Skocz do zawartości

diodaelektroda

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e90 320d 2005r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia diodaelektroda

  1. Witam. Jak w temacie, gysflash 100.12, wiem że sporo osób tutaj ma ten sprzęt dlatego pytam tutaj. Niedawno kupiony lekko używany, gwarancji brak. Chcę ładować, wybieram typ akumulatora AGM i ładuje tylko do 45% i za każdym razem tak samo, tzn różne akumulatory AGM. W instrukcji nic konkretnego nie ma. Chyba że poprzednik coś pozmieniał w ustawieniach, ale to chyba by trzeba wybrać Expert żeby włączyć autorskie ładowanie. Pomoże ktoś?
  2. Witam, od roku używam kabla jak w temacie do diagnozy i kodowania i zawsze działał ok. Dzisiaj zaczęły się dziać dziwne rzeczy, najpierw nie potrafił odczytać FA w ncs expert, ista się polęczyl i skasował błędy. Po chwili jakby przestał działać. Po włączeniu inpa przy kablu odpiętym od samochodu pokazuje battery i ignition on, po odpięciu i ponownym wepnięciu kabla z portu usb status battery i ignition zmieniają się na off. Podłączenie kabla do ob nic nie zmienia, brak komunikacji z autem. Czy jest to problem z programem czy z kablem? Jak sprawdzić ten kabel?
  3. 5E50 F-CAN SZL SERIAL NUMBER WRONG Taki oto blad wywala DSC po zmianie manetki na manetke z tempomatem. Numer manetki wyglada ok. SZL zakodowal sie bez problemu lecz nie daje sie skalibrowac bo DSC wali takim bledem. Czy da sie cos z tym z robic ? Z tego co wiem to SZL w e90 nie zawiera vin.
  4. Tak koledzy mieliscie racje. Eps wymieniony na inny, autko smiga. Temat do zamkniecia
  5. Pacjent to bmw e92 2007 rok. Auto jest naprawiane po kolizji, min. brak było silnika maglownicy eps. Została założona nowa maglownica z bmw e90 2009 rok. Po złożeniu bez problemu dalo sie ja zakodować i skalibrować. Po kilku dniach auto nagle po wyjeździe z garażu traci wspomaganie i tu ciekawe że nie wyświetla sie kontrolka od eps. Brak jest komunikacji z eps, przy teście istą rheingold eps wogóle nie jest wykrywany, tak jakby tej opcji nie było w samochodzie, błędów w sterownikach brak. Ponownie kodowanie auta nic nie daje, eps nie daje sie zakodować bo nie ma z nim komunikacji, VO jest ok - opcja $1cb zapisana cały czas w cas i frm. Po odpięciu wtyczek od EPS nadal brak kontrolki EPS. Jak to jest możliwe że EPS wogóle nie jest widziany przez reszte sterowników i do tego brak jest błędów? Zasilanie na eps jest, rezystancja na pt-can 60ohm. Czy może być to coś z JBBE? bo to on jest tutaj gateway. Prosze o jakieś sugestie.
  6. Sprężarka ci umarła prawidłowe ciśnienie to 12-22bar przy 20C na zewnątrz a ty masz 9,5. Przy niskim ciśnieniu w układzie nie będzie błędu w IHKA bo żądanie o włączeniu sprężarki wysyłane jest z IHKA przez K-bus do ECU i to on podejmuje ostateczną decyzje o włączeniu kompresora.
  7. Zrób update ncs, błąd związany jest z tym że masz nieaktualne skrypty sterowników.
  8. trzeba przepłukać instalacje, chłodnicy nie trzeba wymieniać
  9. Do Reno i dacii ddt2000 i kabelek vag :mrgreen: ale z musi miech chip FDTI Dodam jeszcze że ddt2000 robi nissana po 1999 (wtedy renault przejal udzialy w nissanie), do starszych nissanów nissan consult z odpowiednim kabelkiem z gniazdem 14 pin ( w podobnej cenie co vag). Vag robi tesz fiata po przelutowaniu pinów.
  10. Zmartwie cie ale nie ma takiej możliwości, ews jest kodowane razem z ecu w fabryce na stałe, wymienia sie tylko parę ecu z ews
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.