Skocz do zawartości

Łuczak

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Łuczak

  • Urodziny 18.03.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 2.0d N47 2008

Osiągnięcia Łuczak

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Bartek22 przeczytaj wątek powyżej "zakup akumulatora", tam jest napisane jak co sprawdzić, wszystko wskazuje że będziesz musiał zainwestować w nowy aku
  2. Cześć wszystkim Proszę o pomoc i opinię do ogłoszenia, w grę chodzi zamiana na moje 120d https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e90-3-0-benz-skora-mozliwa-zamiana-ID6zi3zc.html Wiem że to stany auto nie oglądałem, zastanawiam się czy warto poświęcić czas, mam gdzie sprawdzić auto, mam świadomość że coś musiało być robione, pytanie jak silnik N52K jak skrzynie ze stanów czy ogólnie ta wersja to jakaś wtopa? Będę wdzięczny za komentarz
  3. Widzę w opisie ze sprzęgło wsadziłeś LUK ale jest to model od N47 czy jakieś wzmacniane?
  4. Ładny wynik, jak odczucia z jazdy? spora różnica? Tą moc uzyskałeś wyłącznie dzięki obniżeniu tem spalin czy podnosiłeś ciśnienie na wtryskach/turbinie? DP założony? czy jest sens zakładać samego DP? Sporo pytań ale zainteresował mnie temat :D Czy przy 205 KM sprzęgło męczyło się, odczuwałeś coś?
  5. dawno nie zaglądałem a progres spory auto odżyło jest idealne :)
  6. Ładna ostatnio chyba cię mijałem, koła brakuje musisz zmienić tak piękne auto musi mieć lepszy kapeć :)
  7. Jest tak jak piszę Jack79, robiłem to w zeszłym tygodniu u siebie zdejmujesz kolektor wywalasz klapki, wkładasz nową uszczelkę montujesz i tyle, żadna ingerencja w kompa nie jest konieczna ani żadne zaślepki, auto chodzi jak wcześniej czyli bardzo dobrze, moje klapki były ok ale zdejmowałem kolektor do wymiany świec i przy okazji wywaliłem klapki by się nie stresować
  8. Fajnie to radio się zgrywa i funkcjonalność w końcu odpowiednia
  9. Zupełnie inne auto, super wyszło
  10. Ostatni kolega robił mi diagnostykę poprzez Carly wyszły mi takie błędy 1. :Not yet learned to zero gear position setting position for the diagnosis / unknown fault Code: 00416F Wymieniłem klocki i czujnik, tarczy nie wymieniałem wyglądała na dobrą, nie ma rantu, nie mierzona była grubość, błędu nie można było skasować ręcznie, podjechać do innego mechanika czy sugerujecie jednak wymianę tarczy? 2. :Glow plug cylinder 1 / Zylinder 1 Control Code: 004A6E :Zylinder 2 Control / Glow plug cylinder 2 Code: 004A5E Błąd świec ale ktoś się orientuje o jaką cześć dokładnie chodzi? 3. Short circuit to positive or open circuit - additional water pump Code: 00A6D1 Internal error of the sensor - K-LIN 6 xAUC sensor Code: 00A6CF I tutaj nie mam pojęcia czy to coś groźnego, był wymieniany rozrząd, kompletny silnik wyjmowany itd. Auto chodzi idealnie nic nie czuć, pali mało dobrze przyspiesza, może ktoś ma jakieś dobre rady dla menu byłbym wdzięczny.
  11. ustawiłeś dobrze radio? jak przytrzymasz dłużej przycisk do ustawiania parametrów wchodzisz w dodatkowe menu, wówczas gra już znośnie, jak potrzebujesz więcej to trzeba zająć się sprawą kompleksowo, każda zmiana będzie na plus ale sam wzmacniacz nie pomoże ci w dobrym dźwięku
  12. Graty zakupu niech służy dobrze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.