Skocz do zawartości

pawwelloss

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawwelloss

  • Urodziny 13.04.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330 Ci
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia pawwelloss

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Panel wymieniony na nowy i ten nowy też wywaliło. A że już i tak było rozebrane postanowiłem poszukać zwarcia. I oto jest: https://streamable.com/p0tka5 Zwiera z masą od zapalniczki. Teraz czeka mnie rozbieranie i szukanie gdzie jest zwora. Pozdrawiam.
  2. Ok dzięki, właśnie zamówiłem kolejną używkę. Rzeczywiście to jest dobry pomysł zamienić je miejscami. Jak tylko dojdzie tak zrobię. Jeśli padnie to następny będzie z ASO ale ta cena 833 zł to jest lekka przesada…
  3. Witam. Pacjent to E46 2003 rok. Problem z PDC. Mianowicie w tamtym roku po wizycie na myjni padł prawy czujnik tylny. Zamówiona używka, wymieniony. Po około dwóch miesiącach po deszczu padła używka. Kupiony zamiennik i wymieniony. Teraz po dosłownie 3 miesiącach znów padł ten sam czujnik… Domniemam że przez zamoczenie. Czy czujnik jest hermetyczny? A może gniazdo czujnika w zderzaku powinno być szczelne? Ewentualnie czy przy kolejnej wymianie warto jakoś to gniazdo uszczelnić?? Dzięki i pozdrawiam.
  4. Dzięki ale to jednak nie mata. Dzisiaj już po wszystkich próbach zamieniłem fotele miejscami i nadal nie działa ten na miejscu pasażera także to wina albo wiązki albo panelu sterowania.
  5. Orientujesz się gdzie ewentualnie można taką matę dostać? Przeglądam katalog Bmw oem i nie mogę znaleźć tej maty jako osobna część?
  6. Także na inpie wyszło: Sitheizung rechts kurzschluss oder leitungsunterbrechung Co mniej więcej znaczy: Zwarcie lub przerwa w obwodzie podgrzewacza prawego siedzenia. Dziwne tylko trochę że mata kierowcy i pasażera mają taką samą oporność na multimetrze. Czy ktoś próbował kiedyś wymieniać taką matę?
  7. No właśnie o to chodzi że są sporty w prądzie, gdzieś tam na ebayach się pojawiają ale w zatrważających cenach. Dziś popołudniu podłączymy pod inpe i zobaczymy co wyrzuci.
  8. No właśnie chodzi o to że mata wydaje się być ok bo multimetr pokazuje oporność na niej taka jak powinna być. Poza tym gdyby fotel kosztował 300 zł pewnie nie zakładałbym wątku, fotele niestety kosztują od 3500 wzwyż i W dodatku w dużo słabszym stanie niż mam. No nic spróbuję znaleźć kogoś z inpą żeby może namierzyć coś dokładniej. Dzięki
  9. Witam. Auto to z4 e85 z 2005 roku. Problem dotyczy podgrzewania fotela pasażera. Nie działa ono w ogóle, po kliknięciu przycisku diody włączają się na 2 sek po czym znikają. Fotel kierowcy działa normalnie. Sprawdzone bezpieczniki 12 i 16 i są ok. Odpiąłem też wtyczke pod fotelem i zmierzyłem oporność maty i jest ok. Co jeszcze można sprawdzić manualnie bez kompa? Bądź czy ewentualnie ktoś już może miał podobny problem? Z góry dzięki.
  10. Na Realoem jest napisane że jest to wersja M42.
  11. Część z Nr 11: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=11_1408&hg=11&fg=15
  12. Ale to chyba w M40 jakaś tam listwa jest, u mnie niestety nie ma...
  13. Albo poprostu tego płynu jest mało... Gaz żeby się rozprężyć do postaci gazowej w parowniku potrzebuje energii (wysokiej temperatury) jak jest mało płynu może się nie rozprężać dobrze i zalewać stąd przerywanie i brak mocy...
  14. No mam kable prosto z cewki do świec silnik M43 więc chyba w każdym M43 tak jest...
  15. Podłączyć nowy akumulator? Ewentualnie odpalić z kabli? :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.