Skocz do zawartości

kuklis

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    był Bravo 1.9 JTD 105 + Clio 1.2
    jest E91 330d 231 + Ibiza 1.9 TDI 170

Osiągnięcia kuklis

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Chciałbym zrobić program w mojej 330d M57 wraz z usunięciem DPFa. Polecacie kogoś w okolicach Bielska?
  2. Wg mnie aut godne zainteresowania i jak będzie ok to do włożenia trochę serca (czasu). Podobnie ja kupiłem - trochę "zapuszczone" do kosmetyki, też oglądane i negowane przez oglądających a wyszło jak najbardziej ok. Wyodkurzać, wymyć, lampy dać do polerki i auto będzie wyglądało jak inne na aukcjach przygotowane pod handel. Cena okazją super nie jest - 33k, 2006, 1 komplet kół. Zakładanie z góry że 3.0d ma walić ponad 20kkm rocznie też nie sprawdza się we wszystkich wyjątkach - ja kupiłem swojego i wychodzi 10kkm rocznie ale po prostu lubię jazdę dieslem (i mimo 10kkm rocznie opłaca się mieć ropkę). Jedyne co kiepskie to jakość zdjęć robionym pewnie lewarkiem - może być właśnie rozczarowanie, bo zapuszczenie to pół biedy a zużycie to już problem.
  3. Przejedź się mocnym dieslem to będziesz miał łatwiej odpowiedzieć sobie na to pytanie. Dodatkowo przy przebiegach 20 - 25 k to samą różnicą w paliwie zamykasz się w "utrzymaniu". Mam od pół roku 330d, jeżdżę po mieście i jest super.
  4. Nikt tu nie twierdzi, że jest to ulep. Trzeba patrzyć racjonalnie - wysoki przebieg, latane z dużą prędkością po autostradach w niemczech więc przednie poszycie i lampy będą strzaskane od kamieni, piasku itd. Nie jest to dramat, a po prostu naturalne zużycie każdego samochodu. Tu przód wygląda jak "nowy" więc albo po prostu ktoś o niego zadbał, czyli zrobił korektę (sam u siebie zrobiłem korektę lamp bo były tak właśnie strzaskane), albo co innego (na zdjęciu nr 5 przód trochę "ucieka" w lewo a zapewne z fabryki tak nie wyszedł). Pół roku siedziałem dzień w dzień śledząc oferty więc jakieś rozeznanie w cenach mam i dlatego twierdzę, że te 325d wyjdzie drogo. Kilka sporo lepszych ofert się pojawiało w lepszych cenach. Inną sprawą jest to że jak sam nie pojedziesz i nie oglądniesz dokładnie to nie będziesz wiedział - moją kupiłem mimo negatywnych opinii tu z forum nawet od osoby oglądającej moje auto wcześniej.
  5. Wygląda na ładną, ale lakier i lampy na pewno po korekcie :) Wystawiona za ok 30k, dodaj opłaty ok 5k, chyba że inaczej je załatwisz, zapewne koła na lato jeszcze... i to co wyjdzie od strony mechanicznej. Dość drogo wyjdzie jak za 325d w beżu.
  6. Jestem świeżo po kupnie e91 330d i sorry, ale jeżeli auto jest ok to cena jest dobra. Pełne wyposażenie, mody w silniku, m-pakiet. Jedyna kwestia to bezwypadkowość - jeżeli w aukcji nie jest to zaznaczone i nie ma tego w opisie to było coś na rzeczy. Miesiąc przed tym jak kupiłem swoją (było to niedawno) uciekła mi e91 330d w m-pakiecie bez navi z przebiegiem 280k. Poszła w 2 dni za 37k. Była bez modów. Kolejna sztuka co była to też e91 330d w pełym wyposażeniu bez m-pakietu z 2005 roku za 30k bez opłat!!! Poszła w pół dnia bo miała pełną dokumentację. Dobre sztuki trzymają cenę jak głupie :shock:
  7. Trafiają się wyjątki ale bardzo rzadko. Mam Ibizę TDI z DE, 2003 rok i 170kkm - potwierdzone. BMW kupiłem z przebiegiem 230kkm, 2007 rok i w salonie mi go potwierdzili.
  8. Bierz na tył - DTC jest bardzo ogarnięte i trzeba naprawdę chcieć żeby się coś stało. Ja miesiąc już jeżdżę pierwszym dość mocnym RWD i mimo że była zima to nie narzekam.
  9. Jestem na etapie poszukiwań nowych siłowników. Pytanie - kupić zamienniki dedykowane do e91 czy zamienniki dedykowane do Sorento? Co lepsze, męczyć się z otwieraniem czy z zamykaniem? Aktualnie mocuję się z otwieraniem ale jak już siłą otworzę na samą górę to trzyma.
  10. Po pół roku siedzenia i śledzenia ofert udało się kupić wymarzonego 6-cylindrowego generatora wrażeń :D No to w skrócie: E91 330d 231KM 2007 manual + RWD Prod.date: 2007-03-09 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S2CY BMW light alloy wheel, spider spoke 158 S4AD Interior trim strips, brushed aluminium S4AE Armrest front, retractable P7RS Package Comfort S8SP Control unit COP S313 Fold-in outside mirror S320 Deleted, model lettering S321 Exterior parts in vehicle colour S354 Green windscreen, green shade band S386 Roof railing S402 Panorama glass roof S418 Luggage compartment package S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior rear-view mirror with auto dip S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S507 Park Distance Control (PDC), rear S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S544 Cruise control with brake function S548 Kilometre speedo S563 Light package S663 Radio BMW Professional S710 M leather steering wheel S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German Zrobione po zakupie: - olej Mobil Super 3000 5w30 BMW LL04, - filtry Bosch (oleju, paliwa, powietrza, kabinowy), - zaślepki kolektora Aditech 33mm, - separator oleju Febi Bilstein (odma), - odnowienie tapicerki skórzanej Colourlook BMW Schwarz, - regeneracja kierownicy Colourlook BMW Schwarz + Boll do plastików, - oryginalne dywaniki gumowe BMW :8) - amortyzatory Sachs p+t + odbojniki, - termostaty (główny+EGR) BEHR, - rolka, napinacz, paski osprzętu, - łączniki stabilizatorów Lemforder Auto jak się okazuje bezwypadkowe (malowany tylko przedni lewy błotnik), przebieg potwierdzony w BMW oraz wydrukami z przeglądów, silnik bardzo przyjemnie chodzi i bez problemu odpala w mrozy. Do zrobienia zostało: - dołożenie gniazda USB (najważniejsze co jest do zrobienia :) ) - wypolerowanie przednich reflektorów, - wymiana tylnych siłowników klapy, - naprawa/wymiana rolety bagażnika, - program??? Jak zrobi się ładniej to po wymyciu i nawoskowaniu cyknę kilka fotek :D https://www.fotosik.pl/zdjecie/5495ee68a8dea699
  11. Mimo niezbyt pozytywnych opinii kupiłem tą sztukę i mam już 2 tygodnie - zarejestrowana, opłacona, po przeglądzie i co najważniejsze "odtrolowana" :D bo trochę była zasyfiona. Co wyszło po tych 2 tygodniach: - wymiana amortyzatorów (to już było pewne przed zakupem), - wymiana termostatu (po 10km silnik ma temp 67'C) Z pomiarów miernikiem wyszedł jedynie przedni błotnik - myślę że na 11 letnią 330d to nawet za mało :D Jak będzie chwila to założę osobny temat i wstawię kilka zdjęć. Na chwilę obecną jestem zadowolony :D
  12. Sa zadbane auta po kolizji w ktore warto sie bawic nawet jak cos dodatkowo wyjdzie od uszkodzenia, a sa tez niezadbane skarbonki, ktore jeszcze mialy kolizje i wtedy jest dopiero zabawa. Najwazniejsza jest buda i silnik. Buda wiadomo dostala ale nie tylko raz, a silnik tak jak pisalem - wycieki, siwe dymienie, nierowna praca z dziwnymi odglosami.
  13. Byłem dzisiaj ogladac. Stanowczo odradzam. Do wymiany zderzak p+t, blotnik prawy przod, drzwi prawe przod, maska. Gdyby to byl koniec to byloby ok, ale: - wnetrze zuzyte - listwy, kiera, dekory - silnik w stanie agonalnym - po zapaleniu dymi, slychac popiskiwanie oraz zaburzona prace - zawias z prawej strony do roboty - wyswietla bledy 4x4, abs i kontrole trakcji. Podobno przerwany kabel od abs... Lewa strona byla juz wczesniej malowana, a blotnik tylny szpachlowany.
  14. Dlaczego xd w manualu jest nietypowe? Ja wlasnie mam mieszane uczucia co do xd.
  15. Co o niej myślicie? Jak można na "szybko" (online 24h?) sprawdzić historię napraw, przebieg i czy wcześniej już nie miało przygody? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e90-e91-330xd-x-drive-m-pakiet-manual-uszkodzona-pilne-ID6zzWwM.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 Vehicle information ======================================== VIN: WBAVT91050KT86321 Type code: VT91 Model: 330XD OL (EUR) E-F-R series: E91 Series: 3 Type: TOUR Steering: LL Doors: 5 Engine: M57/T2 Displacement: 3.00 Power: 170 (231 hp) Drive: ALLR Transmission: MECH Paint code: A22 - SPARKLING GRAPHITE MET Upholstery code: ANAT - STOFF BLUE SHADO Prod.date: 2006-05-11 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S2ME BMW alloy wheel, M double spoke 194 S3AC Trailer coupling S4AB Fine wood trim burr walnut S4AE Armrest front, retractable P7RS Package Comfort S8SP Control unit COP S203 4-wheel drive S249 Multifunction f steering wheel S320 Deleted, model lettering S321 Exterior parts in vehicle colour P337 M Sports package S358 Climate comfort windscreen S386 Roof railing S418 Luggage compartment package S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S464 Ski bag S481 Sports seat S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S507 Park Distance Control (PDC), rear S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S544 Cruise control with brake function S548 Kilometre speedo S563 Light package S606 Navigation system Business S672 CD changer for 6 CDs S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.