Skocz do zawartości

igorwi

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    obecnie nie posiadam bmw a wlasnie chcę nabyc

Osiągnięcia igorwi

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kolego lukas600 czy rozwiązałeś swój problem bo w mojej e60 xd automat też coś poszarpuje przy przyspieszaniu. Początkowo myślałem, że to skrzynia ale jak zmienię bieg ręcznie to też między zmianami biegów gdy mocno przyspieszam też czuję takie delikatne szarpnięcia i tak się zastanawiam czy nie jest to skrzynia redukcyjna ewentualnie przepływomierz.
  2. Ponownie chciałem się Państwa spytac gdzie w e60 znajduje się miejsce poboru (wlot) powietrza do nagrzewnicy i klimatyzacji gdy układ wentylacji pracuje w obiegu zamkniętym? Czy wewnątrz auta(poza tymi dwoma filtrami powietrza w podszybiu) znajduje się jakiś filtr czy mikrofiltr powietrza kabinowego? :)
  3. Płynu chłodzącego właśnie nie ubywa-sprawdzałem kilka razy.
  4. Od kilku miesięcy walczę z tematem lekko drażniącego zapachu z nawiewów (coś między dymem a kurzem). Dodam , że poprzednik usunął dpf (kiedyś o tym pisałem)- tak więc zapach z tyłu auta to nie francuskie perfumy. Dołożyłem w międzyczasie katalizator i wg mnie jak silnik się nagrzeje i katalizator również, to spaliny są mniej drażniące. Niestety zapach w aucie jest taki sam.Sprawdzałem już cały układ wydechowy i nie wiem co jeszcze mogę zrobic-na całym przebiegu jest szczelny, plecionka szczelna, kolektor wydechowy żeliwny. Co najciekawsze ten drażniący zapach jest zdecydowanie bardziej wyczuwalny gdy auto jedzie niż gdy stoi na wolnych obrotach. Zapachu tego nie czuc podczas jazdy, gdy zamknę kratki i wyłączę nawiew czyli raczej z tyłu nie wciąga do kabiny spalin. Wydaje mi się że potęguje się on gdy zamykam obieg powietrza w aucie podczas jazdy, przy włączonej dmuchawie- nie jest to słodkawy zapach płynu chłodzącego (jego w zbiorniczku nie ubywa). Nie ubywa, ani nie przybywa oleju. Czyściłem układ wentylacyjny ozonem (pomimo mojego sceptycznego podejścia do tej metody) ale powiedziano mi w serwisie,że od tego trzeba zacząc-oczywiście efekt żaden. Czyściłem również układ 2x taką specjalną pianką, której nazwy nie pamiętam-również bez efektu. Moje pytanie do Państwa jest takie co jeszcze powinienem sprawdzic i ewentualnie jak: egr, szczelnośc wtrysków ( z pracą silnika nie mam żadnych problemów) Drugie pytanie to: w którym miejscu przy zamkniętym obiegu powietrza jest ono pobierane z kabiny? Przy otwartym pobiera z podszybia- tam filtry kabinowe wymieniłem, to też nic nie pomogło. Aha wtedy zrobiłem eksperyment i jeden dzień jeździlem bez tych filtrów i wtedy wydaje mi się, że było troszkę lepiej. Zacząłem się zastanawiac nad nagrzewnicą ale nigdzie mi nic w aucie nie cieknie i ładnie się nagrzewa wewnątrz, ale niestety z tym drażniącym zapaszkiem. :(
  5. Miałem podobny problem po zakupie e60 lci. Żeby ta metalowa blaszka się otworzyła pistolet do tankowania musi nacisnąc na końcu wlewu przed nią takie dwa czarne, położone na przeciw siebie, guziki. Niektóre pistolety mają chyba mniejszy obwód-są zużyte? (myślę o tych do diesla-one generalnie są większe od benzynowych) i wtedy trzeba poruszac nimi góra-dół, żeby zwolnic te cholerne guziczki. To chyba zabezpieczenie żeby nie wlac benzyny do diesla-jak pisałem benzynowe pistolety maja mniejszą średnicę. :)
  6. Witam. Mój problem to częste zużywanie się końcówek drążków :cry: . Myślę że przy naszych drogach to opony ROF 245/40/18 nie są zbyt szczęśliwe i ich wymiana poprawiłaby kwestię drążków i innych części zawieszenia. Chciałbym wymienić koła i opony i tu pytanie do Państwa czy lepiej wyrzucić rof i zostać przy tym samym rozmiarze opon czy wymienić felgi na 17' i opony na 225/50 oczywiście nie rof? Myślałem nawet o 16'-ale te zdaje się z powodu tarcz hamulcowych nie wejdą na xd.
  7. Kolego jak nie nabyłeś jeszcze 18-tek to ja mam 2 komplety ori m pakietowych do bmw e60 xd. Chętnie się jednych pozbędę. Po poprzedniku mam 3 komplety 18-tek do xd. Sam myślę o zmianie jednych na 17 cali. Jestem z W-wy tel 504666906.
  8. Mam również 530 xd. W zeszłym roku wymieniali mi przewód wspomagania bo poprzeni miał nieszczelność i sikało płynem. Przed wymianą kierownica działała prawidłowo. Po wymianie było tak że przez moment wsomaganie działało i po chwili przestawało. Okazało się, że w tym układzie jest jakiś zbiorniczek z filtrem. Ten filterek zatykał się "zanieczyszczeniami" z układu wspomagania i padało po chwili działania. Po wymianie, jak mi powiedziano zbiorniczka z filtrem wszystko ustąpiło i obecnie jest ok. Przepraszam za brak precyzji w określaniu części ale nie jestem specjalistą. Ale może to pomoże.
  9. Mam e60 lci 2007. Telefon nokia n9 nie przesyła książki telefonicznej do oryginalnego zestawu samochodu. Łączy się tylko z bluetooth. W modelu e60 z 2009r odpaliłem z nokii n9 bez problemu książkę telefoniczną. Moje pytanie do kolegów jest czy wystarczy przeprogramować moduł czy trzeba go wymienić a wiem, że to drogo.
  10. Dzękuję mariusz1954. O to mi chodziło.
  11. Wiem że pilota się nie koduje ale chodzi mi o to czy funkcje ściemniania lusterka i asystent świateł które mam muszę, wkładając to nowe lustro, wkodowywac ponownie? Czy przy takiej zamianie to jest plug and play? Pytam się bo w BMW za samą wymianę liczą sobie 800pln (oczywiście bez lusterka bo za nie chcą kolejne 2400pln :duh: ). Na allegro można takie kupic za ok. 500.
  12. Mam e60 lci. Chciałbym doposażyc go w lusterko z pilotem do bram. Moje lusterko jest fotochromatyczne, z kamerą asystenta świateł. Zastanawiam się czy czy gdy dołożę lusterko z tymi samymi funkcjami oraz z pilotem do bram to czy muszę je dokodowywac, czy wystarczy podłączyc i stare funkcje będą działały bez kodowania? Oraz czy muszę w związku z tym pilotem zmieniac podłączenia w kostkach lusterka?
  13. Zawiodłem się na facecie z Konstancina który miał mi wykonać retrofit CIC. :( Czy ktoś z Państwa zna osobę w Warszawie lub okolicach którą w tym temacie można polecić? Z góry dziękuję.
  14. igorwi

    pdf-proszę o radę

    Okazało się, że trzeba było lepiej dopasowac połącznie pomiędzy turbiną a puszką filtra dpf(posmarowac jakąś pastą do układu wydechowego) . Przy okazji dowiedziałem się że poprzedni wlaściciel wyrzucił dpf z katalizatorem. Teraz zastanawiam się czy włożenie katalizatora zamiast środkowego tłumika to dobry pomysł. Chodzi o to, że może tam byc za niska temperatura i w efekcie zamiast oczyszczac spaliny tylko się zatka, jak często to jest w przypadku dpf (jeśli jest niewłaściwie eksploatowany). Może lepiej wstawic dpf. Używany 1000-2000pln. Wiem tu kwestia jak długo pochodzi. Ale przynajmniej lepiej będzie się oddychało jak się wysiądzie z auta. :?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.