Skocz do zawartości

bua

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M47 e39 polift

Osiągnięcia bua

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Problem: auto sciąga w lewo. Historia: Kupilem E60 po poślizgu i bliskim spotkaniu z kraweżnikiem, wyskoczyła końcówka drążka z prawej strony (tył też troche dostał). Po wymianie piasty, łożyska, felgi, drążka kierowniczego i końcówek oraz kilku drobnych elementow z tyłu, dalej nie jestem w stanie ustawic geometrii. Błem w kilku warsztatach na geometri (Hunter, laserowe na 4 koła), za każdym razem podobny scenariusz: Ustawione wsyzstko na zielono, testowa przejażdźka, i po chwili dalej sciaga w lewo, oczywiscie wszystko rozjechane po ponownym pomiarze. Po każdym ustawieniu zawsze ucieka w lewo, zawsze tak samo 'mocno'. Panowie probowali sprawdzac wszystkie czy wszystkie sruby sa dokrecone i czy nie ma luzu na wahaczach, sworzniach itd. oba warsztaty twierdza jednoglosnie ze wyglada 'ok'. Teraz moze to byc skarbonka, albo cos bardzo prostego, zalezy od tego jak szybko to znajde, wiec tu prosba, czy ktos mial podobny problem i co było przyczyna, lub co najbardziiej prawdopodobnie powoduje rozjzedzanie sie geometri po takim uszkodzeniu. Kolejne na mojej liscie: przekładnia kierownicza (luzy nie wyczuwalne), a potem to chyba rozebrać wszystko i sprawdzic każdy element i ich mocowania... pzdr
  2. Dzieki za sugestie kolego. 507 był już w FA W pierwszym poscie dodalem CAPPL dla referencji. dla sportu przetestowalem opcje zamiast 'no' -> 'rear' (zgodnie z NCS Dummy dla tych modułów): PDC_SIGNAL pdc_rear Ale to tez nie zadzialalo. Na oko, wyglada ze opcje sa ok... intuicja podpowiada że operacje na flash'u w CCC sie szykuje, chyba ze jeszcze cos moge przetestowac ...
  3. Płyta głowna i wyswietlacz padły w CCC po odpalniu 'na kable', Pan magik przelutował co trzeba, kupiłem nowy wyświetlacz, i wysztko bangla z jednym małym wyjatkiem: PDC nie 'wydaje' żadnego dźwieku, pozatym działa działa ok na wyświetlaczu (całe menu CCC jest zielone, przed magikiem było srebrne). INPA pokazuje błąd że sa zdefiniowane 4 głośniki ale że coś jest źle zaprogramowane. Robiłem reset NCSExpert w 'expertmode' wszystkich modułów Cxxxx łącznie z PDC, nic sie nie poprawia. PS. Do pana magika narazie nie mam 'dostepu'. Ale nasze chopaki na forum nie takie żeczy widzieli, wiec jest nadzieja :wink: Tutaj zrzut z modułu PDC BAUREIHE e90 e91 e92 e93 BAUART limousine CODIERUNG_ERFOLGT codierung_erfolgt CDC nicht_aktiv MMC nicht_aktiv PDC aktiv FOND_LOW nicht_aktiv TRF nicht_aktiv DIGITAL_AUDIO_SOURCE cd-player AEREA_CODE_DVD wert_02 LAENDERVARIANTE_GT ece PDC_TYPE rear CID_CCC cid_high CID_TYPE static CID_EXT_CCC_H size_640 AMBANDS_HST aktiv FOND_HIGH_HST nicht_aktiv WEATHERBAND_HST nicht_aktiv MEDIA_CHAR_ENCODING iso DISPLAY_TYPE alpine_sharp_8_8_fixed CAUDI CODIERUNG_ERFOLGT codierung_erfolgt AUDIO_SYSTEM e60_stereo pl2_stereo e70_stereo DIGITAL_AUDIO_SOURCE cd-player PHONE_VERSION most-phone1-1mic no-phone VOICE_PRE_PROC_MIC_DIST par_vpp_144mm VOICE_PRE_PROC_STEER_SIDE par_vpp_right_steering AUDIO_SOUND_CTRL_BUNDLE wert_01 VOLUME_SECTIONS_1 e90_stereo e91_stereo e92_stereo e93_stereo INPUT_SCALING_SUB2 wert_02 wert_03 CGATE AUDIO_SYSTEM e60_stereo pl2_stereo e70_stereo pl3_stereo PDC aktiv BEEP_CONTROL_CG1 e90_top_hifi e91_top_hifi e92_top_hifi BEEP_CONTROL_CG2 e92_hifi BEEP_CONTROL_CGL e92_hifi BEEP_CONTROL_PDC e90_stereo e90_hifi e88_stereo REVERSE_GONG nicht_aktiv PDC_SIGNAL pdc_no PDC_TYPE rear RING_CCC aktiv SPEED_MODE speed_mode_intern DIM_MODE use_last edit: C_APPL BAUREIHE e90 e91 e92 e93 BAUART limousine CODIERUNG_ERFOLGT codierung_erfolgt JAPAN nicht_aktiv WEG_EINHEIT mls TEMPERATUR_EINHEIT grad_c ZEIT_EINHEIT 24_stunden VERBRAUCH l/100km TYP_LENKUNG rechtslenker CDC nicht_aktiv MMC nicht_aktiv AUDIO_SYSTEM e60_stereo pl2_stereo e70_stereo pl3_stereo SVS nicht_aktiv NOTEPAD nicht_aktiv SDARS nicht_aktiv BMW_ASSIST nicht_aktiv PDC aktiv HUD nicht_aktiv ELDRVSEAT nicht_aktiv MFL_HORN nicht_aktiv MFL_HAZARD nicht_aktiv MFL_CLEAN nicht_aktiv FOND_HIGH nicht_aktiv FOND_LOW nicht_aktiv LAENDERVARIANTE_TUNER ece TP_FUNKTION tp TP aktiv TMC aktiv AMBANDS aktiv NIVI nicht_aktiv ACC nicht_aktiv ADRBOOK aktiv BACKDOOR nicht_aktiv DATUM_EINHEIT tt_mm_jj DRUCK_EINHEIT bar DWS aktiv TRF nicht_aktiv KANA_WRITER nicht_aktiv NAVIGATION aktiv WEATHERBAND nicht_aktiv LEGAL_DISCL nicht_aktiv REV_INPUT nicht_aktiv UNIT_FEET nicht_aktiv ACOUSTIC nicht_aktiv WAEHLBARE_SPRACHE_1 englisch WAEHLBARE_SPRACHE_2 franzoesisch WAEHLBARE_SPRACHE_3 spanisch SMS nicht_aktiv STANDHEIZUNG nicht_aktiv K931D_ZV_ALLE_TUEREN par_frei K931D_ZV_SELEKTIV par_frei K931D_SCHEIBENABSENKUNG par_gesperrt K930E_ZV_VER_N_XMIN_FB fkt_frei K9323_ZV_VER_AB_X_KM/H fkt_frei K4D01_OFF_CID_DISPL_HELL fkt_frei C940A_QUITT_OPT_ENTSCH fkt_frei C9419_QUITT_OPT_KLAPPE fkt_frei C941C_QUITT_AKUST_KLAPPE fkt_gesperrt K9416_QUITT_AKUST_ENTSCH fkt_gesperrt C9410_QUITT_OPT_SCHAERF fkt_frei C9413_QUITT_AKUST_SCHAERF fkt_gesperrt C9C03_KLAPPENWINKEL fkt_gesperrt C9C01_HKL_TASTE fkt_gesperrt K4D01_OFF_HUD_DISPL_HELL fkt_gesperrt K4D03_ANZEIGE_GESCHWNDGKT par_gesperrt K4D03_ANZEIGE_ACC par_gesperrt K4D03_ANZEIGE_TEMPOMAT par_gesperrt K4D03_ANZEIGE_CHECKCONTRL par_gesperrt K4D03_ANZEIGE_NAVIGATION par_gesperrt K8116_KLAPPENAUTOMATIK fkt_gesperrt K8119_PRG_AUTOMATIK par_gesperrt K8119_PRG_LUFTVERTEILUNG par_gesperrt K8119_PRG_GEBL_AKTUELL par_gesperrt K8119_PRG_SCHICHTUNG par_gesperrt K8119_PRG_AC par_gesperrt K8313_GEBLAESE_M10 par_gesperrt K8313_GEBLAESE_0 par_gesperrt K8313_GEBLAESE_P10 par_gesperrt K8601_SOLLWERT_M3 par_gesperrt K8601_SOLLWERT_M2 par_gesperrt K8601_SOLLWERT_M1 par_gesperrt K8601_SOLLWERT_0 par_gesperrt K8601_SOLLWERT_P1 par_gesperrt K8601_SOLLWERT_P2 par_gesperrt K8601_SOLLWERT_P3 par_gesperrt K8125_KLAPPENPROGRAMM_BO fkt_frei K8127_KLAPPENPROGRAMM_BO fkt_frei K8129_ZWAKO_AC_EIN_AUTO fkt_gesperrt K7504_HEIMLEUCHTEN_AUS par_frei K7504_HEIMLEUCHTEN_40S par_frei K7504_HEIMLEUCHTEN_90S par_frei K7504_HEIMLEUCHTEN_150S par_frei K7504_HEIMLEUCHTEN_240S par_frei C940D_QUITT_OPT_SCHAERF fkt_gesperrt K4328_BLINKEN_TIPPBET fkt_frei C940C_QUITT_OPT_ENTSCH fkt_gesperrt K532F_SENDERLISTE_AUDIO fkt_frei K5303_GAL_SEHR_STARK par_frei K5303_GAL_STARK par_frei K5303_GAL_MITTEL par_frei K5303_GAL_GERING par_frei K5303_GAL_SEHR_GERING par_frei K5303_GAL_KEINE_ANHEB par_frei K5305_KLANG_BASS par_frei K5305_KLANG_TREBLE par_frei K5305_KLANG_BALANCE par_frei K5305_KLANG_FADER par_frei K5305_KLANG_REVERB par_frei K5305_KLANG_EQULIZER par_frei K531A_LAUTST_NAV par_frei K531A_LAUTST_VERKEHR par_frei K531A_LAUTST_TELEFON par_frei K531A_LAUTST_SVS par_frei K531A_LAUTST_PDC par_frei K4119_DRUCK_BAR par_frei K4119_DRUCK_PSI par_frei K4119_DRUCK_KPA par_frei K4310_ANZ_SPRACHE_1 par_frei K4310_ANZ_SPRACHE_2 par_frei K4310_ANZ_SPRACHE_3 par_frei K4110_VERBR_L/100KM par_frei K4110_VERBR_MPG_US par_frei K4110_VERBR_MPG_UK par_frei K4110_VERBR_KM/L par_frei K410D_EINHEITEN_WEG fkt_frei K4113_ZEIT_STD_DARST fkt_frei K4116_EINH_TEMPERATUR fkt_frei K9901_UMLUFT_EIN par_frei K9901_NAV_LETZER_HINWEIS par_frei K9901_KOMFORT_PARKBREMSE par_frei K9901_MUTE_EIN par_frei K9901_MONITOR_EIN par_frei K9901_LENKRADHEIZUNG par_frei K9901_RADIO/TELEFON par_frei K9901_SWR par_gesperrt K9901_HUPE par_gesperrt K9901_WARNBLINKEN par_gesperrt K430C_DATUM_FORMAT fkt_frei K2407_PDC_MONITORBILD fkt_frei C750A_SCHWELLWERT_NORMAL par_frei C750A_SCHWELLWERT_EMPFIN par_frei C750A_SCHWELLWERT_SEHR_E par_frei CA107_AUT_VERST_DEAKT par_gesperrt CA107_AUT_VERST_ENTR par_gesperrt CA107_AUT_VERST_ENT_T par_gesperrt TWO_MICROPHONES wert_01 BMW_N_DEALER aktiv PIA pia_low DIGITAL_AUDIO_SOURCE cd-player PHONE_VERSION no-phone BA_LAENDER_VARIANTE ece DEF_BALANCE_VOLUME standard DEF_BASS_VOLUME standard DEF_DATUM_EINHEIT mm_tt_jj DEF_DRUCK_EINHEIT psi DEF_ENTERTAIN_VOL standard DEF_EQUALIZER_VALUE standard DEF_FADER_VOLUME standard DEF_GAL_VALUE keine_anhebung DEF_GONG_VOLUME e90_stereo e91_stereo e92_stereo DEF_JPGONG_VOL e90_stereo e91_stereo e92_stereo DEF_LAST_SPEECH englisch DEF_NAVI_VOLUME standard DEF_PDC_VOLUME e90_stereo e90_hifi e91_stereo e91_hifi e92_stereo e92_hifi DEF_REVERB_VALUE standard DEF_SEC_VOLUME standard DEF_SPEECH_VOLUME standard DEF_TEL_VOLUME standard DEF_TEMPERATUR_EINHEIT grad_c DEF_TM_VOLUME standard DEF_TREMBLE_VOLUME standard DEF_VERBRAUCH mpg DEF_WEG_EINHEIT mls DEF_ZEIT_EINHEIT 12_stunden GAL_VALUE keine_anhebung LAST_BALANCE_VOLUME standard LAST_BASS_VOLUME standard LAST_ENTERTAIN_VOL standard LAST_EQUALIZER_VALUE standard LAST_FADER_VOLUME standard LAST_GONG_VOLUME e60_stereo e60_hifi e63_hifi e61_stereo e61_hifi e64_hifi e87_stereo r56_stereo LAST_JPGONG_VOL e60_stereo e60_hifi e63_hifi e61_stereo e61_hifi e64_hifi e87_stereo r56_stereo LAST_PDC_VOLUME e60_stereo e61_stereo e87_stereo r56_stereo LAST_REVERB_VALUE standard LAST_SEC_VOLUME standard LAST_SPEECH englisch LAST_SPEECH_VOLUME standard LAST_TEL_VOLUME standard LAST_TREMBLE_VOLUME standard MULTIPARTY nicht_aktiv NAVIGATION_TYPE navi_sv ONLINE nicht_aktiv REVERSE_GONG nicht_aktiv SIM nicht_aktiv SPRECHER_AKTIVE_SPRACHE sprecher_weiblich SPRECHER_ALTERNATIVE_2 sprecher_weiblich SPRECHER_ALTERNATIVE_3 sprecher_weiblich VIDEO_DENY deny_stop_break AEREA_CODE_DVD wert_02 CRUISE_CTRL_CCC nicht_aktiv EINH_MASTER_KOMBI aktiv ONLINE_CALLSTRATEGY use_csd_paketdata ONLINE_DAR_TYPE dar_bmw ONLINE_DISABLE_CONTENT content_enable ONLINE_DISABLE_VMAX standard PDC_SIGNAL pdc_no PDC_TYPE rear OIL_LEVEL aktiv CID_CCC cid_high CID_TYPE static CBS cbs_4 CID_COLOUR table_1 KLIMA_SG_ART_CCC low_vent RDC_CCC nicht_aktiv VA_FLAP_CC nicht_aktiv VA_FLAP_DISPLAY_CONFIG nicht_aktiv VA_FLAP_HMISTART nicht_aktiv VA_FLAP_NAVI nicht_aktiv VA_FLAP_PHONE nicht_aktiv VA_FLAP_SVS nicht_aktiv AUTO_DRV_LIGHT aktiv C7501_TAGFAHRLICHT fkt_frei HDC nicht_aktiv RAIN_LIGHT_SENSOR aktiv STANDLUEFTUNG_CCC nicht_aktiv BLUETOOTH_NODES_CCC nicht_aktiv HUD_M nicht_aktiv MAX_PHONE_VOL standard e60_stereo e60_hifi e60_top_hifi e61_stereo e61_hifi e61_top_hifi e63_stereo e63_hifi e63_top_hifi e64_stereo e64_hifi e64_top_hifi e87_stereo e87_hifi e87_top_hifi r56_stereo r56_hifi e90_stereo e90_hifi e90_top_hifi e91_stereo e91_hifi e91_top_hifi e70_stereo e70_hifi e70_top_hifi e92_stereo e92_hifi e92_top_hifi e88_stereo e88_hifi e88_top_hifi e82_stereo e82_hifi e82_top_hifi MDRIVE nicht_aktiv MDRIVE_ALBV nicht_aktiv MDRIVE_SMG nicht_aktiv MFL_MENU nicht_aktiv AUX_CONFIG mounted VA_BPI nicht_aktiv RDS_AF_FUNKTION_CCC rds_ein_af_automatisch HIP aktiv MP3_CCC nicht_aktiv IBOC_CCC nicht_aktiv NIVI_DISPLAY_OPTIONS main_or_fullscreen RVC nicht_aktiv RVC_CONNECTED_TO_VM nicht_aktiv RVC_DISPLAY_OPTIONS main_or_fullscreen TOWBAR nicht_aktiv SVS_MICROPHONE_PATH analog ALLOW_GPS aktiv BMW_DEALER_CCC aktiv BMW_HOTLINE_CCC aktiv BMW_MOBILE_CCC aktiv DSC nicht_aktiv ROLLER_COVER nicht_aktiv ZBE high DAB nicht_aktiv DAB_BAND_SETTINGS nicht_aktiv DAB_FM_SWITCH nicht_aktiv DAY_RUN_LIGHT_CCC aktiv REAR_HEAD_UNIT nicht_aktiv VA_MP3_DISCLAIMER nicht_aktiv CA_TMC nicht_aktiv JAP_SIDEVIEW_CAM nicht_aktiv LEGAL_DISCL_TIMOUT standard TOP_AMPL_TYPE nicht_aktiv VA_ADAPTIVEHEADLIGHT nicht_aktiv VA_CORNERINGLIGHT nicht_aktiv VA_FB nicht_aktiv VA_FB_COMMUNICATION nicht_aktiv VA_FB_ENTERTAINMENT nicht_aktiv VA_FB_NAVIGATION nicht_aktiv VA_FM_AM_TOGGLE nicht_aktiv VA_FOND_CLIMATE nicht_aktiv VA_LONGDISTANCELIGHT nicht_aktiv VA_MANUAL_SHIFT nicht_aktiv VA_MODE_TOGGLE nicht_aktiv VA_NOAIRVENT_FINETUNING nicht_aktiv VA_SEATVENTILATION nicht_aktiv VA_WELCOMELIGHT nicht_aktiv FOND_MID nicht_aktiv CAR_COLOR_CHAMP nicht_aktiv TELEFON_TYPE_C08 no_phone VA_AIRVENT_SHORTCUT nicht_aktiv VA_AUTOMATIC_SHORTCUT nicht_aktiv VA_PDC_LOW nicht_aktiv VA_SEATCLIMA_SHORTCUT nicht_aktiv VA_SEATHEAT_SLIDER nicht_aktiv DVD_EJECT_LOCKED free AUDIO_VOLUME_STEPS e60_stereo e61_stereo e87_stereo e90_stereo e91_stereo e81_stereo e82_stereo e88_stereo FULLWORD_RECOG aktiv TMC_REGIONAL nicht_aktiv CC_LIST aktiv DKG nicht_aktiv EDC nicht_aktiv CBS_STATUS aktiv CLIMATE_WO_PREVIEW nicht_aktiv NO_DETOUR nicht_aktiv ALBV_TOGGLE_APP nicht_aktiv BGSCREEN_JUMP aktiv DAB_FROM_FM wert_01 DAB_TO_FM wert_01 MDRIVE_LOW_CCC nicht_aktiv MEDIA_CHAR_ENCODING iso MM_DEVICE nicht_aktiv MM_DEVICE2 nicht_aktiv NEXT_SOURCE nicht_aktiv OLD_TELEMAT_STRUCT nicht_aktiv TLC nicht_aktiv VA_HANGUL_TYPEWRITER nicht_aktiv VA_KANJI_TYPEWRITER nicht_aktiv SITZHEIZUNG_APP_9 nicht_aktiv VIDEOMODUL_CCC_9 nicht_aktiv NAVI_PFEIL aktiv TELESERVICE nicht_aktiv CCC_E71 nicht_aktiv
  4. Jakis sprawdzony OBD kupiony tutaj około ~7lat temu od kolegi z forum który to produkował, to auto już sprawdzałem na tym samym zestawie rok temu... porty COM i ustawienia wyglądają prawidłowo, jedyne co mi przychodzi na myśl to za niskie napięcie na akumulatorze (motor nie odpala...wiec nie ma ladowania).
  5. tak inpa pokazuje czarne kropki po przekręceniu kluczyka na zaplon
  6. Witam, chcialem sprawdzic bledy w e39 ojca, kropka baterii czarna, ale do żadnego modułu juz sie nie moge podlaczyc... (zgaszony silnik, bo nie mozna odpalic...) z moim e90 nie mam problemu. inpa 5.0 edibias 7.3 prosze o sugestie gdzie oprocz google szukac rozwiazania problemu?
  7. Hej, prośba o pomysły w rozwiazaniu problemu Dość nietypowe zachowanie po mocniejszym otwarciu 'manetki', zaczął kopcić na niebiesko, słychać wyraźne stuki z góry silnika i automatycznie duze zuzycie paliwa. Kontrolka cisnienia oleju nie wyskoczyłą więc to raczej nie panewki....silnik odpala i wkreca sie na obroty normalnie... Niestedy INPA nie łączy mi się z żadnym modułem i z żadna wersja silnikowa... oleju nie przybywa ani nie ubywa, komora korbowa nie ma cisnien (pierscienie prawdopodobnie całe...), w spalinach czuc nie spalony olej Na dzień dzisiejszy mam wyciągniete wtryski, sprawdzone na 'recznym' regulatorze 190 atm i nie widać żeby lały rozpył jest 'na oko' dobry ... ale mysle dalej oddac do sprawdzenia i ew. regeneracji. Pytanie czy to pompa, czy wtrysk sterujacy, lub czy cos innego wchodzi w gre?
  8. A tak, juz pamietam ze bylo podobnie z pojemnosciami w dieslach (chyba...) Zeczywiscie, reakcja na gaz w tym moim modelu jest zbyt opozniona. .5l miedzy servisem to juz przyzwoity wynik ciekawostka: w drugiej buni - e39 2.0 td przez 5 lat juz, miedzy wymianami nie trzeba nic dolewac.... a lata i po 220 na autostradach... chyba ze pompa paliwa przelewa diesla do bloku :lol: Zastanawiam sie czy M3'ki byly wolne od tych wad (2005<)? Kolego Rivasi, przesledzilem twoj watek, i nie doszukalem sie kosztow swapu, moglbys w skrocie napisac jaki koszt samego silnika, niezbednych podzespolow dodatkowych, robocizny mechanicznej no i programowanie tego wszystkiego. dzieki
  9. Dzieki koledzy, ok wiec lece z tym: Nr. Opis Uzupełnienie Ilość Od Do Numer części Cena Uwagi Photo 01 Cewka zapłonowa BOSCH 6 04/2006 12137548553 ZAKOŃCZONO 01 Cewka zapłonowa BOSCH 6 04/2006 12137594936 $52.15 02 Blokada 6 12131437986 $1.10 03 Świeca zapłonowa High Power NGK ILZFR6D11 6 03/2007 12120032137 ZAKOŃCZONO 03 Świeca zapłonowa High Power NGK PLZFR6A11S 6 08/2009 12120035915 ZAKOŃCZONO Czekam na czesci, a potem zobaczymy. No tak nie wyglada to ciekawie... autem jezdze juz 4 lata bral mniej na poczatku, troche mu sie pogorszylo... Mam pytanko, ktore motory nie maja juz tego problemu ? N51 ? to jest Twoj z opisu 2.8l, czy nowsze 3.0 sa lepsze, zaczynam myslec o ewentualnym swapie.... albo nowej furze...
  10. Hej, tylko serwis olejowy byl 2x, wiec zrobie jak radzisz. Poszedlbym w NGK - nie mialem nigdy z nimi problemu w innych autach (nawet dodatkowo wysilonych..), pogoogluje ale jesli ktos ma pod reka konkretny symbol to poprosze. To jest 2005 N52, zalewam minimum 98 albo vpower podobno wiekszosc uzytkownikow ma problem z olejem w tych silnikach (niby fabryka przewiduje konsumpcje do 0.7l/ 1 lub 2 km...), ale jest to co najmniej 'dziwne....'. na wtryski BG44K jest juz drodze...
  11. Hej, Dzis rano bylo jeszcze ok, po pracy odpalam silnik i dostaje nie rowej pracy - pewnie nie pali na jeden lub wiecej garow... seria bledow ktore odczytalem to: 29F4 - konwerter katalityczny 1 (wartosc progowa) - 185tys. km, 2500RPM i 98st C! 29F5 - konwerter katalityczny 2 (wartosc progowa) - 185tys. km, 2500RPM i 98st C! 2E69 - czujnik stukow 2 (silnik pracuje za glosno) -190tys. km, rozne temperatury i obroty 29CE - Misfire Cyl 2 (brak lub przestrzelil zaplon) - 190tys. km, rozne temperatury i obroty 2D06 - masa powietrza (MAS - wartosc zbyt niska) - 190tys. km,672 rpm W okolicy 185tys km, dolalem oleju (moze zbyt duzo... :mad2: bo bierze 1l/1000km)... Zastanawiam sie czy nie pekl pierscionek... na 2gim... ale patrze i rura wydechowa jest strasznie czerwona po 5minutach pracy... jakby katalizator sie rozsypal...(mialem taka przygode w innym aucie i nie chcialo to jechac wtedy)... Prosze o wasze opinie
  12. Ok, nie bede narazie nic robil, INPA tez nie pokazuje zadnych bledow... Pozdrawiam Patryk
  13. Dzieki za rady chlopaki, Probowalem namierzyc ten termostat lobo. , ale chyba jestem slepy...i nie moge go namierzycc :mad2: http://images39.fotosik.pl/1531/9e73702d02b741b5m.jpg http://images39.fotosik.pl/1531/be80d42defdfb991m.jpg Niby to jest na dwie sruby i ma jakies podpiecie. Realoem za bardzo tez nie pomaga..: http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=VB12&mospid=48482&hg=11&fg=35 Jak pisze szymonb moze w tym nowym silniku magnezowym ma to sens i zapobiega przegrzaniu sie auta (np. w razie dociskania pod czerwone...) a w zime zawsze latwiej zchlodzic w razie czego. Dodatkowo potwierdzalby to fakt ze idealnie utrzymuje te 80C, bo jak 520d mial problemy z temperatura to potrafil spasc na niebieskie jak stal na jalowym.... pzdr
  14. Hej, W ukrytym menu pod numerem 7 zaobserwowalem takie zachowanie: z zimnego nagrzewa się do 92°C po czym spada do 75, to by znaczyło ze otworzył się duży obieg. Problem w tym że max jaki osiąga na duzym to 82°C. Na mój gust termostat do wymiany. W e39 520d wymieniłem oba sam, w 325i co prawda nie przyglądałem się ale nie mogę go namierzyć, da się to zrobić w garażu?
  15. Witam, Niestety po wpakowaniu kolejnej porcji siana w naprawe zawieszenia i hamulcy pojawil sie nowy nieokreslony problem. Tym razem z silnikiem....zaczynam tracic cierpliwosc (i budzet) do tego auta... Po tygodniu odpalilem auto, silnik zimny wolne obroty w okolo 30'to sekundowych interwalach czasowych gdzies upuszczane/zasysane jest powietrze (dzwiek jak z zaworu upustowego...) Dziwek upuszczania lub zasysania powietrza bardzo ciezko zlokalizowac (bardziej z lewej strony silnika (pasazera)). Dzwiek jest wyrazny (jakby upuszczalo ok. 0.2-0.25 bara z ori zaworku (blow-off metalowy) Eclipsa 2.0 Turbo, bez efektu flutterdump'ingu ;) czyli jeden ciagly baczek :P ) Oczywiscie wczesniej nie bylo takiego zachowania... Gdzie i czego szukac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.