Skocz do zawartości

bavarian

Zarejestrowani
  • Postów

    208
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30 325ix sedan
    e36 328i touring
    e60 545iA
  • Lokalizacja
    lublin

Osiągnięcia bavarian

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. WBAFG01010L183828 Hej, pomóżcie rozkodować przed zakupem...
  2. ponawiam zapytanie! Jakie są za i przeciw stosowania shell helix ultra 0w40 który to nie posiada "ll", do motorów benzynowych...dajmy na to?
  3. a jakie są za i przeciw stosowania oliwy bez specyfikacji ll, jak w przypadku shell 0w40?
  4. mało na ich temat a to naprawdę zacne opony UHP. Użytkuję już 3ci miesiąc KUMHO Ecsta PS91 XL (245\275) 18'' na 545i...dobra na mokrym, stosunkowo cicha i lepi się. Poprzednio Dunlop SP Sport 01 ROF której polecić nie mogę...pewnie ze względu że to RunFlat, na którym auto koszmarnie prowadzi się już przy niewielkich nierównościach, SP 01ki miałem na innym aucie ale bez ROF i opony inna bajka. Podsumowując; PS91 jak najbardziej, Rof na nie!..nie bez przyczyny Mki wyjeżdżają na ''zwykłych''oponach
  5. jeśli nie polubiłeś marki Motul to rozważ Fuchs albo Bizol. Ja osobiście korzystam ze smarowideł tych producentów i uważam je za najlepsze w tym przedziale cenowym
  6. Jeżeli samochód ganiany głównie w trasy, zawsze dogrzany to wymiana "longa" co 20-25tyś. za wiele mu nie zaszkodzi, ale częstsza na pewno by pomogła. Inaczej sprawa się ma do aut jeżdżonych w cyklu mieszanym czy typowo miejskim...wymiana co 15tys obowiązkowo. Znam nadgorliwców co LL po 8-10tyś zlewają...bez sensu, te oleje starzeją i zużywają się wolniej.
  7. bavarian

    Olej Wolver

    Witajcie, natknąłem się na takie oleje podczas zakupów. Zainteresował mnie Wolver HighTec 0w40 (LL01) http://wolver.pl/hightec0w40.html Producent nie ukrywa że to olej HC, zastanawiam się czy i ile w takim oleju jest bazy syntetycznej? Karta charakterystyki mocno okrojona... Może macie jakąś wiedzę na temat tego producenta?
  8. olej dizlowski, czyli 5w30 LL04, do tego Filtron... tyle (a ałdi i suzuki to nie jest "moje BMW" :lol: )
  9. odświeżam temat.. słyszałem o tym i jestem skłonny w to wierzyć znając ich zapał do wypłat. O ile zimową RFT 245/40/18 na przód dostanę bez problemu, to już 275/35/18 na tył nigdzie nie ma i nie było nawet kiedy 5 lat temu kupowałem Dunlop M3 na zimę. Więc zimą z przodu mam RFT a Z tyłu XL..tak wyszło.Teraz w tych rozmiarach na zimę tylko Kumho podchodzi, oczywiście XL. Z letnimi nie ma jeszcze takiego problemu, oczywiście wybór tylko premium puła - Dunlop, Pirelli, Bridgestone i Michelin (kolejność nie przypadkowa - cena rosnąco:) Nie wiem czy warto, nie wiem czy rzeczywiście to zawieszenie tak faworyzuje RunFlaty, ale jestem skłonny to zweryfikować na komplecie XLek, bo do tej pory nie doszukałem się konkretnych argumentów poza niczym nie podpartymi artykułami.
  10. po dwukrotnej diagnostyce komputerowej usterka nagle ustąpiła i tak jest do dzisiaj, o dziwo jako takiego błędu modułu zamka centr. nie pokazywało. Jedyny błąd, który się jeszcze ostał to jakaś awaria recyrkulacji powietrza w klimie. O co to chodzi..? zepsuty ''obieg zamknięty'' wentylacji może?
  11. 5w40 będzie gęściejszy, benzynę zalewamy 0w40, najlepiej z normą LL01, np Fuchs, Motul...
  12. Więc gdzie ten nie-producent zamawia te oleje i co zamawia że jeszcze udaje się na tym zarobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.