Skocz do zawartości

Mr.Matuta

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 320i 1992, e24 1987 3,5 CSi

Osiągnięcia Mr.Matuta

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. nie zamierzam dawać samochodu do lakiernika, chcę się nauczyć robić takie rzeczy sam poprostu. Poza tym fakt, może jednorazowa wizyta to tańsze rozwiązanie, ale kto wie ile razy w życiu będę jeszcze potrzebował coś polakierować? Wiele jeszcze samochodów przede mną, wiele walk z korozją i odpukac jak się zdarzy jakaś stłuczka. Ale stluczek to oby jak najmniej. Poza tym fajnie tak sobie przemalowac samochód na jakiś inny, egzotyczny kolor (ale to byłoby zadanie dopiero gdybym się już nauczył i stwierdził że moje umiejętności są na takim poziomie) A kompresora nie muszę kupować nówki z salonu, więc nie wyjdzie mnie to tak strasznie drogo. Z tymi lakierami do drewna to ciekawa opcja :) W sumie mogę popróbować.
  2. Sorki za glupie pytanie, ale jak przenieść temat :) Bo szukam a nie widzę...
  3. Witam :) Postanowiłem się nauczyć malować samochód. Mam kilka pytań do tych którzy już to robili. Mianowicie wiem że potrzebny jest kompresor i pistolet - jaki to ma być kompresor i jaki pistolet się nadaje? Wiem że do malowania potrzebny jest podkład (najlepiej ocynk), baza i lakier bezbarwny (no i utwardzacze) - pytanie, ile tego potrzeba do pomalowania całej e36? Ile warstw podkladu/bazy/lakieru? Czy samochód trzeba szlifować do gołej blachy? Jeśli tak to jakiej ziarnistości papierem? Robić to szlifierką/kontówką? Jaki jest mniej więcej całkowity koszt wszystich akcesoriów? O przygotowaniu podłoża już trochę czytałem i mniej więcej wiem jak to wygląda... Wiem też że pewnie znajdą się tacy ktorzy będą chcieli odieść mnie od tego pomysłu, no ale ja chcę się tego poprostu nauczyć. Nie nauczę się jeśli nie spróbuję. Zdaje sobie sprawę że moze to nie wyjść idealnie ale chcę sprobować mimo to. Przyda się na przyszłość
  4. Mr.Matuta

    328i felgi

    jeśli chodzi o mój gust to wziąłbym coś z szerokim rantem :) Nie lubię gdy ramię felkgi kończy się zaraz przy krawędzi, lubię jak jest przerwa w postaci rantu. A im wiekszy tym lepiej to wygląda. Byle tylko nie przesadzić, koło ma się mieścić ;)
  5. popatrzyłbym na końcówki drążka kierowniczego... Moze są tam luzy
  6. kolega z Anglii napisał, źeby zmienić czujnik tlenu, sprawdzić czy jest szczelność w dolocie powietrza, a na koniec czujnik na chodnicy...
  7. ee o przyspieszenie nie pytałem, bo jak je mam założone to wiem jak przyspiesza :) I szczerze mówiąc nie czuję jakiejś większej róznicy między nimi a 15. Także z przyspieszaniem sobie nawet radzi. Czyli musze być gotów na litr więcej na "setę"?? Hmm no to jakieś 7-8zł więcej tygodniowo bedę musiał dać... Chyba przeżyję
  8. a możesz rzucić jakąs liczba?? Litr, dwa litry więcej na "setkę"?? No ja zamierzałem jeździć na takich jakie mam założone czyli 235/45 i to zarówno z przodu jak i z tyłu... Moze kiedyś z przodu wymienie na jakieś węższe
  9. hmm u mnie na tych 15 spalanie wychodziło jakieś 12,5 ;/ No ale mam lpg więc może jakoś przeżyję. Musiałeś utwardzać lub poszerzać żeby nic nie haratało po błotnikach?? Bo ja musiałem tył zrobić na sztywno zeby nie było ocierania na nierównosciach
  10. Witam! Czy spalanie na takich felgach jest dużo większe niż na standardowych 15" 205/60? bo tak się składa że mam założone te 17 i jeszcze się zastanawiam czy je kupić czy nie... A musze dać odpowiedź czy je kupuję na tyle szybko że nie zdążę sprawdzić spalania
  11. Witam :) Takie szybkie pytanie. Czy piasta w tylnym kole z hamulców bębnowych pasuje do hamulców tarczowych? Podejrzewam że odpowiedź będzie "nie" ale warto zapytać :)
  12. Koledzy, mozecie mi powiedziec jak wykrecic drążek kierowniczy?? Wpadłem na pomysł by chwycić go imadłem, gdyż została mi do odkręcenia jedna nakretka i idzie bardzo ciężko a tam gdzie się chwyta drązek kluczem, jest objechane i cały czas mi objeżdża gdy próbuję ja przekręcić. Trochę idzie ale ciężko. Głownie mi chodzi o to jak wygląda zdjęcie tych gumowych osłon (nie chcę przez przypadek uszkodzić tych obręczy ściskających na końcach) oraz jakich kluczy użyć (musze się przygotowac gdyż nie mam w domu wszystkich kluczy, musze wiedzieć jakie załatwić). Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny :)
  13. Przepraszam :) Więcej nie powtórzę tego błędu. W takim razie będę gadał z mechanikami :) Ale gdyby ktoś jednak miał taki niepotrzebny drobiazg u siebie w garażu to prosze o kontakt :) Co do ceny można się dogadać
  14. A może ktoś wymieniał jakiś czas temu drążek i zachował stary drążek wraz z tymi nakrętkami?? Jeśli tak to bardzo bym prosił o kontakt...
  15. Podgrzałem i poszło :) Teraz pytanie skąd wziąć nakretkę kontrującą?? Może ktoś z Was by miał coś takiego?? Bo jeśli tak to chętnie odkupię :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.