Skocz do zawartości

Md40

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    m40 318 92"

Osiągnięcia Md40

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, dziś jechałem po autostradzie ze sporą prędkością ok godziny nieustannie i zaczęło mi coś stukać, im więcej gazu tym szybszy stukot, zatrzymałem się i ustaliłem że stukanie dochodzi z okolicy zaworów, choć mogę się mylić, dalsza jazda była taka że rozpędzałem się, wciskałem sprzęgło, stukot zwalniał-cichł i się toczyłem, przyspieszałem itd i tak ok40 km, po zjechaniu z autostrady i jeździe ok 70-80 na piątce stukot zdecydowanie przycichł i tak przejechałem jeszcze z 30 km, powiedzcie czego mam się teraz spodziewać, co mogło paść? dziękuję
  2. Md40

    Wyje Alternator m40 318

    podpinam się do wątku, co prawda nic mi nie wyje, bo mam go już rozłożonego, ale mam pytanie odnośnie składania, łożysko jest osadzone w plastikowej obudowie, chciałbym zapytać czy takie łożysko powinno się nasmarować przed włożeniem w ten plastik?
  3. Md40

    kupno e36 na jednopunkcie?

    nie wiem nic o jednopunktach ale mam 318 m40 1992 ze zwykłym gazem i jestem zadowolony, w tej chwili mam 334000 przebiegu, gaz spisywał się źle na początku do czasu, aż wymontowano silnik krokowy i wstawiono regulator-pokrętło, w tej chwili tez czasami faluje na postoju ale nie zwracam na to uwagi, znajomy elektromechanik stwierdził ze jak chodzi to może chodzić jak jest (możliwe, że to sonda), wsiadam i jadę, spala mi max 11 litrów, jak jadę spokojnie, jednostajnie 90-110 to nawet raz zszedłem poniżej 8litrów, a średnio 10, powoli zaczyna mi wzrastać spalanie oleju, ale tragedii nie ma, dużo z tego co tutaj piszą to ekstremalne przypadki, jak to na forach, o wycierającym się rozrządzie, pękających głowicach, zapowietrzaniu się układu..........mam ochotę zamienić na coś nowszego ale jest w moich rękach z 9 lat i wiem co mam, trochę korozja go atakuje przy progach ale koła się kręcą
  4. Md40

    BMW 318 b/g spalanie gazu

    dodam, że mam najprostszą instalację, prawie 10 letnią na której zrobiłem ok 130 tys.
  5. Md40

    BMW 318 b/g spalanie gazu

    moje 318 m40 pali maksymalnie 11 litrów na 100, to jazda po mieście, w korkach i szybko na ekspresówce, jadąc spokojnie ekspresówką 100-110, udało mi się raz zejść poniżej 8 litrów
  6. Md40

    Problem pompka w baku

    niepotrzebnie zdałeś się na wiedzę gościa który chciał koniecznie na Tobie zarobić, spróbuj zwrócić albo zamienić jak jest możliwość
  7. Md40

    Problem z visco...

    problem z visco objawił się u mnie przegrzewaniem silnika jadąc w korku, przy upale, kupiłem tanie visco i jeżdżę, z tym że w czasie upałów przyspieszając auto mruczy jakby miało v6 po maską i turbo, ale visco działa poprawnie
  8. mam 1.8 z prostą instalacją, na początku były kłopoty, strzały, nierówna praca, wymieniałem sondę lambda, świece, filtr gazu aż do czasu kiedy wymontowano silniczek krokowy i wstawiono jakieś pokrętło-regulację, od tego czasu problemy się skończyły a było to z 5 lat temu, więc polecam instalację samą w sobie
  9. Witam, chciałem dowiedzieć się czy istnieje możliwość przerobienia m3 z usa na moc 321km i na czym ta przeróbka by polegała? Ostatnio widzę kilka ciekawych aukcji w usa i zastanawiam się nad taką inwestycją
  10. jak w Waszych autach zachowuje się wskazówka temperatury przy obecnych mrozach, chodzi mi o to, że jadąc np 60 na godz na niskich obrotach silnik nie dogrzewa się, brakuje kilku mm do właściwego poziomu, czy to początek końca termostatu? viewtopic.php?f=68&t=120678
  11. nie wiem czemu nadajecie temu małemu korkowi odpowietrzającemu taka ważną funkcję, ja swój korek ukruszyłem 5 lat temu, dobrałem zwykłą metalowa śrubę i wkręciłem ją delikatnie ale do końca w to miejsce, a nie mam i nie miałem żadnych problemów z zapowietrzaniem układu chłodzenia
  12. na to Ci już nie odpowiem, ale robiłem to u elektromechanika i zamontował mi jakiś tani szmelc, zapaliłem auto z 3 razy i zawiesił mi się rozrusznik, ciągle kręcił i zaczął dymić (to już uwaga poza konkursem)
  13. nie wysuwa się zębnik w rozruszniku poprzez źle działający bendix, tak jak napisałeś "nie zaskakuje", przygotuj się, że niedługo zupełnie Ci nie zaskoczy i odpalisz tylko na popych
  14. hej *odnośnie tylnej klapy, to zaproponowałbym wymianę całej klapy, bawiłem się niedawno w samodzielne zaprawki kupiłem lakier, rozcieńczalnik, utwardzacz, rozcieńczalnik szybkoschnący, rozcieńczalnik do zaprawek, papiery ścierne, taśmę do oklejania, szpachlę, traciłem swój czas, najbardziej irytujące w tym wszystkim było to, że np. utwardzacz musiałem kupić w ilości która nie była mi potrzebna, rozcieńczalnik do zaprawek okazał się gówniany i wyszedł taki sam efekt, znajomy lakiernik musiał "ratować" sytuację polerowaniem, znajdź klapę w identycznym kolorze i z lakierem w dobrym stanie, najwyżej ją spolerujesz, prawdopodobnie zapłacisz mniej i stracisz mniej czasu na wymianę, *odnośnie korozji, jeśli znajduje się w wnętrzu nadkoli, to po zdjęciu koła wydarłem do gołej blachy korozję, pomalowałem pędzlem z puszki czymś jakby bitexem, wysuszyłem go suszarką, pomalowałem sprejem pod kolor(nie metalik), zajęło mi to max 2 godziny
  15. mam w.w. auto, na tą chwilę 300 tys przebiegu, w tym z 100 tys na gazie, olej wymieniam co 15 tys, moje pytanie dotyczy maksymalnych przebiegów jakie osiągnęliście bez remontów silnika czy skrzyni ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.