Skocz do zawartości

inchable

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O inchable

  • Urodziny 16.05.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia inchable

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. SZUKAM KOGOS Z WAWY Z NCESM DO AKTYWACJI ŚWIATEŁ DZIENNYCH E39 96r.
  2. Czy dysponujesz zdjęciem jak ten dławik czyli element nr 8 wygląda naprawde?
  3. CO rozumiesz przez seryjną puszkę z usuniętą gardzielą?
  4. Witam, posiadam taki oto silnik M52B25 znakowany jako 2,3 o wartości 170km. Chciał bym podnieść moc w tym silniku poprzez następujące modyfikacje: - wszystkim znany kolektor ssący od m50b25 - barany od m3 e36 + przelotowy wydech + ori pucha na koniec - sportowe wałki rozrządu - bandaże termiczne na barany - stożek z odseparowaniem - dyferencjał o krótszych przełożeniach Jeżeli chodzi o dyfer to chodzi mi głównie na szybszym przśpieszeniu od 0-100 tylko nie wiem od czego dyfer podpasuje i od czego jest krótszy niż obecny który mam seryjnie. Pytanie jeszcze brzmi jak się sprawują w tych silnikach dobrze odseparowane stożki dobrych renomowanych firm? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
  5. Ok jeżeli więc polecacie benzynowe silniki to mam pytanie czy odporne są na gazowanie? Jak z wytrzymałością i nie zawodnością takich maszyn wtedy jest?
  6. Czyli w takim razie szukać silnika o oznaczeniu D tak? Jakie pojemności polecacie?
  7. Witam serdecznie wszystkich klubowiczów. Zwracam się do was obeznanych z tą marką pojazdów, z prośbą o pomoc i rozświetlenie mi pewnych spraw. Otóż zbieram się z kupnem BMW i powiem szczerze nie należe do małych osób i upatrzyłem sobie właśnie model 5 a dokładniej e39. Z raportów spalania które wertowałem i raz miałem okazje przejechać się e39 525tds powiem szczerze że spodobała mi się kultura pracy tego silnika. Pytanie moje brzmi tylko który silnik jest lepszy? Chodzi tu głównie o ekonomie i także w jakiś sposób o odpowiednią moc. Wiadomo nie potrzeba mi 200KM ale chciał bym aby ten samochód po przyciśnięciu się godnie rozpędzał chociaż. Czytałem sporo i słyszałem same pozytywne opinie o dislowskich silnikach 2.0 i 2.5 tds. Czy to prawda ? Jak jest z awaryjnością? Z góry dziękuje za przeczytanie tego i cierpliwość. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.