Skocz do zawartości

tfidos

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tfidos

  • Urodziny 02.01.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2000
  • Lokalizacja
    Toruń
  • Zawód
    IT

Osiągnięcia tfidos

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. centralny działa w porządku, kluczek w zamku otwieram wszystkie drzwii, przycisk na kosoli też otwiera/zamyka samochód
  2. podmieniałem co prawda oba wzmacniacze (ten w spoilerze i w bagazniki) oraz moduł komfortu ale nie mierzyłem na wtyczce. sprawdzę to. Może gdzieś na kablu jest przerwa
  3. Tak sprawdzałem u gościa. Oba kluczyki poprawnie nadają sygnał. Jeden z nich już nawet rozcinałem aby sprawdzić napięcie na baterii ale było 2.9V więc dobrze.
  4. Cześć bodzio. Dzięki za odpowiedz. Nadal mam ten problem. Podmieniałem moduł komfortu, wzmacniacz anteny w spoilerze nad klapą bagażnika, wzmacniacz anteny w bagażniku (po lewej stronie). Nic. Gdzie ta antena się skrywa?
  5. Cześć Wczoraj moje wspaniałe E46 postanowiło po raz kolejny pokazać się z dobrej strony. Pojechałem do sklepu, a wracając chcę otworzyć auto z kluczyka (pilo) a tu nic - zero reakcji. Po otwarciu zamka kluczykiem centralny otworzył wszystkie drzwi i bagażnik - wszystko tutaj normalnie. Przycisk zamknięcia centralnego w środku (ten na konsoli środkowej) działa poprawnie - otwiera i zamyka. Czy może to być moduł komfortu? Naczytałem się tematów o nim, ale nigdzie nie było przypadku, że centralny działa normalnie + przycisk w środku samochodu działa poprawnie + nie działa otwieranie/zamykanie z pilota. Czy możliwe jest, że bateria w kluczyku zdechła? Drugi kluczyk też nie działa, ale on miał już słabą baterię więc tam może padło. Chociaż pierwszego używałem od zawsze i nigdy nie było problemów. Wczoraj też wszystko ok, aż tu nagle brak reakcji z jego strony.
  6. jako, że nikt nie odpowiedział to aby nikt tutaj nie zna dobrego "magika"- elektryka (polecam gościa na popiełuszki - elektrodiag, podobno ogarnia trudne tematy) ja do niego nie dojechałem bo okazało się, że u mnie prąd był pożerany przez podgrzewacz płynu chłodzącego. po jego odłączeniu zuzycie prądu w spoczynku 0.05A
  7. Cześć Panowie i Panie, Macie może namiar na DOBREGO elektryka w Toruniu? W moim E46 przedlift pewnego dnia zaśmierdziało w kabinie jakimś rodzajem spalonego plastiku/gumy. Ale wszystko w środku działa, nic na desce się nie zaświeciło, silnik pracuje normalnie. Sprawdziliśmy z kumplem prąd i okazało się, że ucieka 0,8 A. Kolega sprawdzał gdzie ucieka, odłączał bezpiecznikami wszystko po kolei. NIC! Odłączał rozrusznik, alternator - nic. Ręce opadają mi na ten samochód. Macie pomysł co to może być? Ostatnio wymieniałem jeża (na nowy BEHR) bo stary zdechł. Ale obwód nawiewu też odłączaliśmy. Także raczej jeż nie powinien tutaj robić problemów. Nawiew działa normalnie.
  8. Temat dotyczy raczej E46. Ja kupiłem sobię X-car-link czy coś takiego (zmieniarka MP3). Ma swoje wady, ale ma też zalety. Oryginalne radio, sterowanie z kierownicy, bezproblemowa obsługa, schowane ładnie w schowku. No i po prostu gra muzyka. Teraz np. u mnie pozostaje kwestia albo wyprowadzenie lineout z business cd + wzmacniacz zewnętrzny albo czarowanie z wymianą wzmacniacza wbudowanego w business cd na coś mocniejszego. Ale pewnie to pierwsze jest lepszym rozwiązaniem bo na 12V bez zwiększenia napięcia za dużo mocy nie uciągniemy. A moc potrzebujemy aby ruszyć membrany głośników.
  9. Nie odbierzcie tego jako atak, współczuję tej osobie. Ale jak ten facet kupił to auto? Nie widział co bierze - w sensie czy go w ogóle sprawdzał przed kupnem?
  10. Kolego, nie pisałem tego w odniesieniu do Twojego postu tylko do wyceny kosztu regeneracji podanej w pierwszym poście. No ale skoro się zbulwersowałeś to odpowiednio wyedytowałem swoją wypowiedź. Czill & Peace
  11. Cóż za absurd ;). Ja za kompletną regenerację zapłaciłem 1500zł + 500zł robota wyciągnięcia+wysłania+włożenia. Miałem ten pech, że poprzednik przed sprzedażą musiał mieć problem z VP44 i zregenerował ją na partyzanta wymieniając tylko elektronikę na mocniejszą przez co tłoczek jeszcze bardziej wytarł materiał zacierając się zupełnie. Regenerację przeprowadziła firma w tucholi, która ma podobno bardzo dobre opinie. Tak przynajmniej mówił mi znajomy mechanik, który przypadków VP44 miał już na pęczki.
  12. tfidos

    320d Problem z rozruchem

    silnik diesla nie ma zapłonu więc drugiego "mechanika" sobie odpuść. masz listę ewentualnych błędów zczytanych z inpy od pierwszego gościa?
  13. Sorry, że wcinam się w temat, ale czy ktoś kiedyś próbował podobnego patentu (głośnik bassowy pod fotelem) w E46?
  14. Dołączam się do pytania. Czy jest w Toruniu jakiś serwis specjalizujący sie w BMW (głównie interesuje mnie diesel)? Naprawy, diagnostyka... ?
  15. U mnie działa w porządku. Co prawda nie mam NAVI, tylko biznes CD.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.