Skocz do zawartości

BORKOS123

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 335i

Osiągnięcia BORKOS123

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Bardzo proszę o pomoc w rozkodowaniu i ocenie tego autka. Szukam jakiegoś egzemplarza który mógłby służyć jako lokata. https://m.olx.pl/d/oferta/bmw-m3-78-tys-przebiegu-bezwypadkowy-CID5-IDKP6wY.html Z góry bardzo Dziekuje
  2. Witam Przymierzam się do kupna tego właśnie autka no i znalazłem ogłoszenie na allegro. Auto z Niemiec, 6 lat w polsce u jednego właściciela podobno malowana klapa tył, bezwypadkowe i reszta niemalowana silnik delikatnie vanosa słychać no ale myślę że nie jest to problematyczne w tych silnikach . Przebieg 200tyś nie serwisowana, ale ma wszystkie faktury na części zamienne auta (klocki oleje zawieszenie itd) Cena 28 tyś VIN:WBSBK91000EX45753 http://otomoto.pl/bmw-m3-oryginal-cabrio-321km-2xdach-C31671171.html
  3. Witam Mam bmw e90 lift z dużą navi no i zestaw głośnikowy chyba najsłabszy jaki był możliwy bo nie ma w tej opcji maskownic na trójkąty w drzwiach. Kupiłem Gladena one 201 + wzmacniacz crancha 4 kanałowy i teraz tak podłączyłem konwerter ghosta w bagażniku z remoutką sygnał do konwertera puściłem od tylnych głośników konwerter do wzmaka no i od wzmaka powyprowadzane kable do nowych głośników teraz jakie sa problemy: 1 - samochód nie usypia głośników 2 - głośniki jak jest cały czas syczą delikatnie , jak muzyka nie gra to jest to słyszalne 3 - no i słychać zakłócenie od silnika, głośniki równo z obrotami silnika pracują 4- ustawiając strefę front back , funkcja działa niepoprawnie , ustawiając wyłącznie na front , przednie głośniki nie działają teraz pytanie co jest źle co naprawić no i na koniec , może juz powinno trafić pytanie do innego działu ale że zmiana zaszłą przy tworzeniu nagłośnienia to juz tutaj zostawię: Baardzo dziwny dźwięk niczym stara prasa rolnica , dźwięki pulsacyjne. syczenie + cykniecie/puknięcie i tak cały czas, na zewnątrz auta stojąc z tyłu jest to bardzo słyszalne a najbardziej przy prawej tylnej stronie. Podejrzewam pompę paliwa , ale co mogło by się stać, silnik chodzi równiutko. czy wjazd na komputer coś rozpatrzy ? motor to 320d 177ps nie jestem pewny czy to po tej ingerencji w nagłośnienie, trochę się tam dłubało przy tych kablach, czy to już było tylko się nie wsłuchiwałem Ogromne dzięki za pomoc Pozdrawiam
  4. Dzięki serdeczne za info :)
  5. a moc , zrywność auta? Ale generalnie jaka powinna być opona do tych 17 w e36 oraz czy to normalne że felga wystaje? czy po prostu ten model felgi tak ma?
  6. Witam Czy felgi od BMW 5 e60 mają inny rozmiar(większy) od felgi do bmw 3 e90 lub e46? Czy taką samą mają szerokość ? Pytanie dotyczy tego które felgi lepiej będą pasować do e36 czy nie ma różnicy? Ponieważ mam takie felgi od e60 http://moto.allegro.pl/komplet-felg-bmw-e60-17oryginalne-i1495029573.html i troszeczkę wystają za samochód tak z pół cm. Zdjęcia: http://img695.imageshack.us/img695/9560/20110208032.jpg http://img24.imageshack.us/img24/1250/20110208034.jpg ktoś mówił że da się przypiłować od środka to miejsce które nakłada się na piastę. W ogóle przy okazji chciałem zapytać was o różnice w prowadzeniu... może nie w prowadzeniu a ogólnie pracą silnika... jak wpływa większa felga na silnik, spalanie , moc? teraz jeździłem na oryginalnych 15 i spalanie przy silniku 325i super, no i jeśli chodzi o moc to żwawo , jazda bokiem bez najmniejszego problemu. Ciekaw jestem jak będzie na takich 17. PS: nie wiem czy to coś wniesie do tego tematu ale dodam że w planach jest wymiana amorków
  7. z trójki już przy odcięciu zajebała dwójkę... ;| silnik był w dobrym stanie i był trochę mulony ... więc nie wytrzymał... efekt brak kompresji na dwóch tłokach, po zdjęciu głowicy wszystkie 24 zawory w kiepskim stanie... jeden był w miarę ok... przy cylkach bez kompresji zawory były tragiczne... uszkodził też cylindry i tłoki... na jednym ostatnim tłoku nie było w ogóle oleju ... :| jednym słowem porażka całkowicie. Szukam teraz silnika 2.5 , miałem dobrą okazję na 2.8 ale to większe koszty i nie wiem czy jest w ogóle sens. generalnie 2.5 ładnie pracował ;)
  8. No troszkę przykatowałem ją :) czyli generalnie 328 od 32 niczym się nie różni prócz silnikiem tak? wszystko jeśli chodzi o geometrię, zawiasy, i inne jest dokładnie to samo?... w sumie kumpel ma 328i cabrio i na tylnym zawieszeniu jak zajrzę do nadkola to widać sprężynę u mnie jest zwykły amor bez jakiejś sprężyny ... i wydaję się sztywniejsza jego. a takie sprawy jak wahacze belki, wsporniki, przeguby, też te same ? Bo już most i wał jest inny ? Dzięki wielkie za info :)
  9. Witam Mam e36 94rok z325i z silnikiem do wyrzucenia. 24 zawory są pogięte... mocno skatowana. Myślę teraz żeby nie brać z powrotem drugiego 2.5 tylko już SWAP na 2.8 tylko ktoś mówił, że to dwa różne samochody, zawieszenie , hamulce, że po prostu 2.8 w 325 będzie kiepsko się komponował w podzespoły które w 328i są podobno dużo masywniejsze... Czy to prawda, co ma samochód innego 328 od 325 prócz pojemności ;>? 2.8 jest dużo mocniejsze od 2.5. Bo generalnie mam do kupienia za 3tysiące z mostem, wałem, sprzęgłem, skrzynią, komputerem, i wszystkim co niezbędne do SWAPA. Jak to będzie wyglądało ? Pozdrawiam
  10. Witam. Mam Bmw E90 w bardzo ubogiej wersji z radyjkiem buisness i chciał bym wymienić je na Professional Alpine. Czy jest taki sens? Jakość dźwięku poprawi się znacznie, czy porównywalnie będzie na seryjnym sprzęcie? Mam wejście Aux in w schowku i nie wiem jak z niego korzystać szczerze mówiąc, bo podłączę mp3 i nic radio nie reaguję Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.