Skocz do zawartości

Lukasz_S

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Oświęcim

Osiągnięcia Lukasz_S

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Nie wiem czy tu można polecać swoje auto :) Jak nie to niech mod usunie. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e92-335xi-polski-salon-niski-przebieg-nowa-cena-ID6zaUOD.html
  2. Tak wysoka temperatura silnika jest utrzymywana tylko po to żeby silnik spełniał określone wyższe normy emisji spalin. Czyli tak jak kolega wyżej napisał - ekologia. Przy użyciu termostatu z niższą temp otwarcia tylko pomagacie silnikowi i teksty o inżynierach niemieckich można włożyć między bajki. U mnie termostat 88C w m62b44tu był założony przy 150kkm i dobiłem już do ponad 210kkm i dalej mam oryginalny rozrząd i ślizgi.
  3. Na początku podziękowania dla kolegi Din76 za pomoc :cool2: Zrobiłem tak jak mówiłeś. Pobrałem sobie DIS v44 na jednej wirtualnej maszynie z możliwością wyłączenia DISA. Skonfigurowałem DiagHead pod WIN 7 i zainstalowałem starszego Ediabasa. Ustawiłem głowicę w DISIE i ładnie połączył mi się z autem. Problem miałem jedynie z bardzo długo trwającym skanem modułów, ale po lekturze Forum zmieniłem profil na FISTER i teraz śmiga bardzo dobrze. Dzięki raz jeszcze!
  4. Ok super dzięki! Masz może jakiś działający link do pobrania v44? Znalazłem kilka ale wszystkie nie aktywne EDIT: Mam już linka i pobieram. Dam znać. Dzięki jeszcze raz
  5. OK dzięki za info. W takim razie dziś będę podpinał pod DISa i zobaczymy czy wszystko będzie ok. DIS mam V57 tego od Trandolfa na VMware będzie ok?
  6. Posiadam E38 740i M62B44TU 2001r wersja USA. Łącze się z samochodem poprzez kabel DCAN. W aucie są dwa złącza diagnostyczne, jedno w kabinie OBD 2 (tylko silnik i skrzynia) i złącze 20 pin pod maską. Problem w tym że podczas diagnozy ISTA D 3.14 wszystko działa jak należy oprócz live data DME. Gdy chce wykonać jakiś test DME Ista nie widzi ze silnik jest uruchomiony i pokazuje temp -48 stopni. Nie mogę wykonać przez to żadnego testu DME. Łącze się poprzez złącze 20 pin. Co najlepsze jak odpale INPE to tam wszystko działa. Mogę podglądać jak działają sondy i wszystko inne związane z DME. Pod tą samą ISTE podłączalem też e46 i e92 i tam wszystko działa jak należy. Miał ktoś taki problem?
  7. Zmieniasz tylko motorsport na wert01 tak jak napisałeś. W dieslu też powinno działać
  8. Samochód bardzo ładny. Co to momentu obrotowego to popełniłeś błąd :D Dziwne, że też nikt nie zauważył :) Gdyby to auto miało 332Nm to byłby muł straszny Sama liczba 332 się zgadza, ale jednostka Nm już nie. W Stanach używają jednostki ft lb (Foot-Pound) i po przeliczeniu 332 ft lb na Nm daje wynik 450 Nm :wink: Pozdrawiam
  9. Modyfikacje super :cool2: To jest max co dało się wycisnąć? Napisz coś więcej jakie to turbiny dokładnie jak to nie tajemnica. U mnie mody podobne z wyjątkiem turbin i wynik też w miarę podobny
  10. Widziałem ten wykres na bmw sport. Pierwsza sprawa jedz na inną hamownie i porównaj kreski. Ten wykres co wkleiłeś jest mega zły, albo pomiar źle wykonany albo problemy z silnikiem. Jeśli pomiar jest ok to dziwie się tunerowi, że podjął się remapu. Samochód nie jest sprawny i pierw usuwa się usterki a potem robi remap, ale to już tuner powinien wiedzieć :duh: Ja na Twoim miejscu wgrał bym najnowszy seryjny soft do ECU i pojechał ponownie na hamownie. Dopiero na seryjnym sofcie zrobił bym diagnostykę i szukał usterek. Tutaj masz jak poprawnie powinien wyglądać wykres n54b30 http://i.imgur.com/eTYogDo.jpg Pokaż go tunerowi, bo widać, że minął się chyba z powołaniem
  11. Witam, Na BMW Klub pl jestem już długo, ale raczej czytam niż piszę :) Postanowiłem przedstawić moje 335xi, które przeszło już kilka modyfikacji. Zacznę od rozkodowanego VINU Numer podwozia WBAWC71088E060077 Kod typu WC71 Typ 335XI (EUR) Typoszereg E E92 () Seria 3 Rodzaj konstrukcji COUPE Układ kierowniczy LL Drzwi 2 Silnik N54 Pojemność skokowa 3.00 Moc 225 Napęd ALLR Skrzynia biegów MECH Kolor ALPINWEISS 3 (300) Tapicerka LEDER DAKOTA/D1 KORALLROT (LCD1) Data prod. 2008-01-12 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2 S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany S4ATA INT.LEIST. SCHWARZ HOCHGLAENZEND Listwy wewn., wysoki połysk, czarne S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S7NHA BMW SERVICE INCLUSIVE 5/100 Technika serwisowa BMW Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP S993A MODELLJAHRESCODE Kod dla roku modelu w numerze FG Składanie Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S2KEA LM RAEDER V-SPEICHE 188 MISCH. BMW light alloy wheel, V-spoke 188 S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki Samochód jest z polskiego salonu BMW FUS z Warszawy kupiony od pierwszego i jedynego właściciela. E92 miało wykupiony pakiet serwisowy do 100 000 km. W tym momencie samochód ma równe 101 000 km. Serwisowane przez cały czas w BMW FUS w Wawie do samego końca. Ostatni serwis wbity w książke przy 97 000 km. Sciągnąłem sobie pełną historię z serwisu i wszystko się zgadza. BMW zostało doposażone w ASO w M Pakiet zewnętrzny + felgi BMW Performance 19” Styling 313 W ASO dołożone zostały także tylne lampy led OEM BMW i nerki BMW Performance. W moich rękach od lipca 2014 http://i.imgur.com/32U2K4c.jpg http://i.imgur.com/VvD8A5z.jpg http://i.imgur.com/rX1DfJz.jpg http://i.imgur.com/sLjYy8b.jpg http://i.imgur.com/XVi7PTU.jpg http://i.imgur.com/SIgmKQx.jpg http://i.imgur.com/D8fvPxm.jpg http://i.imgur.com/z8Gvm81.jpg http://i.imgur.com/2vt0bIz.jpg?1 http://i.imgur.com/G2jT0e1.jpg http://i.imgur.com/drfQsRj.jpg http://i.imgur.com/YrWaJel.jpg http://i.imgur.com/irLWt1z.jpg?1 http://i.imgur.com/em8wCGU.jpg?1 http://i.imgur.com/VVz4NUq.jpg http://i.imgur.com/OdCkQei.jpg http://i.imgur.com/g9Sri0c.jpg http://i.imgur.com/rsy1rgp.jpg Modyfikacje silnika: - dolot aFe - IC Wagner Stage I - drugie katy zastąpione de-katami - wydech końcowy MG Motorsport - remap Dynosoft http://i.imgur.com/eTYogDo.jpg
  12. jaką masz skrzynie? ZF6 czy manuala? Manual Wiecie może ile jest w stanie znieść seryjne sprzęgło momentu?
  13. Moje 335xi http://i.imgur.com/eTYogDo.jpg IC Wagner Stage I dolot aFe odseparowany drugie katy zastąpione de catami tłumik końcowy MG Motorsport remap Dynosoft
  14. Czakram i BRC odpuść. Ten zakład z sosnowce raczej też. Oglądałem fotki w galerii i nie za dobrze to wygląda. Uderz do: Davanti - Katowice lub Gliwice Damian - Bolęcin Gazmobil - Tychy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.