Skocz do zawartości

łowca

Zarejestrowani
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E21, E34 2,5Tds , E39 2,8iA 1997,E53 4,4i 2002 r.
  • Lokalizacja
    Koszalin

Osiągnięcia łowca

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Powinieneś chyba pamiętać też o elektronice . Sterowniki obsłużą ten drugi ?
  2. łowca

    Tylne swiatla e-53

    Może nieaktywna funkcja w LCM,albo jakiś bezpiecznik !
  3. Witam ! W następnej kolejności kolego posprawdzałbym prawidłowość połączenia przewodów z masą samochodu (-).Powodzenia !
  4. łowca

    Notepad is full

    Witam! Kolego, a czy wcześniej miałeś sparowane inne telefony , czy tylko ten jeden ? Jak dobrze pamiętam , gdzieś kiedyś wyczytałem że można tylko sparować określoną liczbę telefonów, a potem trzeba chyba ręcznie wyczyścić lub system automatycznie nadpisuje .Nie pamiętam dokładnie ile, co i jak , ale być może ten schowek to właśnie ta możliwoścć ilościowego sparowania telefonów.Pozdrawiam !
  5. Witam! Sprawdz kolego poziom płynu w układzie wspomagania Pozdrawiam!
  6. Witam! To ciekawe kolego. Powiedz jeszcze jak z tego można potem wyjść i co konkretnie można wtedy ustawić.Być może przyda to się nam do personalizacji swoich aut. Pozdrawiam !
  7. Witam kolego! Zależy jaki egzemplarz trafisz i ile będziesz miał szczęścia ! Ja trafiłem chyba na dobry bo od 1,5 roku jeżdże i oprócz materiałów eksploatacyjnych nic nie wymieniałem. :D Tobie też takiego życzę!
  8. łowca

    x5,3.0 witam

    Witam! Miło powitać tak optymistycznie nastawionego nowego użytkownika X-sa. :D Życzę samych dobrych wrażeń z jazdy, jak najmniej poważnych napraw napraw ,a także samych pozytywnych doświadczeń i długiego użytkowania zakupionego auta.Pozdrowienia dla żony :cool2:
  9. Witam! Kolego o ile się dobrze orientuję,a widziałem osobiście, jak u mnie elektryk wyciągał przy wymianie żąrówki to tylko są te cztery śruby.Z tym,że najpierw wyciągał taką listwę spod lampy i przez tą szczelinę dodatkowo długim śrubokrętem naciskał na zatrzaski, żeby lampa wyszła bez większego oporu.Poprostu zatrzaski fabryczne trzymały tak mocno, że trzeba je było trochę "wspomóc".Więcej śrubek raczej tam niema.Nawet nie wiem , czy wyciągając zderzak coś byś zyskał.Pozdrawiam!
  10. Witam! A jak ze spalaniem kolego ? Tak samo, czy więcej? Jakieś inne objawy przy tym występują?
  11. Witam! A może ci faktycznie hamulce przyblokowują .Robiłeś coś ostatnio przy układzie hamulcowym?
  12. łowca

    telefon do e53

    Witam! Co do ostatniego Twojego pytania o jakość rozmowy przez bluetootha nigdy w swoim X-sie nie miałem żadnych problemów. Jestem słyszalny bardzo dobrze ,bez żadnych zakłóceń i innych podobnych problemów. Łączy bez problemów może troszeczkę zauważalnie dłużej niż w połączenie przez sam telefon, ale naprawdę to nie przeszkadza w codziennym używaniu. Nie miałem żadnej awarii.Parowanie odbyło się ok ( mam Samsunga Galaxy SII-wcześniej Samsung Omnia II ).Polecam więć system bluetooth bez żadnych zastrzeżeń. Mam oryginalny system fabryczny.Pozdrawiam!
  13. Witam wszystkich! Czy zamiast przestrojenia radia z wersji amerykańskiej na europejską wystarczy wymiana tunera radiowego w wersji europejskiej? Czy trzeba zrobić coś jeszcze.Czy ktoś z was przerabiała już ten problem?Będę wdzięczny za każde informacje.Pozdrawiam
  14. Jak masz wyświetlacz MID wciskasz klawisz, gdzie są litery BC ( komputer pokładowy ). Wtedy na wyświetlaczu pojawia się napis mad którymś klawiszem CODE i SET Wprowadzasz czterocyfrowy kod i zatwierdzasz przyciskiem nad ,który jest napis SET.Wyłączasz zapłon. Przy próbie uruchomienia samochodu i przekręcenia kluczyka pojawia się CODE.Musisz wprowadzić ten sam kod co wcześniej i zatwierdzić SET. Dopiero wtedy uruchomisz auto. Pozdrawiam
  15. To nie jest kod nadany przez fabrykę przy programowaniu itp. Ten kod ustalasz sobie sam i każdorazowo możesz wprowadzać inny Musisz tylko pamiętać jaki wprowadziłeś , żeby odblokować zapłon i uruchomić auto bez potrzeby awaryjnego uruchamiania.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.