Skocz do zawartości

-pawlo111

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    x5 e53 3.0D 218KM

Osiągnięcia -pawlo111

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie. Mam taki problem z przednimi drzwiami - obie strony lewa i prawa. Szyby się opuszczają ale jest problem z ich podniesieniem gdy opuszczę na sam dół. Nie dają rady... muszę odpinać boczek na dole i wkładać rękę i pomagać ręką aż złapią i wtedy się podnosi szyba ale widać że ma bardzo ciężko. Temat identyczny po obu stronach. Tych bez problemu. Opuszczam max do połowy bo niżej strach. Co by to mogło być?
  2. U mnie zwariował zamek klapy po odpięciu prądu z aku. Elektryk go jakoś skalibrował i działa.
  3. Witam serdecznie mam taki oto dziwny problem. Przed awarią wszystko było tak jak trzeba żadnych kontrolek itp. Auto miało rozładowany akumulator od niezgaszonego oświetlenia na noc i przy odpalaniu zresetowało licznik i daty czas itp. czyli na zero. Zostało odpalone na kablach rozr. I się zaczęło - podczas jazdy na zapiętych pasach wyskakuje kontrolka od pasów i dzwięk i tak przez całe 10km jazdy do domu z przerwami. W domu naładowałem akumulator i problem jest ale już inaczej - kontrolka wyskakuje ale po niecałej minucie się wyłącza i jest spokój aż do ponownego odpalenia. Dodam że można odpiać pas i nie reaguje. I tak już 2 tydzień - odpalam - pipa ok minuty jak jadę i gaśnie. Poduszka działa jak należy. Kontrolka też. Zastanawiam się co robić. Odpinać aku? kostki pod fotelami? odpiąć i przepsikać kontaktem? te żółto - czarne. Jest jakaś mała kostka od napinaczy pasów - nie wiem czy to można wypiąć?
  4. witam czy coś się zmieniło w temacie? mam podobne objawy
  5. jest taki pierdolnik na klucz gwiazdkę to jest do zamka - kręci się jak zegar i otwiera wtedy - a w drugą stronę zamyka - jak tym odpowiednio pokrece to mogę odblokować zamek wkrętakiem i potem manualnie już mi działa ale po podpięciu kostki i włączeniu silnika elektrycznie wszysto się pierdzieli i wraca do punktu wyjścia.
  6. zamek na stole - sprężyna cała - odblokowałem przy sprężynie zamek i manualnie mogę go zamykać i otwierać cięgnem awaryjnym ile tylko chcę i to działa ale jak podepnę kostkę, zamknę go sobie ręcznie to pilotem otworzę ale już nie mogę zamknąć zamka - zostaje cały czas w poz. otwartej... nie wiem sam silnik kręci ale czy dobrze???
  7. Problem z zamykaniem tylnej klapy - po odłączeniu klemy od akumulatora.... - gdy załączyłem ponownie prąd klapa nie domyka, nie zamyka, leży bezwładnie. Otwieranie reaguje, silnik pracuje i się kręci mechanizm, z kokpitu też działa otwieranie. Pytanie czy jest jakiś myk żeby to naprawić? coś się stało pewnie po odpięciu zasilania... Zamek w klapie jest w pozycji otwartej cały czas i nie da się go zablokować ręką - nie wiem czy tak ma być bo chciałem zablokować i sprawdzić czy puści jak nacisnę pilotem - otwórz. Nie pamiętam czy tak się wogóle da zrobić czy jest jakiś bolec blokujący zamek czy też blokowanie jest elektryczne.
  8. udało sie podnieśc szybę pomagając jej ręką od dołu.. i zamknąłem
  9. Taka sytuacja - zablokowana jest szyba pasażera przód w pozycji otwartej - przyciska działa - opuszcza na maxa i podnosi max 5mm i dalej nie pójdzie oraz wypycha klamkę zewnętrzną przy próbie podnoszenia... ogólnie klamka zewnętrzna była do wymiany bo nie otwierała się z zewnątrz - tylko umiejętnie jak docisnąłem ręką słupek drzwi do drzwi puszczały. Jakieś sugestie panowie? bez zdejmowania boczka się pewnie nie obejdzie. Mam obawy odnośnie odpinania klemmy z aku. Czy moze się stać coś niedobrego - typu nie odpalę potem auta albo radio zakoduję???????
  10. Wymieniona - zielonkawa 450zł z montażem u mnie.
  11. Przymierzam się do wymiany szyby czołowej w X5 e 53 polift, może ktoś z was przeprowadzał już taką operację i może nakreślić koszta, ew. na co zwracać uwagę przy zamawianiu szyby oraz polecić jakaś firmę. Nie musi to być ori ASO itp..
  12. Dzieki chłopaki dobre opinie od użytkowników zawsze są pomocne. A jak to jest z tymi zawieszeniami u nich? są albo poduszki albo spręzyny? bo widziałem takie kombo przód sprężyny tył poduszki i się zastanawiałem czy to fabrycznie mogło tak być - polift to był akurat. Poduszki do nich widzę nie takie fest drogie - zamiennik - pewnie by sie poratawał na jakiś czas i nimi. X5 ma być jako 3 auto - duże bezpieczniejsze żeby poleciec w trasę bezpieczniej z dziećmi - jakieś góry itp.
  13. Szukam uparcie X5 3.0D z lat 2002-2005 w okolicy PODKARPACIE już coś oglądałem - np włocha lift 2004 3.0D ale silnik walił na niebiesko więc nie wiadomo czy uszczelniacze, czy turbo a może coś innego ja tego nie mam zamiaru rozbierać, dzwi się nie otwierały od kierowcy trzeba było cos dociskać, opony ścięte nie licząc niedomagań jak wyświetlacze wylane itp. Obawiam się w sumie włochów bo trochę sie aut naoglądałem z tamtych stron i mimo niewielkich przebiegów to czynności serwisowe jak wymiany oleju są nagminnie zaniedbywane. Strach o skrzynie. Skłaniam się w sumie bardziej na polifta najlepiej od właściciela który juz jakiś przynajmniej z rok pojeździłi z tego względu że silnik parę KM więcej i momentu też oraz ponoć mają skrzynia ZF już a nie GM. Ponoć ZF lepsze. Ogólnie bardzo proszę o jakieś dobre rady - bo jeszcze wszsystkiego nie wiem. NP czy przedlifty mają czy nie mają klapek w dolocie? bo polifty już na 100% chyba że ktoś usuwał. I skrzynię jak sprawdzić w warunkach drogowych i na postoju. Wiadomo nie może być poszarpywania na postoju przy zmianie przełożeń itp.
  14. tuleje wahaczy albo amorki słabe już i nie trzymają i [BAD] lata w koleinach, ja miałem już amorki padaki i po wychodzeniu z zakrętu czy podczas jazdy w koleinach (teraz śnieżnych) czułem jak mi tył uciekał, najpierw wymieniłem tulejki i nie pomogło i potem amorki i już spokój :cool2:
  15. Witam. Autko kupiłem nie dawno, niestety jako uszkodzone. Objawy: NA wolnych obrotach chodzi jak by na pół silnika- jednej głowicy Po dodaniu gazu chodzi cały silnik, i tak w koło jak spuszczę z gazu to znowu pół. Z tego co wiem tam są 2 kompy- każdy od 1 głowicy. Może być problem z kompem? lub coś z głowicą? Panowie a w v12 głowicę są kolizyjne czy nie? Proszę o pomoc, odłożyłem sobie trochę kasy i mimo świąt chce to auto reanimować... :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.