Skocz do zawartości

brtl

Zarejestrowani
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 & R34 GT-R
  • Lokalizacja
    Zalesie

Osiągnięcia brtl

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam, rowniez mam problem ze sterownikiem turbosprezarki. Turbo mam na wierzchu, sam sterownik rozebralem i w srodku wszystko wyglada OK. Zlacza o ktoryhc byla mowa wczesniej sa wszystkie sprawne i nie uszkodzone. Awaria sterownika objawia sie obcinanem doladowania praktycznie do zera, bledem po diagnostyce DISem oraz po bezposrednim podlaczeniu sterownika do handyCAN e-actuator testera. Blad wywala na pierwszym tescie przy ustaleniu pozysji skrajnych. Poza tym glosno pracuje...
  2. ok, sprawa jest chyba wyjasniona. Wrocilem wlasnie z moto-remo, maja tam tester handyCAN do e-actuatorow. Ewidetnie uszkodzony jest wlasnie aktuator / modul turbo - zawor sterujacy praca zmiennej geometrii. Wywala blad przy pierwszym tescie. Nie wystepuje jako czesc wymienna - jedynie w komplecie z nowa turbina, ORI garrett 4,5k - wiec sporo. Sama sprezarka na razie nie wymaga wymiany, wiec postaram sie poszukac aktuatora uzywanego, ew. oddam obecny do regeneracji - podobno ktos sie tym zajmuje.
  3. zapomnialem dodac, a to dosc istotne. Rozwiazaniem problemu MUŁA jest ZAWSZE zgaszenie auta i ponowne odpalenie, nawet na ulamek sekundy podczas jazdy. Czy ktos przerabial problem braku mocy w 525d od tej strony ? :)
  4. Witam, przejrzalem juz chyba wszystkie tematy odnosnie braku mocy w 525d... Mam nastepujacy problem ze swoim autem, auto lapie totalnego mula - czyt. jedzie bez doladowania badz na bardzo minimalnym. Problem nie wystepuje nigdy po odpaleniu zimnego auta - jest ok. moment czuc od 2,8k rpm ale auto jedzie w miare normalnie. Problem pojawia sie po zgaszeniu auta (np na stacji) i opaleniu po kilku minutach, praktycznie zawsze po ponownym odpaleniu i ruszeniu nie ma zadnej mocy. Poza tym modul sterujacy doladowaniem, wydaje z siebie dzwiek klikajacego przekaznika - zawsze po wylaczeniu i zamknieciu auta, przestaje 'klikac' dopiero po kilku minutach, wzbudza sie zawsze od razu po otwarciu auta z pilota. Na komputerze rownolegle z bledem modulu turbo komunikuje blad jakies temperatury. W poprzednim warsztacie podmienili modul turbiny i dalej bylo to samo, w warsztacie gdzie auto stoi obecnie podejrzenia padaja na sama turbine, przy obracaniu wirnikiem w turbinie czuc opor w jednym polozeniu. Dodatkowo auto pali po 14l/100km (wiec chyba stanowczo za duzo)
  5. nawigacja dziala bez problemu... tak jak pisalem juz na pierwszej stronie, po samym zalozeniu bez zadnego kodowania wszstko dziala. jedyne co to wlasnie funkcja nawigacji jest nie aktywna - rozwiazaniem doraznym jest nie zamykanie auta z pilota :wink: predzej czy pozniej to zrobie, tak zeby dziala ZAWSZE - na razie jednak nie mam to cisnienia. PS. miales sie podzielic info jak to cholerstwo zakodowac NCSem :wink:
  6. ajlb Ty probowales ? ja u siebie jeszcze nic nie kodowalem, itp ale 'odkrylem' ze navi jest w pelni funkcjonalne jezeli zostawi sie na jakis czas otwarte auto :) przestaje dzialac w momencie zakmniecia i otwarcia pilotem...
  7. radio bylo w aucie z logic7 zapewne albo Ty masz logic a dawca go nie mial - do naprawienia przez ncs expert'a i ogarnieta osobe. PS wymieniales kontroler i-drive na nowy ?
  8. sprawdz napiecia i przejscia do masy na wyjetym kluczyku a pozniej przekraconym zaplonie.
  9. proponuje poszukac w necie info, na pewno znajdziesz podobny tutorial dla E90. ostatecznie pozostaje pomierzyc przewody i porownac z namieciami np u mnie. sprawdz czy na zielonym masz przejscie do masy, porownujac kolory i grubosci obstaiwalbym ze zielony powienien byc na miejscu czarnego w E60 ale to taka cicha sugestia i daleki bym byl od testowania na zywym materiale bez uprzedniego potwierdzenia :wink:
  10. brtl

    pomoc w wyborze auta

    polepiony bo ktos zderzaki i progi wymienil, haha :D
  11. tak, dokladnie zalesie dolne. odezwe sie na pewno jak w warsztacie nic nie wymysla. dzieki za pomoc ! :wink:
  12. mam nadzieje, ze teraz wszystko bedzie jasne ;) wszystkie elementy oznaczone na fotce (zmieniona kolejnosc wzgledem pierwszego posta!) 1. 61319167196 USB Przewod 2. 61129196805 USB Port 3. 61119185171 CIC HD Przewod sygnalowy 4. 61136954526 CID Wtyczka zasilajaca do nowego ekranu 5. 51456976361 CIC Przednia gorna oslona climatronic'a i radia 6. Przednia dolna oslona CCC dla osob ktore wczesniej mialy odtwarzacz bez nawigacji (czyli schowek pod radiem) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NA73&mospid=47758&btnr=51_4928&hg=51&fg=30&hl=513 (el nr.15 numer zalezny od koloru) http://bartek.evan.pl/e60navi/allthepieces_numery.jpg PS. to do Ciebie wydzwanialem zdaje sie dwa razy z miesiac temu ;) kiedy bedziesz w wwie ?
  13. dzieki za pomoc, zdecydowanie jest to problem natury elektronicznej jezeli pomaga dwu krotne odpalenie... tylko co konkretnie ? :cry: mial ktos jeszcze podobny problem i go rozwiazal ?
  14. fuck, niedobrze :( duzego burdelu narobilo ? masz jakies fotki ?
  15. pekajacy kolektor w tych silnikach to akurat zadna nowosc... nie trzeba bylo sie od razu wozu pozbywac :wink: ktos kumaty tu jeszcze zaglada ?? bo nie mam pomyslu na ten problem :norty:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.