Skocz do zawartości

47

Zarejestrowani
  • Postów

    236
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana 47 w dniu 25 Grudnia 2023

Użytkownicy przyznają 47 punkty reputacji!

O 47

  • Urodziny 23.05.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 330xi M
  • Lokalizacja
    Łódź/Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 47

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Instalował ktoś może takie dodatkowe gniazda USB? https://a.aliexpress.com/_EG86Tap
  2. na takie cos się natknąłem: https://bmwrepairguide.com/sib/640916.pdf
  3. Ja kiedyś miałem w komorze silnika jakieś zdechłe zwierzę , leżało na odcinku wydechu. Najbardziej śmierdziało na ciepłym silniku z uwagi na to że nagrzewał się układ wydechowy na którym leżało rozkładające się ciało zwierzaka. Raczej wątpię żeby po tylu sprawdzeniach komuś to umknęło ale pisze bo w sumie dość podobne symptomy. Powodzenia
  4. Dzięki!! Super pomocne i w sumie dobrze by było gdyby to było rzeczywiście to. Wstrzymuje się narazie z rozgrzebaniem, bo jak dobrze pamiętam wymianę filtra miałem parę miesięcy temu w ASO jeśli okaże się że to jest przyczyną to mam nadzieję że podczas umówionego serwisu zrobią to za darmo z uwagi na to że to oni to spowodowali - moze zbyt optymistycznie ale na to liczę.
  5. Podejrzewam że problemem mogą być wloty powietrza, zakładam że są dwa Jeden do zaciągania powietrza z zewnątrz: Wlot A drugi pewnie gdzieś w środku do zaciągania powietrza z wewnątrz Zakładam że przy jakimś dziwnym zbiegu okoliczności logika zamyka oba te wloty.
  6. Własnie mam w planie podpiąć komputer i spróbować odczytać wartości z czujników - tylko nie do końca wiem które mają wpływ na logikę systemu nawiewu. Z drugiej strony jeśli dokładnie w tej samej temperaturze zewnętrznej system zachowuje się inaczej to trochę dziwne. Jedyna różnica (póki co powiązana przeze mnie) to czy wyjadę z garazu czy samochód stoi na dworze - może np wilgotność wpływa na jakiś czujnik albo złącze ??
  7. tak, wszystkie kratki no wlasnie sprobowac zrobic dluzsza trase nie na AUTO tylko na staly nawiew i zobaczyc czy bedzie moment ze przestanie dmuchac. Jestem umówiony do serwisu (niestety juz po gwarancji) i obawiam się ze przy takiej usterce raczej nic nie znajda a ja zapłacę kupe kasy za poszukiwania.
  8. Krotki filmik, aby zobrazowac o co chodzi - dodam ze bez dotykania jakichkolwiek ustawien w innych okolicznosciach - poranny wyjazd z garazu - dmucha jak wsciekle: https://photos.app.goo.gl/dkBCx4KMvfygrBmT7
  9. Jeszcze nie sprawdzalem tego, dzieki sprobuje bo rzeczywiscie jakas logika tutaj siada.
  10. Koleje testy za mną i wygląda to jeszcze ciekawiej (oj ciężka diagnoza): Start trasy rano z garażu - 150km wszystko, ok, dmuchanie działa Samochód zaparkowany na 1.5 dnia na dworze temperatura ok 2-5'C duża wilgotność Ruszam w trasę powrotną, na początku działa, po jakimś czasie przestaje działać , po drodze próbuje bawić się a/c I po przełączeniu na max na szyby, znów zaczyna odpowiednio dmuchać przez kratki. Problem dla uszczegółowienia, słaby strumień powietrza wydobywającego się z kratek co powoduje że w samochodzie robi się zimno. Słychać że dmuchawa pracuje i zwiększanie mocy nadmuch powoduje że pracuje mocniej/głośniej ale to nie zmienia siły strumienia z kratek. Jakby w jakiś sposób ten przepływ powietrze i wydmuch był blokowany.
  11. Dzięki za wszystkie odpowiedzi, ostatnio jazda po mieście i wszytko ok, jutro znów trasa więc sprawdze czy problem wróci. Przy okazji jeśli znow się ujawni skorzystam z wszystkich rad i podpowiedzi.
  12. Auto z PL, i działało to dobrze. Ostatnio się spierniczyło
  13. Dzięki za odpowiedź, niestety u mnie sytuacja wygląda tak że : Samochód stoi w garażu, wchodzę włączam AC max dmucha dobrze, ruszam w trasę 150km potem parkuje do tego czasu jest ok. Po jakimś czasie kilku godzinach lub nocy wracam do samochodu i tu niespodzianka, dmucha bardzo słabo ( przy dołożeniu ręki praktycznie nie czuć podmuchu niezależnie od ustawionej siły) i to całą trasę do domu 150km, parkuje rano znów jest ok po nocnym postoju w garażu. temperatury na zewn 2.5-4'C :(
  14. Poszedłem do garażu sprawdzić filtr kabinowy zgodnie z sugestia i po włączeniu AC max dmucha jak szalona, chyba problem nie jest mechaniczny z klapami tylko albo programowy albo z jakimś czujnikiem temperatury. Czuję że diagnoza nie będzie łatwa.
  15. Dzięki, chodziło mi to po głowie czy to może skutecznie zablokować nadmuch, ale jeśli jest zapchany to pewnie powinien to byc pierwszy trop.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.