Skocz do zawartości

mtothaj

Zarejestrowani
  • Postów

    373
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mtothaj

  • Urodziny 19.02.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F20 116i 2014
    BYŁO: E81 116i 2.0 2010
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia mtothaj

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Nie musisz wymieniac kierownicy, wystarczy blenda z przyciskamu. Natomiast podstawowe pytanie czy twoj przelacznik zespolony ma wejscie na wtyczke od multifunkcji?
  2. Z tego co widze az tak zle nie jest - sportowa kierownica, sportowe fotele, pakiet schowkow, podlokietnik :cool2: IMO w tym silniku napewno warto zrobic chipa. Z rzeczy ktore wymieniles, pomyslalbym o nawigacji, ale nie OEM tylko rozwiazania ktore kiedys tutaj widzialem - zwykla nawi zabudowana w automatycznie wysuwajacy sie mechanizm z OEM navi BMW. Poza tym mozesz pomyslec o wymianie ozdobnych listewek wewnetrznych na metalowe, mala rzecz ktora mocno poprawia estetyke wnetrza. Ew. do rozwazenia multifunkcja do kierownicy + tempomat jesli musisz wymieniac przelacznik zespolony / LSZ.
  3. Przewaznie jest tak ze poduszke musisz kupic osobno. Co do konieczności kodowania to trudno cos powiedziec - zdarzają się przypadki ze po podlaczeniu multifunkcji działa ona bez koneicznosci kodowania, natomiast raczej bym na to nie liczyl. Tak jak pisałem, kluczowe jest czy Twoje LSZ obsluguje możliwość podlaczenia multifunkcji (czy ma wejscia na dwie wtyczki czy tylko na jedna). To będzie determinowało jaka kierownice powinieneś szukac. Oczywsicie można wymeinic sama maskownice np. na taka bez przyciskow ale to tez dodatkowy koszt (w salonie ok. 400 PLN :roll: ).
  4. Kierownice znajdziesz na Allegro, ogólnie trochę tego jest. Pytanie czy będziesz chciał kierownice z przyciskami / multifunkcja. Jeśli tak warto sprawdzić czy przełączniki zespolone (LSZ) które masz w aucie maja wejscie na wtyczke od przyciskow multifunkcji. Jeśli nie, trzeba wymienić i zakodować LSZ. Możesz przy tej okazji również wsadzić i zakodować LSZ z dźwigienka tempomatu i w ten sposób zyskać dodatkowa funkcjonalność :cool2:
  5. Jak będziesz zamawiał wspornik to przy okazji możesz jeszcze zamówić: - nagwintowana blaszke do nasunięcia na otwor w blasze od hamulca recznego - sruba 10 z podkladka do przykręcenia wspornika do blachy od hamulca recznego - sruba 10 z podkladka do wkręcenia w podloge - nakretka 10 do przykręcenia dziubka podłokietnika do wspornika
  6. Tak wygląda wspornik: http://hosting-zdjec.pl/images/425143wspornik_tn.jpg Mocuje się go do podłogi i do blachy hamulca recznego zas dziubek podlokeitnika spoczywa na jego gornym gwincie i jest dokręcony nakretka przez wyjmowana zaslepke w tunelu. Zobacz zdjecia w tym watku żeby zobaczyć jak dokaldnie jest zamontowany: http://www.bmwfaq.com/threads/actualizado-el-brico-del-reequipamiento-del-apoyabrazo.571326/
  7. Tak - o tym m.in. jest ten watek :D Zanim kupisz zdejmij tylnia zaslepke tunelu i zobacz czy widzisz to wzmocnienie ktorego fotke wkleilem kilka postow wyzej. Jesli tak to spokojnie je wyjmiesz i w te miejsce wstawisz podlokietnik. Kupujac podlokietnik zerknij na jego fakture obicia - sa wersje przed i po lliftowe wiec trzeba kupic taka zeby zgadzala sie z Twoim autem (chodzi o estetyke, bo funkcjonalnie niczym sie nie roznia). Jesli chodzi o ten wspornik to jak najbardziej polecam montaz, podlokietnik bedzie stabilniejszy i bedzie to montaz jak z fabryki a nie w stylu ghetto :mrgreen: Doraznie mozesz na szybko zamontowac poprzez dokrecenie do tunelu z tylu natomiast doeclowo warto zalozyc ten wspornik -przy tej okazji mozesz np. zrobic sobie upgrade listw wewnetrznych na metalowe, bo zeby wymienic ta wokol schowka / popielniczki trzeba wysunac tunel spod konsoli srodkowej wiec mozna te dwie rzeczy zrobic za jednym 'posiedzeniem'.
  8. Dzisiaj przy okazji montazu listew wewnetrznych szczotkowane aluminium zostal ogarniety temat montazu tego wspornika podlokietnika. Uzywany byl glownie ten tutorial viewtopic.php?f=161&t=150009 wiec w tym miejscu podziekowania dla autora :cool2: Nadmienie tylko ze udalo sie bez zdejmowania galki zmiany biegow i odcinania tyrtyki od mieszka recznego - wystarczylo wyjecie plastykowych ramek na ktorych sa mieszki z tunelu i ich wywiniecie na druga strone. To wystarcza zeby manewrowac tunelem na tyle by moc zamontowac listwy i wspornik podlokietnika - rzecz jasna po odkreceniu wszystkich srubek i wysunieciu tunelu z konsoli srodkowej. Zajelo nam to ladne pare godzin, ale co najwazniejsze obylo sie bez zadnych szkod i wszystko zostalo porzadnie rozlozone i poskladane. Moim zdaniem wspornik podlokietnia daje odczuwalna stabilnosc - podlokietnik mniej sie ugina w przedniej czesci tam gdzie dziobek zyskal podparcie. Ogolnie wreszcie jest tak jak byc powinno od poczatku. W przypadku jakichkolwiek pytan dajcie znac, poki mam temat w glowie na swiezo :norty:
  9. No i listewki zamontowane :D http://hosting-zdjec.pl/images/6167572016_02_06_15_tn.27_tn.34_tn.jpg Przy okazji zamontowalismy wspornik podlokietnika tak ze teraz wszystko jest tak jak byc powinno. Nowy wlasciciel wolal seryjna tacke zamiast malo praktycznej popielniczki w zwiazku z czym przelozylismy tacke do nowych listewek. Zdjecia nie bardzo oddaja tej zmiany ale wyglada to w rzeczywistosci bardzo fajnie - komplet listewek uszlachetnil i rozjasnil wnetrze :cool2:
  10. Specyfikacja z ogloszenia wygladajaca na wyciagnieta po VIN niby mowi ze to motor N13 1.6l. Bardzo ladna jedynka - widze ze teraz sie calkiem fajne oferty pojawiaja, tym bardziej ze to pewnie od tej ceny jeszcze cos tam moga opuscic.
  11. Niech się dobrze sprawuje, na Twoim miejscu zainteresowal bym się nastepujacymi gratami: - Skorzana sportowa kierownica z chromowanymi wstawkami albo M - Galka zmiany biegow z mieszkiem i uchwyt hamulca recznego z linii pasującej do wybranej kierownicy - Wewnetrzne metalowe listewki ozdobne (wzór według uznania, te z luskami pasuja najlepiej do gratow Mpakietowych, natomiast do kiery z chromowanymi wstawkami np. wzor szlifowane aluminium) - OEM felgi 16" - wzór według uznania Podlokietnik widze ze już masz, wiec przynajmniej jedna z podstawowych rzeczy odpada. Ww. zmiany nie będą szczególnie kosztowne (za wyjątkiem może nie tyle kierownicy sportowej co poduszki powietrznej do niej) a ZUPELNIE odmienia auto. Musowo i w pierwszej kolejności do wymiany jest kierownica bo ta seryjna jest nieporozumieniem - wiem bo tez taka miałem w E81 ;)
  12. Duzo to pewnie nie, chociażby z powodu ze kolor dostępny tylko w Mpakiecie i za doplata. Jak już pisałem dla mnie to najładniejszy kolor chociażby z tego powodu ze idealnie komponuje się z fotelami i ozdobna niebieska listewka w Mpakiecie, natomiast to już sa osobiste preferencje i postrzeganie estetyki nt. których dyskusja w sumie nic nie wnosi.
  13. Z tym rozmyślaniem to tez trzeba mieć na uwadze, żeby miedzy czasie kto inny tego auta nie kupił :wink: Oczywiście wszystkich szczegółów nie znam, ale z tego co piszesz to wydaje się to b. dobra oferta. Fajnie ze jest nawigacja, będzie jakiś pożytek z tego ekranu na środku deski.
  14. Trojek ogólnie jest więcej na rynku niż jedynek wiec chyba łatwiej taka znaleźć. Ta z linku oczywiście dawno nieaktualna, natomiast jak ja rozważałem to już kombinowałem ze wymieniłbym kierownice na Mpakietowa i za jakiś czas zrobił program i tyle. Ogólnie była fajna opcja jak ktoś chciał trochę mocniejsze auto, natomiast jak dla mnie 116i 1.6T z po chipie będzie więcej niż zadowalające, a ze poprzednia jedynkę miałem w wersji gołej to tym razem chciałem lepsze wyposazenie. Co do tego kombinowania ze światłami czy jeżdżenie bez czujników ciśnienia to osobiście nie polecam bo trochę to traci drutem :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.