Skocz do zawartości

luki0904

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e30 1.6,
    BMW e65 3.0 d
    BMW e61 2.3i

Osiągnięcia luki0904

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. odma zieniona byla w zeszlym roku ale na pewno trzeba bedzie zmierzyc cisnienie oleju.
  2. tak jak piszesz marton4 wypalil sie na dobre:)i troche szczescia w nie szczesciu tez bylo;) na dzien dzisiejszy turbina wyjeta pojedzie do sprawdzenia.po wstepnych ogledzinach po wyjeciu nie ma z nia jakiejs masakry.wirnik praktycznie nie ma luzu ,swobodnie sie obraca ale nie szczelnosc jak widac na zdjeciach jest mimo to duza.najbardziej mnie ciekawi a zarazem irytuje co bylo przyczyna jej rozszczelnienia?zmeczenie materialu?przebieg?poczekam na jakies diagnozy po sprawdzeniu turbo.a propo mial ktos doswiadczenie z wymiana turbo w swoim aucie wersja po lifcie 231ps?temat rzeka czy regenerowac czy nowa;)))).prosze o podpowiedzi tych ktorzy przerobili wymiane turbo w tej wersji i jak sie sprawdza w perspektywie krotrzego lub dluzszego czasu uzytkowania. pozdrowka:)
  3. wiec w raamach informcji dla sledzacych temat uszkodeniu ulegla turbina puszczala olej od strony wydechu i prawdopodobnie owy olej zgromadzil sie w dpfi-e .doszlo do zapalenia sie oleju w filtrze stad tez tak efektowne dymienie i wysoka temperatura filtra.niestety filtr jest do wyrzucenia. http://www.fotosik.pl/zdjecie/7383e80625199bab http://www.fotosik.pl/zdjecie/d9a25dc747a734d8 http://www.fotosik.pl/zdjecie/e24f53fd96ad48af http://www.fotosik.pl/zdjecie/8cf38c29a790a0b4 http://www.fotosik.pl/zdjecie/ba36076b077b5c33
  4. witam wszystkich udzielajacych sie do tej pory w moim temacie.mija prawie rok przejechane 30tys km.przez ten okres w miare sytuacja sie ustabilizowala tzn olej nie wzrastal ale pojawialy sie czasem dymienia z ukladu wydechowego uznalem ze nastepoje wtedy wypalanie i ten typ tak ma,tym bardzie ze po diagnozach komputerowych nie bylo bledow i powodow do niepokojow.to co mialo miejsce 2 dni temu skrecilem tel i jest na yt.cale zajscie mialo miejsce po przejechaniu nie spelna 40km z czego ok 20 przez miasto reszta na autostradzie.po zjezdzie w miasto zaczal kopcic....reszte widac na filmie.... https://www.youtube.com/watch?v=n6UB_m196EI jakies sugestie? :cry2:
  5. witam. pytanie czy ktos zastosowal dystanse do felg seryjnych 19 cali przod 9 tyl 10 cali wzor 126 opony tez seria odpowiednio 245/45/19 i 275/40/19 oczywiscie et 24? wiemy jak wygladaja na aucie kola w serii :D zawieszenie standartowe poki co nie przewiduje obnizen. jakie dystanse kupowaliscie?chetnie przeczytam o sprawdzonych zestawach konkretnych firm ewentualnie sprzedawcach (to juz na priv) jak ma ktos fotki po zmianach chetnie obejze.
  6. Sprawdzałem w zeszłym tyg temp właśnie w ukrytym menu nie osiąga właściwej temp.po 2 godz jazdy po mieście dochodzilo do 90 ale wystarczylo że ryszylem i "przewialo"i temp spadła do 80 więc termostaty szmelc do tego chyba jeszcze przepływka prawdopodobnie więc pomału znajduje nieprawidłowości.szkoda że! Ani mechanicy że zwykłego warsztatu u których zrobiłem dpf-a ani fachowcy z Aso nie wylapali tego a kasa za usługi leci.
  7. Więc tak dpf był oczyszczony chemicznie razem z katalizatorem ponieważ wszystko było mocno zalane.przed czyszczeniem był błąd dpf który informował o przerwanym procesie regeneracji.w skutek jak się niby okazało owego zapchania.teraz po naprawie nie ma błędów dpf.auto było w Aso na diagnostyce komputerowej i panowie stwierdzili że wszystko ok podczas przejazdu uruchomili z komputera jeszcze raz wypalanie i niby ok.stan oleju się ustabilizował ale martwi mnie dymienie które pojawiło się że trzy razy od tej naprawy.jest bardzo intensywne na początku biala barwa potem niebieska.po przejechaniu dzisiaj 15 km i zestawieniu za sobą zasłony dymnej raz większej raz mniejszej zastanawiał się czy tak wygląda proces wypalania czy może turbo siada???
  8. Witam! Na wstępie chce zaznaczyć ze nie oczekuje od forumowiczow zdiagnozowania mojego problemu w jednym poscie bo nikt nie umie wrozyc z koli ,a także darujmy sobie komentarze typu może wymien to może tamto po co zasmiecac temat i forum.chciałbym przeczytać sugestie wskazówki osób które znają tematyke a przede wszystkim miały już same doświadczenie lub styczność z podobnym przypadkiem.spróbuje opisać problem na tyle jasno i wyczerpująco aby można było zrozumieć istotę tego przypadku. Mianowicie mamy do czynienia z autem BMW 730d rok prod 12-2006 231ps. Auto zakupilem pod koniec stycznia po zakupie w połowie lutego będąc w pl w aucie zmienilem olej silnikowy filtry ,olej skrzynia,świece żarowe,usunięte zostały klapi z kolektora przyszły zaslepki.wrocilem do Niemiec i po ok miejscu czasu przejechaniu ok 3000 km w tym trasa z pl (1000km) na wyświetlaczu pojawiło się żółte wskazanie oleju -komunikat "za dużo oleju silnikowego" pokrywało się to z pomiarem na bagnecie było ponad max! Auto na warsztat i po podłączeniu pod komp ustalono że błąd sterownika świec i błąd dotyczacy regeneracji filtra dpf. Wymieniono sterownik skasowano błędy i miało być ok.oczywiście olej zmieniony bo ustalono że jest zmieszany z ropa ktora dostaje sie do silnika w momencie prowadzenia regeneracji filtra ,a proces ten zostawał przerywany w skutek UW uszkodzonego sterownika.po przejechaniu kolejnego 1500 km tylko w mieście poziom oleju znowu poszedł do góry ponad max na bagnecie na żółto święci wyświetlacz.znów mechanik połączył pod komp i jest błąd regeneracji dpf.uznano że jednak jest zapchany. I nie jest w stanie przeprowadzić w pełni regeneracji .zatem filtr do czyszczenia przy okazji katalizator wszystko było mocno wręcz zalane .podejrzenie padło w pierwszej chwili na turbo ale stwierdzono że jeżeli nie kopci oleju nie ubywa auto ma moc to nie wina turbo.więc skąd te mokre ślady za turbina?wszystko wyczyszczone złożone spowrotem włożony nowy jakiś sensor przy PDF teraz musi być ok.więc parę dni wolnych wypad na pl zrobione na autostradzie 3000 km w ta i spowrotem auto ma moc nie kopci żadnych ubytków ani wzrostow oleju.po powrocie przez ostatni tydzień i przejechaniu 400km po mieście auto znowu ma więcej oleju.po podłączeniu pod komp zero błędów. Problem irytujacy mechanicy oczywiście rozkładają ręce masa kasy już wydana a ją z problemem ciągle w tym samym miejscu. najdziwniejsze jest czemu po przejechaniu do pl i z powrotem nie ubyło nie przybyło oleju a problem pojawił się znowu po przejechaniu w mieście paru set km.?jeżeli nie zakrecilem zbyt mocno i jest to wszystko w miarę zrozumiałe proszę o sugestie gdzie ewentualnie można by jeszcze szukać przyczyny bo niestety usuwam na razie skutki a przyczyną jest nie odkryta:(
  9. luki0904

    przekladka

    Witam.prosze o opinie tych ktorzy mieli stycznosc z wersjami angielskimi.a mianowicie czy kalkuluje sie zakup anglika pozniejsza jego przerobka na wersje europejska.czy duzy jest zakres przerobek jakies ciecia spawania ??nie ukrywam ze interesuje mnie zakup E39 po jak najnizszysz kosztach z gory dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.