Skocz do zawartości

007korek

Zarejestrowani
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 007korek

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Czy i jak za pomoc ISTA-y można wykonać procedurę odpowietrzania układu chłodzenia po wymianie chłodnicy? Z góry dziękuję.
  2. Witam wszystkich. Mam samochód sprowadzony w Kanady, który ma wpisany w kluczu FA kod 838 (NATIONAL VERSION CANADA). Chciałem zmienić ten klucz na 816 (NATIONAL VERSION EASTERN EUROPE), jednak podczas generowania klucza FP dostaję komunikat: "No FP could be generated from FA "". [C002] Not all elements of the FA were found in the Fa2FP: SALAPA 816 [72]" Nie mam problemu jeśli wpiszę kod 801 (NATIONAL VERSION GERMANY) i kilka innych. Jednak zależy mi na zmianie klucza typowo na region polski. Znalazłem gdzieś informację, że może to być wina PSdZData ale nie wiem gdzie mógłbym znaleźć takie, które dało by radę zmienić wspomniany klucz. Czy ktoś wie może jak rozwiązać ten problem? Z góry dziękuję za pomoc. Korzystam z: E-Sys-3.31.0-50446 v.63.3_PSdZData_Lite Samochód to F25 z 2015 roku.
  3. Błędów żadnych nie ma. Skręt też działa. Tylko brakuje świateł drogowych.
  4. Z tylnymi lampami faktycznie jest różnica bo nie ma FOGa i kierunki są czerwone. Co do przednich jeśli nie ma różnicy w podłączeniu, to zastanawiam się dlaczego nie mam świateł drogowych? Czy u Ciebie były Xenony skrętne? Dodam, że elektronikę przełożyłem z lamp oryginalnych. Czy myślisz, że przeprogramowanie modułu świateł może pomóc?
  5. Witam. Pacjentem jest F25 LCI z 2015 roku pochodzące z USA. Auto miało Xenony skrętne AHL, które wymieniłem na wersję europejską. Po tym zabiegu nie mam świateł drogowych (długich). Kiedy załanczam światła drogowe, świeci się kontrolka ale światła się nie zapalają. Podejrzenie mam że może to być spowodowane innym podłączeniem przewodów we wtyczce. W związku z czym mam prośbę o schematy instalacji z rozpisanymi pinami na wtyczkach reflektorów dla wersji europejskie (ECE) i amerykańskiej (SAE). Z góry dziękuję.
  6. Witam! Można prosić o informacje na temat auta: https://www.copart.com/lot/18189367 Numer VIN: 5UXWZ7C59F0M82961 Z góry dziękuję. VIN poprawiony.
  7. Jeżeli mówimy o silniku 2.0D 163 kM to najczęściej przyczyną nieszczelności (zapach spalin w kabinie podczas postoju) jest połączenie pomiędzy turbiną a filtrem DPF (lub rurą wydechową jeśli nie ma DPF-a). Na łączeniu tych dwóch elementów jest pierścień zaciskowy. Uszkodzenie lub poluzowanie tego pierścienia powoduje że spaliny wydostają się do komory silnika (a tym samym do kabiny). Rozwiązaniem jest wymiana pierścienia zaciskowego lub uszczelnienie połączenia (ja używałem odpowiedniej pasty uszczelniającej odpornej na wysokie temperatury).
  8. Wielkie dzięki za namiar na hamownię, na pewno się do nich odezwę. Jakie wrażenia po wizycie w tym warsztacie? Można im zaufać? Wiedzą co robią czy kolejny "specjalista"?
  9. Właśnie w tym problem że chciałem porównać z seryjnym autem, bo po modyfikacji to zupełnie inna bajka. A tak przy okazji to gdzie robiłeś Chipa?
  10. Też o tym myślałem tylko problem jest w tym, że wszędzie gdzie dzwoniłem o samą hamownię i diagnostykę bez chipa to nie bardzo mają ochotę a poza tym terminy dosyć odległe. Może ktoś zna jakąś sensowną hamownię z dobrą diagnostyką w Katowicach lub okolicach?
  11. Witam! Piszę w dosyć nietypowej sprawie. Mianowicie mam wrażenie, że moja E91 320d 163 kM nie jedzie tak jak powinna ale nie mam porównania z innym autem tego typu (to moja pierwsze BMW). W związku z tym mam prośbę do któregoś z miłych forumowiczów z rejonu Katowic, Mysłowic i Jaworzna. Chciałbym się przejechać podobnym autem (oczywiście sprawnym) tak by mieć porównanie oraz chciałbym by druga strona przejechała się moim autem i wypowiedziała się na temat moich wątpliwości. Z góry dziękuję za odzew i pomoc. P.S. Wyprzedzając ewentualne komentarze, auto nie zgłasza żadnych błędów. Parametry "live" odczytane podczas jazdy też wyglądają prawidłowo ale mimo wszystko mam wrażenie że wcześniej było lepiej i to nie to czego bym się spodziewał po 163 kM.
  12. A co ma piernik do wiatraka? Czy DIS-a może używać tylko "osoba zajmująca się elektroniką w BMW".
  13. Właśnie chodzi o to że oprócz błędu modułu DSC nic się nie dzieje. Też znalazłem informacje że niektórzy mieli problem z DSC przy uszkodzonym regulatorze napięcia ale jak wspomniałem u mnie innych symptomów (szalejące wskaźniki, masa innych błędów itp) nie ma. Czy macie może numer tej taśmy?
  14. A za co miałaby ona odpowiadać?
  15. Witam! Od dłuższego czasu miałem problem z modułem DSC. Problem pojawiał się bardzo sporadycznie (czasami pojawiał się kilka razy w tygodniu, a czasami przez kilka miesięcy nic się nie działo). Przeważnie jeśli samochód nie był używany przez kilka dni to po uruchomieniu zapalały się na żółto dwie kontrolki DSC (od hamulca ręcznego i żółty trójkąt sygnalizujący poślizg kół, oraz oczywiście na wyświetlaczy komunikat że DSC zostało wyłączone, żeby jechać ostrożnie i że czujnik ciśnienia w oponach też nie działa). Po zatrzymaniu auta, wyjęciu kluczyka i ponownym zapłonie błąd znikał.Ostatnio jednak błąd pojawił się na stałe i już nie znika. Analiza w DIS-e pokazuje brak komunikacji z modułem DSC: http://i43.tinypic.com/aak8b5.jpg http://i40.tinypic.com/2zxm3nk.jpg http://i43.tinypic.com/2qbadz6.jpg http://i44.tinypic.com/bffhy0.jpg http://i42.tinypic.com/aypsaf.jpg Jak widać, DIS sugeruje problem z zasilaniem, z szyną komunikacyjną lub samym modułem DSC. W związku z tym mam pytanie co sugerujecie zrobić w tym przypadku? Od czego się zabrać?Jakie punkty (wtyczki) sprawdzić i gdzie one się znajdują? Gdzie mogę wystąpić najczęściej awarie? Z góry dziękuję za pomoc i sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.