Skocz do zawartości

luqbaq

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia luqbaq

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Ja mam podobny problem. Tylko, że ja mam automat u I to wygląda tak jakby był za wysoki bieg do danej prędkości. (Jakbyśmy jechali 50 km/h z wrzuconym 5 biegiem) Po dodaniu gazu tak jakby wrzucił prawidłowy bieg i jest już ok... To się dzieje tylko między 40-70 km/h. Skrzynia płynnie zmienia biegi. Czy to może być sprzęgło hydrokinetyczne?
  2. U mnie coś takiego jest co jakiś czas. Oczywiście jak jadę do mechanika to nic nie puka i mówi, że wymyślam.
  3. po 4 dniach tych mrozów odpalił bez problemu. Akus ma 2 lata. Może jakaś zwara?
  4. Sprawdzałem ten test i w momencie gdy to miga napięcie bez zmian około 14. Po kilku km nic już nie miga. Wczoraj odpaliłem po 4 dniach jak stał na tych mrozach też na tescie nr 9 i raz mi tylko migło i spokój. Dziwne ;/
  5. Witam Po odpaleniu auta nic nie miga. Jak ruszę co jakiś czas miga akumulator. Z autem nic się nie dzieje. Po osiągnięciu 90 stopni nic już nie miga. Alternator i regulator sprawdzony u mechanika wczoraj i wszystko ok. Napięcie też ok. Dzieje się to tylko w czasie jazdy. Na postoju nic. Zrobiłem tak już 200 km i kontrolka po nagrzaniu silnika jak przestaje migać to już do końca jazdy spokój. Niedawno pękł mi pasek od wspomagania i pompy wody. Po wymianie niby jest ok ale w zimniejsze dni dopóki się silnik nie rozgrzeje dziwne dzwięki są tak jakby ten pasek się ślizgał. Po nagrzaniu jest ok, cisza. Co to może być?
  6. Witam Od dłuższego czasu mam problem z drganiem kierownicy przy hamowaniu. Klocki i tarcze wymienione trw, tuleje meyele hd. Przy hamowaniu przy 120 kierownica lata jak głupia. :-( Dodatkowo przy prędkości około 80 przy łuku w prawo coś wyje w prawym kole. Mam felgi 18 i 17 obojętnie jakie założę problem ten sam. Dodatkowo na 17 Nowe opony. Czy to może być wina piasty? Jedną rzecz jeszcze dziś przy wymianie kół zobaczyłem z prawej strony. Otóż kołnierz centrujący piasty, ten co zakłada się na niego koło jest z jednej strony krzywy i to dość mocno, bo aż do wewnątrz wchodzi. Czy to może być przyczyna? Bez hamowania nic nie drży....
  7. luqbaq

    e46 330d tuleje wahacza

    To chyba kupię jakieś lepsze teraz
  8. luqbaq

    e46 330d tuleje wahacza

    Witam Mam problem z tulejami wahacza. Na początku pojawiły się drgania kierownicy przy hamowaniu. Wymieniłem tarczę klocki przód i problem był nadal. Mechanik wymienił mi tuleje i problem znikł. Po 6 mc ten sam problem i znowu wymieniłem tuleje, bo jedna padła. Problem po raz kolejny znikł. Założyłem febi. Teraz znów mija 6 mc i to samo. Kierownica przy hamowaniu lata. Jaka może być przyczyna Tak szybko kończących się tulei?
  9. Ja nie chce nic wymusić za te przewody zapłacę Ale jak się okaże, że olej zlecial im w warsztacie i po wymianie oleju skrzynia będzie zepsuta to nie będę płacił za jej remont...? Mówią, że nawet 2M nie jechał że nie wie napewno czy cały olej poszedł. Napewno dużo, bo kontrola się zaswiecila...
  10. Witam. Sytuacja wygląda tak, że usuwali mi klapki w zawirowań i zrobili to dobrze. Pech chciał, że w trakcie wyjazdu z garażu przez mechanika ukruszył się przewód chłodzący olej w skrzyni biegów automatycznej i większość oleju wyciekla co natychmiast pokazało się na pulpicie. Twierdzą, że nie jechali i wstawili samochód spowrotem, a przewód był założony nie oryginalnie i nie miał prawa się trzymać o czym ja nic nie wie wiedziałem i nic nie robiłem tam. To jest ich pech, a moje szczęście, że nie stało się to na trasie. Mam nadzieję, że ze skrzynią będzie ok ale teraz pytanie. Nowy przewód kosztuje 500 zł + olej + komputer do adaptacji itd.. Czy mam prawa domagać się naprawy auta za darmo czy nie? Zastanawiam się nad oświadczeniem z ich strony, że nastąpiła przypadkowa usterka w warsztacie i jej opis w razie jak wyjadę, a po paru dniach skrzynia mi padnie. Warsztat to bosh =-O
  11. luqbaq

    e46 330d Buczy przy 2000 obr.

    Wymieniłem olej w skrzyni. Skrzynia pracuje wyraźnie lepiej, a wycie nie znikło. Przeglądałem już kilkanaście tematów i dużo jest takich problemów. Np. znalazłem post: "Witam. Ja mam u siebie identyczne objawy. To wyje jakbym jechal jakims autokarem na wycieczke :kwasny: Tez stawiam na podpore walu. Aha i jak wcisne do konca na 5 biegu na obrotach 1900 to odczówalne sa drgania i dziwny dzwiek, jakby jakies bicie." U mnie jest identyczny objaw. Niestety na forum nie znalazłem odpowiedzi oprócz tego, że dyfer do wymiany ;/ Gość od skrzyni też mówi, że to nie ona jest problemem. Macie kogoś może w Szczecinie kto by rozwiązał ten problem, bo jeździć tak to masakra :(
  12. luqbaq

    e46 330d Buczy przy 2000 obr.

    Nie. Zapomniałem napisać, że jest to automat. Do kompa też podłączyłem i zero błędów.
  13. Witam Przy stałej prędkości 100 na 5 biegu gdy mam 2100 obr. Auto Zaczyna wyć i mimo, że nie zmieniam biegu obroty spadają o 200. Myślałem, że coś ze skrzynią ale sytuacja jest podobna na 4 biegu. Prędkość 80 obroty 2100 i też spadają o 200 i zaczyna wyć. Tak samo na 3. Co to może być? Wał, dyfer?
  14. Panowie jest jakiś sposób żeby pozbyć się starych odpowietrzników? Zarówno ten przy termostatcie jak i przy korku dosłownie ukruszyły mi się w palcach i nie mam kompletnie za co złapać żeby je odkręcić :/ Zamówiłem już nowe ale muszę się najpierw tych pozbyć :/ Jestem ze Szczecina.
  15. Coś skrzypi w prawym przednim kole. Na postoju jak pobujam po prawej stronie to podobny dźwięk jak tuleje pływające z tyłu. Co to może być? Opona dziwnie też zużyta prawa przednia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.