Skocz do zawartości

drpop3

Zarejestrowani
  • Postów

    233
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    mam BMW :-) X3 F25 2.0d

Osiągnięcia drpop3

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Witaj Wodzik2, Aku jest od nowości, he, he...Tyle, że nie zauważyłem żeby coś z nim było nie halo. Czasami jak auto stoi tydzień to go podładowuję Ctekiem. Czy taki komunikat co coś groźnego, w sensie bezpieczeństwa jazdy?
  2. Witam po dłuższej przerwie i od razu z problemem. Sprawdzam auto przy pomocy programu Carly + ich interface i wyskakuje mi błąd w sekcji DSC: :Global voltage supply - undervoltage 4809AB. Co to dokładnie oznacza? Szukałem w necie, ale coś kiepsko mi idzie. Może ktoś z Was podpowie na ile jest to poważne. Dodam tylko, że błąd się powtarza ponownie po skasowaniu - próbowałem kilka razy. Samochód stał trochę w garażu, ale całkowicie się nie rozładował, Doładowałem Ctkiem.
  3. Możesz mieć rację, niestety. Da się to jakoś sprawdzić we własnym zakresie, czy trzeba do serwisu jechać?
  4. Fakt, aku jest od nowości. Normalnie kręci jak odpalam, start/stop też działa bez jakiś widocznych problemów. Jeszcze przed wyjazdem podładowałem go, tak na wszelki wypadek. Stał na placu dokładnie 10 dni i 12 godzin i też zakręcił normalnie.
  5. Autko stało 11 dni na parkingu przy lotnisku. Po odpaleniu zaczął się telepać pracując na trzech, może dwóch cylindrach i po chwili zgasł. Po ponownym odpaleniu to samo, ale depnąłem na gaz i efekt zniknął. Dzisiaj rano odpalił jak zwykle, „na dotyk”. Auto z 2011 r. i ma 115 kkm. Sprawdziłem błędy przy pomocy pogramu Carlly f.BMW i żadnych konkretnych błędów. Jednak coś się pewnie dzieje i mnie to martwi, że w końcu nim kiedyś odjadę ale na lawecie. Co to może być, gdzie szukać przyczyny, a może ktoś z Was miał taki przypadek i coś może podpowiedzieć.
  6. Ja ostatnio zainwestowałem w taki wynalazek: Millers Oils EE Longlife 5w30. MIało być super tj. mniejsze opory tarcia i mniejsze zużycie paliwa. Tego ostatniego niestety nie potwierdzam :-(. Klekotanie na zimnym też jak było tak jest chociaż staram się jeździć na V-Power od shell'a. Może faktycznie ta dolewka do diesla coś da. Ciekawe, co jest lepsze preparat od BMW czy od Liqui.
  7. Też na takich jeżdżę. Są ok. Natomiast teraz zamierzam wypróbować Millers'a EE lub XF. Cena za 5L to jakieś 260 PLN więc dam radę :-) Zachwalają też Liqui Molly. Cały numer z olejem Shell lub Castrol polega na tym, że nie są to oleje w pełni syntetyczne, a jedynie wykonywane zgodnie z technologią dla syntetyków. Można się o tym przekonać czytając naklejkę na opakowaniu takiego samego oleju kupionego w Polsce i DE. Inwestycja w full syntetyk może się okazać bardzo zdrowa np. dla łańcucha rozrządu, który nie tak dawno mi wymieniali (na szczęście jeszcze na gwarancji).
  8. Coś mi się wydaje, że te lampy mają tendencję do nadmiernego nagrzewania się. Klosz od zewnątrz może być wystawiony na deszcz, wodę na myjni lub mróz. Udar termiczny + kiepska jakość jakość tworzywa i efekt pękania gotowy. W ASO we Wro mówił mi doradca, że to jest dość częsta przypadłość naszych X3, ale BMW nie godzi się na wymianę lampy w ramach gwarancji. Może Tobie się jakoś uda skoro rysy masz od wewn. strony klosza. Daj znać jak wyszło.
  9. Prawy skrętny bixenon. Jakiś czas temu zauważyłem rysy na szkle. Nie chcieli wymienić na gwarancji. Teraz już pojawiły się duże rysy, nawet wygląda to jak pęknięcia. Interesuje mnie czy da się wymienić samo szkło, czy takie szkła są takie same w lampach nie skrętnych i na ile kłopotliwe byłoby zdemontowanie reflektora (jestem średnio techniczny). Jeśli jednak trzeba byłoby kupić całą lampę, to czy używana się nada i czy trzeba kodować. Nowa w ASO to niestety ok. 10 tysi + wymiana. Tak poza tym, to skąd się biorą takie pęknięcia i jak to wygląda u Was?
  10. Fajny opis. Na pewno się przyda. Napisz ile płaciłeś za nowe palniki.
  11. drpop3

    Zakup X3 20d

    Ja na swoje czekałem ponad 4 miesiące, w tym 3 tygodnie płynął z USA, bo tam był produkowany. Słyszałem, że to i tak nieźle, bo jak odbierałem w lipcu, to już zamówienia przyjmowali na początek kolejnego roku. Ale to było zaraz na początku produkcji F25.
  12. Gumki wymienione w sposób dokładnie taki jak piszesz. Mi to zajęło 15 min. Razem z gumką do tylnej wycieraczki. Ze zdjęciem tej plastikowej końcówki trzeba dość delikatnie, żeby nie połamać. Jest na YouTube co i jak podważyć śrubokrętem. Potwierdzam na klipsie pióra jest logo Bosch'a.
  13. Ja jednak zainwestowałem w ori BMW. Pierwszy komplet wytrzymał prawie 4 lata. Teraz już rok na drugim komplecie i jest ok. Ale nie wyrzuciłem starych wycieraczek i właśnie wczoraj wpadłem na pomysł, żeby kupić same gumki i wymienić. Gumki z allegro Bosch Aerotwin są w drodze. Robię to raczej dla zabawy. Jak coś nie wyjdzie to po prostu wywalę wszystko i tyle. Niestety, czy coś z tego wyszło będę mógł sprawdzić i coś więcej powiedzieć za jakieś 2 lata :-), chyba że wcześniej wymienię wycieraczki razem z samochodem :-)
  14. Po dłuższym zastanowieniu, tym co znalazłem na stronie producenta i moim stylu jazdy, wymienię olej za jakieś 2, najpóźniej 3 lata. Wtedy będę miał na liczniku jakieś 100 - 110 tyś. No chyba, że w międzyczasie spodoba mi się jakieś inne wozidełko :-)
  15. Przeczytałem cały ten wątek i nie jestem mądrzejszy. Próbowałeś może tą adaptację na guzik i pedał gazu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.