśli czy tu jest vanos, bo on się przewijał w tych postach dość mocno i jest kosztowny)? 2. Jak uważacie - czy zakup któregoś z tych samochodów za taką kwotę pozwoli mi uniknąć nieprzyjemnych sytuacji na początku tuż po kupieniu czy lepiej kupić tańszy model i samemu zainwestować w naprawę? 3. Zależy mi też, aby samochód nie stracił na wartości (chcę dbać o samochód i nie używać go do codziennej jazdy) - który z tych myślicie, że będzie najlepszym wyborem? Jest to dla mnie jedna z ważniejszych kwestii. 4. Macie jakieś doświadczenia z samochodami z Japonii- czy rzeczywiście przebiegi są tam realnie potwierdzone a samochody zadbane? 5. Który z tych samochodów może generować potencjalnie największe koszty? Z góry dziękuje za cenne i ciekawe opinie, pomóżcie realizować marzenia :)
  11. zdjąłem dziś osłonę i mam wyciek przy przewodzie przy chłodnicy (przewód z czujnikiem)- koszt 200 zł z czujnikiem za oryginał + robocizna 150 zł. na szczęście to nic poważniejszego, pzdr
  12. Koledzy, mam pytanko. szukałem informacji na ten temat na forum ale do końca nie dostałem odp. Więc 2 tyg temu dolałem płynu chłodniczego (pojawiła się kontrolka). po około 1 tyg znowu się pojawiła (z rana) no i znowu dolałem płynu który mi został z poprzedniego dolania (nadmienie ze lałem borygo zielone). wtedy pomyślałem że za pierwszym razem nie dolałem do końca więc nie byłem zmartwiony tym. jednak dziś znowu z rana pojawiła się kontrolka płynu i nie wiem czym to może być spowodowane? Sprawdzałem kolor oleju silnikowego i jest czarny/brązowy więc to raczej nie uszczelka pod głowicą mam nadzieje. Może to pompa wodna?
  13. e60 530i 258 km z 2006 roku - 12.5 l średnio a jeżdzę po Warszawie i okolicach. wcześniej przy ostrej jeździe 15.8 l :)
  14. Ok, spróbuję coś znaleźć i dam znać jak się sprawdza. Dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.