Skocz do zawartości

papryos

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O papryos

  • Urodziny 19.10.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 525D 2004r

Osiągnięcia papryos

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. papryos

    E60 BRAK DZWIEKU

    Witam odświeżam trochę temat gdyż i mnie dopadł problem braku dźwięku tyle że jak w aucie nic nie dodawałem / kodowałem. Wczoraj wyczyscilem egr pojezdzilem trochę i było wszystko ok. Dziś odpalam auto a tutaj nic zero dźwięku, nawet szumu z głośników czy jakiś dźwięków ostrzegawczych typu pasy czy światła itp. Nie wierzę że czyszczenie egr miało z tym związek ale kto wie w końcu to bmw :p Bezpieczniki sprawdziłem, wymieniłem dwa które "ktoś naprawił przy użyciu drucika" (szkoda słów bo zapasowe były w schowku w klapie...). Co mogę jeszcze zrobić / sprawdzić? W inpa znalazłem jakiś tam test radia i głośników nic nie znajduje, żadnych błędów, wszystkie testy ok. Dźwięk się ani razu choćby na chwilę nie pojawił od czasu jak zaowazylem jego brak. Co dalej? Wymiana radia czy są jakieś proste metody na mój problem?
  2. papryos

    Problem z 318i

    Nie chcąc zakładać nowego tematu piszę w tym, mam pytanie odnośnie kopcenia z rury wydechowej. Obecnie jestem po wymianie silnika z 1.6 na 1.8 M40 i dość mocno kopci z rury wydechowej, silnik według mechanika jest ok. Do wymiany mam w niej kable zapłonowe jeszcze bo jeden to jest praktycznie kompletnie upalony. Moje pytanie brzmi czy to kopcenie może być spowodowane tym że kable nie spełniają swojej właściwości i nie spala paliwa? Po wymianie kabli powinno być ok?
  3. Witam, w mojej BMW e36 mechanik właśnie wymienia silnik z 1.6 M40 na 1.8 M40 Moje pytanie brzmi czy komputer który mam obecnie będzie pasował do wersji 1.6 czy też muszę zakupić od wersji 1.8 Na allegro ludzie sprzedają ten sam opisując że jest do 1.6 i 1.8, w tym temacie już to poruszyłem viewtopic.php?f=68&t=141934 Kolega BIZON8000 twierdzi że muszę wymienić, podał mi tam nawet kilka linków ale jakoś mnie to nie przekonuję. W jednym odnośniku jest o wymianie M40 z 1.6 na 1.8 ale w BMW E30, w tym samym temacie jest też wspomniane że komputer w E30 i E36 jest inny. Jako osoba mało doświadczona proszę o pomoc was ekspertów. Czy mechanik po założeniu silnika zdoła odpalić auto na kompie od 1.6? Autko z 1993r. sedan I proszę nie piszcie że mogłem zmieniać na coś innego, nie miałem na to środków finansowych, post dotyczy tylko silnika M40.
  4. Zgadza się w temacie jest poruszona wymiana silnika M40 tyle że w BMW e30, a czytając wszystkie jakie mi podałeś piszę że e30 i e36 różnią się komputerem więc temat nie odpowiada na moje pytanie. Cytując post użytkownika Bagor: "Komputery są zupełnie różne. W E30 M40 był Motronic 1.3, a w E36 M40 jest Motronic 1.7"
  5. Opisane lub wspomniane jest tutaj a wymianie silnika w BMW E30 lub Swapie innych wersji silnikowych jak mam silnik M40 na pasku rozrządu, miałem M40 1.6 zakupiłem M40 1.8, jesteś w 100% pewien że komp nie pasuje?
  6. czyli co teraz jak mechanik zamontuje silnik to go nie odpali? Jestem w tym zielony więc się pytam. A i tak patrze to ludzie sprzedający komputer piszą że w opisie wersje silników 1.6 i 1.8 jak np. tutaj: http://allegro.pl/komputer-bmw-316-318-1-6-1-8-e30-e34-e36-i1395660819.html http://allegro.pl/komputer-silnika-bmw-e36-1-6-316-318-1-8-stan-bdb-i1374861306.html http://allegro.pl/komputer-silnika-bmw-e36-316-1-6-318-1-8-i1398370927.html
  7. Pewny jesteś że będę musiał wymienić instalację i komputer? Bo szczerze to wczoraj silnik kupiłem i jest już u mechanika. Sprzedawca zapewniał że on już w tym interesie siedzi kilka lat i silnik się nie różni niczym od 1.6 i musi pasować. Dał mi nawet gwarancje że gdyby coś było nie tak to odda kasę.
  8. Witam, odnośnie mojego problemu to okazało się że mam pękniętą głowicę i to tak że gołym okiem widać, będę wymieniał silnik na inny. I tu miał bym pytanie do was czy na 100% pasuje M40 na pasku w wersji 1.8 w miejsce mojego 1.6? Wiele osób mnie zapewnia że tak i nie muszę nic wymieniać tylko silniki zamienić i będzie ok. Prawda to?
  9. planowanie glowicy 400-500zl ?? Skąd taka cena? Za 800-1000 zl to ja caly silnik kupie, a za planowanie glowic do omegi 2.5 V6 (2 glowice) placilem po 30zl od glowicy.
  10. Ale to tak nagle jest wszystko cacy a po bardzo mroznej nocce sie porypalo i sie woda gotuje i ogrzewanie nie dziala hmmm :evil:
  11. Witam mam problem z moim autem BMW E36 316 z 1993r. Problem polega na tym ze aktualnie po przejechanie kilkuset metrów silnik się tak nagrzewa że woda w chłodnicy zaczyna się gotować i paruje. Do tego nie działa ogrzewanie w aucie :-/ Jeszcze wczoraj było wszystko ok, ale dziś już nie, rano mi ogrzewanie nie zadziałało ale myślałem że to problem tego że do pracy mam jakieś 800m, ale jak się wybrałem już popołudniu w trase ok 40km to już myślałem że będę musiał hol załatwiać. Wygląda to tak że podnosząc maskę wąż umieszczony przy zbiorniku na płyn chłodniczy jest gorący, ale miekki, wąż po lewej stronie u dołu chłodnicy jest zimny i też miękki, płyn się gotuję i odparowuję, tak jak by w ogóle nie było obiegu tutaj. Aby pokonać te 40km dolałem w sumie ok 6l płynu :-/ i co chwila przystanki na 10-15 minut aby go wystudzić. Jest możliwość aby coś zamarzło? W nocy w końcu było coś w okolicach -20 stopni, a dzień wcześniej było wszystko ok, bo przejechałem ponad 100km bez żadnych problemów. Pod korkiem oleju "majonezu" nie ma ;-) Gdzie szukać problemu, proszę o porady metodą łopatologiczną, jak dla największego laika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.