Skocz do zawartości

lele1122

Zarejestrowani
  • Postów

    208
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O lele1122

  • Urodziny 19.07.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d automat (150KM) Touring 2002 315tys.km. M47N
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia lele1122

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. lele1122

    [318i] zawieszenie, auto pływa

    u mnie problem rozwiązał się po wstawieniu na przód felg stalowych Et47 zimowe koła nowe miękkie tył felga Alu Et 35 opona nowa letnia szerszy rozstaw tył poprawił stabilność auta przód moim zdaniem powinien zostać fabryczny na et47 ponieważ poszerzenie przodu stawia większy opór na zwrotnice i magiel. wiec koleiny ciągną kierownice. u mnie teraz jest bardzo dobrze koleiny nie wyrywają mi kiery jak przy feldze przod et35 i twardych starych oponach https://www.youtube.com/watch?v=OzJfJlT55VU&feature=youtu.be
  2. zrobilem test z oponami kupiłem 2 nowe zimowe 205 55 16 na przód a na tył tez nowe hankook k125 twardsze i w tej konfiguracji mniej nosi na kierownicy i mniej odczuwam uderzenia na kierownicę natomiast gdy miałem na przodzie tego nowego twardego hankooka to nie było poprawy i dalej ciągnęło na koleinach i przenosiło większe drgania na kiere. to bardzo dziwne ale z tego wynika ze na przod muszę szukać miękką letnią oponę :mad2: jeszcze pytanie czy jest możliwość ze mam zapowietrzony układ wspomagania ? jak wymienić cały płyn z magla mam go zdemontować i przepłakać w płynie czy jak
  3. Ok. Chyba zrobię te geometrię ale na 90% bedzie to samo. Może na autostradzie bedzie poprawa lub w koleinach ale na nie równej dziurawej drodze jednak mysle ze nie będzie poprawy. poniewaz 5 razy robilem geometrie komputerowa. Z obciaznikami i było tak samo. Ale Sprawdzę i dam znac
  4. nieprawidłowa geometria to racja bo po wymianie tulei robiłem ostatnio tylko zbieżność przodu. będę chciał ponownie już 4 raz zrobić całą geometrię ale czy jest sens jak znowu coś wyjdzie do wymiany. np. magiel. oczywiscie magiel regenerowany byl i 4 razy na reklamacji bylem i nic. Zastanawiałem się czy nie mam zapowietrzonego układu wspomagania. Lub zawór zwrotny może jest uszkodzony ten przy maglownicy przykręcane z wężami. Może nie trzyma ciśnienia lub coś. na schemacie nr 4 http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/E46-Touring/Europe/330d-M57N/browse/steering/hydro_steering_oil_pipes/ W kolumnie Zobacze jeszcze ten górny przegub chociaż wydawał się ok. wiele osób mówi ze geometria .moim zdaniem to jest nie logiczne w tym przypadku bo ruszam z prędkością zaledwie 3km/h od razu po ruszeniu ciągnie mi kierownice w lewo lub w prawo nawet metra nie zrobię. wystarczy ze koło złapie jakiś mały dołek. wyobrażacie sobie co się dzieje gdy jadę z większą prędkością w koleinie .... masakra opony 205 55 16 sprawdzane, przekładane koła zima lato tył przód, to samo. dam auto jeszcze do ADAM SERWiS BMW Osowa zobaczę co oni powiedzą
  5. https://www.youtube.com/watch?v=QJEM8diQrEs&feature=youtu.be tak wygląda to u mnie
  6. Witam ponownie Mój problem z którym walczę 4 lata lezy napewno gdzieś na maglu lub wspomaganiu. Maly Luz na wyłączonym silniku to normalne ale na włączonym prawie luzu nie ma. Gość co regenerowal ostatnio juz nie wiedział co zrobić i dokręcił srubę kasującą luz na odczepnego. Z obserwacji wynika ze gdy podnoszę auto (oba przednie koła w powietrzu ) przy pracującym silniku łapie za koło i delikatnie szarpie szybkim ruchem w prawo w lewo kierownica lata jak gĺupia. Prawidĺwo powinna isc z oporem gdyz to ruch kierownicy zadaje dany tor jazdy a magiel musi trzymac kola w ryzach u mnie jest inaczej lekki ruch kołami wprawia od razu kierownice w ostry ruch. Pod czas jazdy na płytach jumbo lub delikatnych dziurach kierownica wali jak by była podłączona dyszlem do wahacza nie idzie jej trzymać. Gdy wjade na lekki kraweznik to wyrywa kierownice z rąk. Czy jest cos takiego jak regulator ciśnienia magla? Dodam że caly czas poci się i jest mokre przy korku wspomagania. Ale plynu zdaje sie nie ubywa. Magiel regenerowany nowe uszczelniacze nowa listwa sucho i czysto. Czy ktoś może. Sprawdzić jak to jest w waszych e46? Wymiana tulei wahacza na lemfordera z meyle hd nic nie dala. Może 1% mniej wali na kierownicy.
  7. ja już nie kumam według tego http://www.rozmiaryfelg.pl/bmw.htm e46 otwory mają 72,5 https://www.mador-opony.pl/pl/i/Tabela-rozmiaru-piast-i-rozstawow-samochodow-osobowych/20 e46 otwory mają 72,6 oco tu chodzi ??? RAZ PISZĄ TAK RAZ INACZEJ ma to jakiś znaczenie ten milimetr ze tak piszą ???? :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:
  8. Znalazłem fajne koła chętnie bym je kupił gdyby pasowały https://www.olx.pl/oferta/bmw-5x120-17-styling-167-CID5-IDyRaMA.html#2631b59d88 Co sądzicie o nich ?
  9. simon i maniek przekonaliście mnie kupie takie felgi z oponami jakie się trafią w pobliżu trójmiasta. nie będę patrzał na rozmiar. a nawet wydaje mi się że więcej ofert z kompletnymi kołami jest na 225 na 17 calach :D bo na moich baloniastych oponach 205 55 r16 gdy szarpnę za koło i pobujam to auto kołysze się jak galareta :D :D stąd te niepewne prowadzanie :mad2:
  10. A jak wygląda z doświadczenia jazda na 17 calach przy oponie 205 XL? Zależy mi na stabilności auta a niższym spalaniu poniewaz z tego co wyczytałem to na 225 n polskich drogach to masakra. Zalecane felgi to 205 – (5,5–7,5) – 6,5 215 – (6,0–8,0) – 7,0 225 – (6,0–8,5) – 7,5 Zwracać uwagę przy kupnie felg na zalecane czyli 6.5? Czy mogę śmiało na felge 7.5 zakładać opona 205 lub nax 215? Chce zmienić koła poniewaz na obecnych 205 55 16 jeździ się masakrycznie w kolejkach a na prostej obwodnicy przy gwałtowniejszych manewrach auto jest niebezpiecznie nie stabilne . Rozwazalem tez kupić na moje felgi 16. Opony XL 205 ale raczej duzo to nie poprawi stabilności.
  11. witam chciałbym kupic felgi 17 do mojej e46 320d znalazłem cos taiego https://www.olx.pl/oferta/bmw-felgi-styling-68-7-5-8-5x17-m-pakiet-super-opony-e36-e46-m3-m50-CID5-IDyQrF8.html#4e243dfae1 czy ET41 będzie przeszkadzało czy szukać standardowo ty;lko ET47 ? lub takie ? https://www.olx.pl/oferta/bmw-e46-kola-m-pakiet-17-styling-68-grafitowe-CID5-IDyXlGU.html#4e243dfae1 https://www.olx.pl/oferta/felgi-kola-styling-68-r17-5x120-CID5-IDzaOlO.html#92b6a7a5e4
  12. Zrobiona zregenerowana i czy to normalne? Tak ma być? https://www.youtube.com/watch?v=TrtGL0qyoVU
  13. lele1122

    320d - plywa w koleinach..

    tak to wygląda po regeneracji (nowa listwa) za 1000zl w ANS Gdańsk reklamowałem to poruszał kierą i mowił że jest OK. https://www.youtube.com/watch?v=lCfbL5JiV1Q https://www.youtube.com/watch?v=TrtGL0qyoVU
  14. Maniek jak masz touring to prosił bym Cię abyś delikatnie bujną za relingi dachowe i powiedz czy w pierw bujną się sprężyny czy opony. Bo U mnie cale auto kołysze się na spręzynach przy lekkim bujaniu dopiero potem na oponach. Prawidłowo powinno byc odwrotnie czyli bujanie na oponach. A sprezyny sztywne. Mówię o delikatnym bujaniu jedną ręką.
  15. lele1122

    320d - plywa w koleinach..

    Pewnie tak tylko ze tuż po wymianie powinna być jakaś poprawa. A tutaj jak było tak jest caly czas rzuca autem. Szczerze to wywalilem tyle kasy Na zrobienie wszystkiego co jest możliwe a poprawy nie ma ostatecznie zrobie zbieżność gdzies na porządnej stacji. Powiem żeby zrobili mi zbierzny przód. Jeśli to nie pomoże to sprzedaję te nieszczęsne e46 i kupię sobie audi. Bo to już jest przesadnie odbijające. Kolega ma stare audi a4 warte 1000zl z dojechaną zawiechą a jego auto prowadzi się płynniej od mojego e46 na tym samym odcinku drogi gdy mi wyrywa kierownice i jadę jak pijany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.