Skocz do zawartości

Plot3kkk

Zarejestrowani
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330d '03, E60 550i '06
  • Lokalizacja
    Białystok

Osiągnięcia Plot3kkk

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Plot3kkk

    spryskiwacze reflektorów

    Jak cieknie z dyszki to trzeba ją wymienić, ja miałem tak u siebie Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
  2. Ja bym nie pogarszal sytuacji, która i tak nie jest już ciekawa. Proponuje hol lub laweta Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
  3. Tak, ja wymieniałem na taki 2 lata temu i nic złego się nie stało :-) Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
  4. Moja pierwsza myśl to problem z masą, ale pewnie bym posprawdzal wtyczki i podłączenia. Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
  5. Cześć. Zdejmij osłonę silnika i dostan się do tylnej części silnika. Tam jest w szynie wtryskowej czujnik ciśnienia paliwa na szynie. Odepnij go i poczysc styki. Miałem to samo i o dziwo mi na ten problem wyżej opisany sposób pomógł :-) ja miałem dodatkowo spontaniczne gasniecie silnika przy dojezdzaniu do świateł - tylko czasami. Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
  6. Ręce opadają. Byłem dziś na napełnieniu klimy. Układ był pełny, wentylator ani drgnął. Druga sprawa, przed napełnieniem było słychać pracującą, brzęczącą sprężarkę. Po napełnieniu, extra cisza jak makiem zasiał i podczas jazdy pięknie chłodziło. Wróciłem do domu na godzinę, a później w drogę i co słyszę? Znowu buuuuuuuu - sprężarka. Podłączyłem inpę i pokazuje ciśnienie w układzie klimatyzacji 1,9 bar. Jak to możliwe, przecież godzinę wcześniej przy napełnieniu sprawdzana była szczelność, uklad napełniony, a na raporcie nie było żadnych błędów. Te auto mnie już przerasta :shock: Dodam, ze klima chodzila bez tego wentylatora tylko podczas jazdy, wiec nie mozliwe ze wszystko zlecialo zaraz po napelnieniu :mad2:
  7. Panowie czy ktos moze mi powiedziec skad wziac te softy? Mam DISa,inpe i inne oraz sp-daten e46 w roznych wersjach i wszedzie sa softy z numerami parzystymi, a tutaj w tym pdfie sa nieparzyste, np. 7 552 748
  8. Sorry, że post pod postem. Czy istnieje możliwość, że wentyl nie załącza się z powodu niskiego ciśnienia w układzie klimatyzacji? Dodam, że sprężarka pracuje i chłodzi, ale bez "wow" :)
  9. Właśnie sprawdziłem wentylator podłączając w E39 kolegi. Działa na wolnych obrotach bez problemu... A u mnie ani rusz.
  10. Witam Panowie i Panie, Jest problem z wentylatorem klimatyzacji, auto po lifcie, wentylator Bosch. Stary nie załączał się na 1szym biegu w zasadzie od zawsze, nigdy go nie widziałem pracującego, a auto mam od 4 lat i jakoś nie brałem tego do siebie. Wczoraj dotarł do mnie używany, sprawny wentylator z Alledrogo ponieważ stwierdziłem że zabiorę się za to, sprzedający twierdzi, że jest sprawny. Po założeniu i podłączeniu, włączeniu klimatyzacji, "nowy" wentylator nie załącza się nawet na 1szy bieg czyli tak samo jak mój poprzedni. Z tego co słyszałem, po włączeniu klimatyzacji powinien chodzić na wolniejszych obrotach, a gdy wzrośnie ciśnienie w układzie, powinien załączyć się na drugi bieg. Jednak i na pełne obroty również się nie załącza. Wiem, że mam mało czynnika w układzie, czy może być to spowodowane niezałączaniem się wentylatora? Chyba powinien mimo wszystko się włączyć na wolne obroty? Ewentualnie czy ktoś z Was wie, czy da się sprawdzić poprzez DIS lub INPA ten felerny wentylator?
  11. Plot3kkk

    Podlaskie

    Czolem Panowie. Szukam warsztatu, ktory sprawdzi mi tylnia zawieche i ewentualnie wymieni tulejki i dodatkowo sworzen w wahaczu przednim meyle hd. Ktos godny polecenia?
  12. Cześć, tez mam navi 16:9 i u mnie jest w wiązce za radio/navi wtyczka na 3 piny i aux na ekranie mogę włączyć tylko wtedy gdy leci muzyka np z telefonu. Z tymże jakość nie powala... Jest strasznie cicho. Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
  13. Wyjąć moduł, odciąć górę przekaźnikow, te plastikowe wieczka obudowy i poczyscic styki przekaźnikow - wersja tania :-P Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
  14. Plot3kkk

    błędy INPA M57 3,0D

    Albo mi się wydaje albo zawór regulujący ciśnienie w pompie. Czytałem podobne wątki na forum i bodajże z naciskiem na bodajże komuś pomogło czyszczenie wtyczek w czujniku. Ostatnio przerabialem temat z falujacymi obrotami u siebie. Poczyscilem wtyczkę na czujniku ciśnienia na szynie i czujnika w kolektorze i jak ręką odjal. Dostęp do nich bardziej od tyłu silnika, proponuje odkręcić obudowę filtra kabinowego. Jak to się mówi, najlepiej zacząć od czynności które nic nie kosztuja. Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
  15. Swietnie, dzieki za info na pewno sie przyda :D . Fotki faktycznie nie chodza, cus z url'ami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.