Skocz do zawartości

zowik05

Zarejestrowani
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 2002r.(było) e46 330Cd 2004r.(jest)

Osiągnięcia zowik05

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. podbijam temat, mam na oku e38 740i z okolic Rzeszowa i Dębicy - gdzie poza ASO (chcą 1000 pln) można zrobić porządny przegląd przedzakupowy? Ziomek Zbigniew Mechanika Pojazdowa. Człowiek dobrze ogarnia temat a w szczególności BMW
  2. A prawili Panie tylko disem a tu NCS-em poszło Mam to samo w sobotę sprawdzę manetkę i dziwne mam odczyty temperatury bo dzis bylo +10 a mi przy odpalenie pokazało -5 i stopniowo się zwiększało do +8 termometr jakos wolno reaguje? padł?
  3. Ja dziś próbowałem aktywować manetkę, włożyłem ją tydzień temu ale dopiero dziś zainstalowałem ncs-a i aktywowałem manetke tak jak w instrukcji "zrób to sam" tylko nie mogłem wybrać KMB bo wyskakiwał błąd "central codin kay is fulty" i wybrałem AKMB a dalej wszystko jak w instrukcji zmieniłem BC na aktywne wgrałem plik ale nadal nic sie nie zmieniło przycisk nie reaguje jak wpinałem manetke to były 4 piny więc kabelek mam podpięty do wtyczki nie wiem co jeszcze moge sprawdzić? jak teraz sprawdzam NCS to cały czas jest aktywne więc powinno działać. Czy coś jeszcze mam aktywować?? FEHLER_4_HAEUFIGKEIT grundcode_var FEHLER_5_HAEUFIGKEIT grundcode_var PRUEFSTEMPEL grundcode_var KALIBRIERFAKTOR_VERBRAUCH wert_01 CODIERUNG_ERFOLGT codierung_erfolgt WARN_MEDIUM_GURT piezo WARN_MEDIUM_ZUENDSCHL piezo WARN_MEDIUM_LIMIT piezo CC_LAMPEN aktiv CC_TUEREN aktiv WARN_MEDIUM_TOG piezo WARN_MEDIUM_AUSSENTEMP piezo LICHTWARNUNG aktiv WARNUNG_MOTOR_OELSTAND aktiv MOTOR_OELSTAND_PREDRIVE nicht_aktiv WARN_MEDIUM_RDKS piezo AKUSTIK_PARKBREMSE aktiv WARN_MEDIUM_PARKBREMSE piezo ANZEIGE_EML nicht_aktiv ASC aktiv AKUSTIK_WARNUNG_T1 wert_01 AKUSTIK_WARNUNG_T2 wert_01 AKUSTIK_WARNUNG_T3 wert_01 KUEHLMITTELNIV_FILTERZEIT wert_01 A_TEMP_DELTA_OFFSET wert_01 A_TEMP_OFFSET_SCHWELLE wert_01 AUSSENTEMP_ANZ_FEHLER_1 wert_01 AUSSENTEMP_ANZ_FEHLER_2 wert_01 TANK_ADC_FEHLER_UG wert_01 TANK_ADC_FEHLER_OG wert_01 TANK_FILTER_NACHTANKERK 1.1_l/sec TANK_FILTER_KL15 7_schritte TANK_FILTER_FALLEND 1.9_l/min TANK_FILTER_STEIGEND 0.9_l/min TANK_VORHALT_REICHW wert_01 TANK_SCHWELLE_AUF/AB 6_l TANK_BERUHIGUNGSZEIT 10_sec TANK_MITTLUNGSZEIT 5_sec TANK_SICHERHEITSFAKTOR 1.3 KUEHLMITTELTEMP_ANZEIGEWI kennlinie_01 AUSSENTEMP_SPERRZEIT_3 wert_01 AUSSENTEMP_SPERRZEIT_2 wert_01 MOTOR_ABKUEHLZEIT wert_01 AUSSENTEMP_DELTA_K1 wert_01 AUSSENTEMP_DELTA_K2 wert_01 AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z1 wert_01 AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z2 wert_01 AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z3 wert_01 AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z4 wert_01 KURZMITTELUNG_ANZAHL wert_01 KALTBEWERTUNG_ANZAHL wert_01 MITTELWERT_ANZAHL wert_01 WARMBEWERTUNG_ANZAHL wert_01 TEMP_SCHWELLE_WARMLAUF wert_01 TEMP_SCHWELLE_BETRIEB wert_01 SCHWELLE_STARTVERZOEGER wert_01 SCHWELLE_SIGNALAUSFALL wert_01 NIVEAU_1 wert_01 DELTA_NIVEAU wert_01 DELTA_ZEIT wert_01 GEBER_ZEIT_LOW wert_01 GAL_LOW wert_01 TANK_SCHWELLE_RESERVE 8_l TLETZ wert_01 ASC_PREDRIVE_UEBER_SG nicht_aktiv DELTA_LIMIT_GESETZ aktiv ZEIT_SITZLEHNENANZEIGE wert_01 DIAGNOSE_DELAY_ZEIT aktiv LITERGRENZ_SIA_RESET wert_01 TAGEGRENZE_SIA_RESET wert_01 SIA_RESET_KI_TASTE aktiv ANZEIGE_UHR_IM_DISPLAY aktiv ZUENDSCHLUESSEL_WARNUNG nicht_aktiv MOTOR_ART diesel K_ZAHL_TACHO 4961_imp/km K_ZAHL_TACHO_KOMPL 4961_imp/km K_ZAHL_WEG 4912_imp/km K_ZAHL_WEG_KOMPL 4912_imp/km LITER_SERVICE_INTERVALL m47d18_man_comp m47d18_man_lim SIA_LITER_GRENZE m47d18_man_comp m47d18_man_lim KM_SERVICE_INTERVALL 22.000_km NG_MOTORVARIANTEN nicht_aktiv SCHWELLEN n42b18 m47d20 MOTOR_KENNFELD wert_04 SPRACHE italienisch WEG_EINHEIT km WEG_DURCHSCHNITT km/h WEG_REICHWEITE km WEG_LIMIT km ZEIT_EINHEIT 24_stunden TEMPERATUR_EINHEIT grad_c VERBRAUCH_D1 l/100km WARNUNG_GESCHW_LIMIT nicht_aktiv GURTWARNUNG ohne_gurtschlosskontakt AKUSTIK_GURT_WARN nicht_aktiv ANZEIGE_SITZLEHNE_VER nicht_aktiv AUSSENTEMP_SENSOR aktiv CC_AUSSENTEMPERATUR nicht_aktiv BC aktiv AUSSENTEMP_WARN_AKUSTIK nicht_aktiv QUITT_A_TEMP_WARNUNG_LSS nicht_aktiv RDKS nicht_aktiv AKUSTIK_RDKS nicht_aktiv LENKSTOCKSCHALTER_KLR aktiv LL/RL linkslenker GETRIEBE_ANZEIGE_GANG nicht_aktiv SEQ_SCHALTGETRIEBE nicht_aktiv RUECKWAERTSGANG_WARN_MED piezo RUECKWAERTSGANG_WARNUNG nicht_aktiv SIA_ANZEIGEPARAMETER mit_zeitinspektion SIA_GRENZE_ZEIT 716_tage AUSBL_DREHZAHL wert_01 NAVI_DIST_TO_JUNCTION nicht_aktiv GURTKONTAKT_MELDUNG_UEBER k_bus HBA aktiv BC_V_KORREKTUR nicht_aktiv AKUSTIK_ASC aktiv CAN_RDC nicht_aktiv ANZEIGE_CFC nicht_aktiv SULEV_GATEWAY nicht_aktiv TANK_ZERO_EVAP nicht_aktiv TANK_KENNLINIE 60_l_literskala dad_tank_diesel TANK_ANZEIGEWINKEL kennlinie_01 FZG_VERZOEGERUNG nicht_aktiv ASC_REGELUNG_AUF_KBUS nicht_aktiv GRENZWERT_VERZ_SCHWELLE nicht_aktiv HYSTERESE_VERZOEGERUNG nicht_aktiv
  4. Witam mam następujący problem gdy rano po nocy odpalam muszę kręcić 5-8s aż odpali i łuna białego dymu;/ ostatnio zmieniałem amorki to kazałem od razu sprawdzić swiece żarowe okazało się że 3 są spalone a jedna ma zwarcie więc kazałem wymienić wszystkie na beru od razu odetchnąłem z ulgą myśląc że wszystkie problemy z porannym odpalaniem się skończyły ale nic się nie poprawiło więc dziś sprawdziłem czy jest napięcie na tym czerwonym przewodzie w puszce EDC pod maską diagonoza "napięcia brak" więc myślę bezpiecznik pewnie poszedł znalazłem słynny bezpiecznik f104 i był spalony więc znowu szczęsliwy że znalazłem przyczynę, ale że wszystkie sklepy motoryzacyjne już zamknięte bo było po szesnastej więc nie kupiłem nowego bezpiecznika rozebrałem stary i nalutowałem na oba końce cienki drucik podłączyłem i napięcie się pojawiło na czerwonym przewodzie pod maską ale gdy odpaliłem auto drucik się przepalił lutowałem go jeszcze 3 razy ale za każdym razem przepalało ten drucik i teraz nasuwa się pytanie czy to winna zbyt cienkiego drucika czy mam gdzieś zwarcie nie chciałem zwiększać grubości drucika bo gdyby się okazało że mam gdzieś zwarcie a obwód by się nie przerwał to nie chce mysleć jak by się to skonczyło a jeżeli mam zwarcie to gdzie ono może występować :?: przeciez od bezpiecznika ten przewód idzie do tego przekaznika i potem chyba do świec skoro świece mam nowe to gdzie to zwarcie w tym przekaźniku ?? :mad2:
  5. Witam kolegów "znachorów" :norty: ja mam u siebie 18/225 przod i tył 18/255 jeżdżę tak już drugi rok(a nie wiem ile tak jezdził poprzedni własciciel) mam tylko te 116KM i nic się nie dzieje Becia wyrywa do przodu jak szalona :lol: w prawdzie nie daleko mnie jest odcinek 2km gdzie są koleiny ale staram się go omijać :8) Edit: poprawka napisałem że mam 116KM tym czasem wczoraj chciałem dokonac chip tuningu i okazało się ze mapy są już zmienione ;p
  6. Witam kolegów mam takie pytanie czy ktoś stosował valvoline MaxLife 5w40 i SynPower XL-III 5W-30. Bo byłem już zdecydowany na ten MaxLife ale on nie ma aprobaty BMW ;/ a ten SynPower takową posiada, czy ktoś mógł by mi powiedzieć czym te oleje się róznią ?? i czy ktoś stosował oba tak żeby mieć porównanie? i który byscie mi poradzili
  7. hehe dobre kilka lat temu jak jeszcze jezdziłem Puntem sporting :8) tez miałem problem ze skrzypieniem drzwi popsikałem wd40 i wiadome co było :mad2: jak u kolegów wyżej po tym zabiegu nic nie pomagało aż w końcu poszedłem wziąłem trochę zwykłej "margaryny" przesmarowałem ogranicznik i zawiasy... kilka razy ruszyłem drzwiami prawo lewo i jak ręką odjął. Wiem że to bardzo prymitywny sposób ale pomogło w bmw jest o tyle gorzej że koniec ogranicznika znajduje się w środku drzwi i to on tak skrzypi ;/ więc zazwyczaj trzeba rozbierać boczek :x Ps. Auto miałem jeszcze 1,5 roku i przez ten okres skrzypienie nie wróciło
  8. spokojnie możesz jechać w trasę nawet 1000 km :cool2:
  9. ja jednak skłaniał bym się ku ponownemu wyważeniu kół drążki czy łożyska nie padają z godziny na godzinę pewnie zgubiłeś ciężarek na kole też miałem taki problem tylko ze u mnie drgania zaczynały się od 70-80km/h (zawsze można doważać koła na samochodzie jesli masz gdzieś blisko taki warsztat )
  10. jedna przetwornica na jeden reflektor czyli na 2 ringi
  11. złap za nadkole/błotnik unieś auto do góry tyle ile dasz rade tylko błotnika nie wyrwij;p i puść auto powinno się odbić nie więcej niż 2 razy jeżeli będzie dłużej falowało to amor do wymiany :cry2:
  12. na pewno będą lepsze niż te chińskie, ze zdjęć wyglądają na ori felgi, będą pasowały do Twojego auta, cena bardzo bardzo atrakcyjna jak na felgi ze stajni bmw tym bardziej że są z oponami i to w dosyć dobrym stanie oby tylko żadnych guzów nie było
  13. A może maglownica stukanie to jeden z objawów jej zużycia
  14. z tym sprzęgłem to bym nie przesadzał wszystko zależy od sposobu prowadzenia auta przez właściciela:) spalanie spada i to zauważalnie a pierwsze wrażenie po zawirusowaniu jest takie że sprawdzasz czy rzeczywiście wsiadłeś do swojego samochodu
  15. zowik05

    318d - Ciężko pali

    m47 tak jak kolega wyżej napisał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.