Skocz do zawartości

bodziotx

Zarejestrowani
  • Postów

    450
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525i 2002
  • Lokalizacja
    Koszalin

Osiągnięcia bodziotx

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Padlo radio na 100%. Mialem kaseciaka Becker i jak go wywalilem i tymczasowo polaczylem starego Clariona z drugiego auta (przez adapter kostki) to graja wszystkie (i roznica jest znaczna). Juz zamowilem oryginalnego Alpine cd53 + wyswietlacz Mid. Przy okazji chce zmienic glosniki na Hertz DSK 130.3 i tylko nie wiem jak podlaczyc zwrotnice? Gdzie sie podpiac? Bo ida dwa kable do plytki obudowy woofera i tam dalej z niej dwa na woofer i dwa na tweetera. Za plytka sie nie wepne bo do woofera ida wewnatrz a na tweeter na zewnatrz pudla. Co zrobic? Ta plytka to jest fabryczną zwrotnicą? Prosze o podpowiedzi.
  2. Witam W moim 525 2002 ostatnio przestal grac prawy przedni glosnik. Po sprawdzeniu opornosci i stykow, a takze podlaczeniu innego glosnika wyszlo ze chyba nawalilo radio. Postanowilem ze wymienie bo jeszcze dodatkowo mialem zepsuty potencjometr glosnosci. Radio mialem Beckers C53 z kaseta i wyjciem na zmieniarke. Czytalem forum i ludzie polecaja Alpine tego dwu czesciowego z wyswietlaczem MID (ponoc gra lepiej). Co potrzebuje do takiej podmianki? Na alledrogo ludzie sprzedaja radia ale w 2 czesciach. Jak to sie laczy? Moze ktos ma na sprzedaz sprawne? Z gory dzieki za odpowiedzi.
  3. Witam Kilka dni temu zauwzylem dziwne zachowania prawego przedniego glosnika. Co jakis czas calkowicie sie wylaczal. Dzis rozebralem boczek, sprawdzilem czy kable sa dobrze podlaczone i glosnik nie dziala wogole, ciekawe ze nie dziala tez tweeter. Podejrzewam ze glosnik padl, w sumie rozwazalem zmiane bo jakosc dzwieku slaba porównujac nawet do systemow audio w Focusach i Passatach. Nie chce zmieniac radia, chce zachowac sterowanie z kierownicy. Czytalem fora i planuje zalozyc: http://allegro.pl/helix-b-52c-kable-10m-glosniki-samochodowe-13cm-i6239449396.html Co o tym myslicie?
  4. Witam W swojej E39 525i M-pack 2002 mam oryginalne rodyjko ze zmieniarka w bagazniku. Radio chyba standard bo pod klapka jeszcze kaseta. Jestem trochę zawiedziony jakościa dźwięku z tego seryjnego audio, gdzie była to jakby nie patrzec limuzyna klasy wyższej a nawet Premium w 2002 roku kiedy to schodziła z produkcji. Szczerze to mam dwa inne auta (Focusy z 2001 i 2006) i tam nawet w starej Foce Mk1 z 2001 roku głośniki seryjne (wiem bo w rodzinie od zakupu w salonie) grają lepiej. Stąd moje pytanie. Czy w celu "poprawy doznań akustycznych" w mojej E39 zaczać od wymiany głośników (jak tak to co proponujecie w rozsadnym budzecie) czy brac sie za zmiane samego radia gdzie zdecydowanie nie chciałbym rezygnować z obsługi radia z kierownicy jaką mama firmowo z M-ki? Czy są jakieś modele jednostek które mozna jakoś podłączyć pod oryginalne złącza BMW żeby nadal móc obsługiwac seryjnymi klawiszami na kierownicy? Bede wdzieczny za odpowiedzi. Pewnie jak widac z opisu powyzej nie znam sie na car audio ale słysze roznice pomiedzy dobrym a słabym. Pozdrawiam
  5. Witam Dzis dzieki wlasnej głupocie załatwiłem sobie zderzak w mojej 525 E39 z oryginalnym pełnym M-pakietem. Zahaczylem o skarpe pod garazem i zderzak poleciał w strzępy - cała prawa strone sie rozsypała (jak sie przyjrzałem okazało sie ze poprzedni wlasciciel Niemiec juz go kleił i w tym miejscu sie rozsypał). Mam do Was pytanie - chciałbym utrzymac auto w jak najbardziej oryginalnym stanie (M pakiet w E39 jest extra) ale na nowy oryginalny zderzak za 550$ mnie nie stać. Szukałem używek ale to ciezki temat jak są to wszystkie co najmniej poklejeno jak nie gorzej. Jako nowe sprzedaja ludzie zamienniki i tu pytanie do Was - czy np zderzak zamiennik z allegro http://allegro.pl/zderzak-bmw-e39-sedan-kombi-m-pakiet-m-power-pdc-i5856630739.html bedzie wygladal identycznie i mial te same mocowanie co oryginał? Jeden czlowiek od BMW mowil ze oczywiscie zamienniki sa z gorszego materiału i bardziej narazone na pekanie na przyszlosc ale z drugiej strony juz raz klejone/spawane zderzaki oryginalne tez maja obnizona wytrzymalosc. Polecil kupic zamiennik polakierowac i tyle - twierdzi ze ponoc pasuja. Jakie jest wasze zdanie? Bede wdzieczny za odpowiedzi
  6. Płyn sprawdzałem sam poprzez stan, nie wiedziałem jak sie sprawdza na pracujacym silniku - ogolnie moze jestem mega laikiem ale na działającym silniku to nie zalecona mi odkręcac chłodnicy. I nie wiedziałem gdzie ma być strumien widoczny. Spec wzial 20 zł za tzw przysługe. Odnosnie płynu to planuje jechać do gazownika (zbliza mie sie pierwszy przeglad instalacji) i wtedy powiem o tych wszystkich wyciekach ze ma zrobic jak trzeba. Ten mechanik od BMW mowil ze przy LPG to mega czesta dolegliwosc ze węże idace do parownika czy innego elementu instalacji są co tu duzo gadac "liche" i bardzo czesto ciekną na zimnym. Po rozgrzaniu jest niby OK. Pzdr
  7. Problem rozwiązany. Przynajmniej czasowo. Okazało się co mnie zupełnie zaskoczyło że było za mało płynu chłodniczego. Tak jak jeden z Was pisał. Ale ciekawostka. Na wskazniku temperatury nie bylo zadnych odchyłek a nawet jak odkrecilem korek od chłodnicy to pływak troche wyskakiwał ponad wiec niby poziom taki jaki powienien byc - a tu wyszło ze tak naprawde w przewodach i samej chłodni było tego za mało (ponoc instalacja LPG tez tutaj zabrała - i ona tez jest chyba tą winowajczynia wycieków płynu). Dobrze ze czlowiek do ktorego jeszcze z autem zna sie na bolaczkach BMW i szybo namierzył. Poodkrecał trochę te dwie srubki (na chłodnicy i na przewodzie) dolał płynu system troche sie sam odpowietrzył i ogrzewanie zaczeło hulac jak powinno. Z tego co sie troche dopytywalem tego mojego speca to mowil ze jakby elektrozawory padly to by nastepowało stopniowo (ponoc sa dwa) ze najpier np jedna strona by nie dmuchala a potem druga. A jak tak od razu calkowicie to wskazywalo na ten brak plynu lub ogolnei cala nagrzewnice. Moze moja historia komus pomoze na przyszlosc. Pozdrawiam
  8. Odnosnie wskaznika temp cieczy to jest ideal w pionie. Mam lpg od pol roku i czasem troche plyny chlodniczego gdzies ucieka na gumowych przewodach, przy przegladzie lpg kaze to zrobic. Sprawdzam poziom w chlodnicy i jest ok, jak co dolewam. Odnosnie tych elektrozaworow to jaK sie do nich dobiore mozna bedzie je jakos przeczyscic np WD40? Czy tylko wymiana?
  9. Witam Dziś moje autko mnie zaskoczyło. Zimno na dworze a tu przestało ciepłem dmuchac. Tzn nawiew działa przy czym nie ma różnicy czy ustawie na ciepło czy zimno zawsze daje zimnem. Mam Climatronika 2-strefowego i niewazne co ustawie na jaka strone cały czas leci zimne powietrze. Wentylator chodzi z taka sama moca jak zawsze. Co mogło się posypać? Pozdrawiam
  10. Czesc Osprzet jest LPG-Techu czyli jakies wtryski DRAGON i reduktor cos jak STAGa. Na instalacje chcialbym wydac cos kolo 3500 zł - ale chcialbym zeby to bylo zrobione porzadnie i jak trzeb bedzie dac cos wiecej to dam. Od gazownika gdzie do tej pory robilem drugie auto dostałem cene 3 tysi za LPG-TECHA przy czym musze z nim pogadac jeszcze czy bedzie to zrobione ładnie (tj ładnie pochowane)
  11. Witam Planuje założenie do mojej BMW 525i 192KM instalację gazową. Poczytałem troche forum, popytałem znajomych i polecają ludzie STAGA. Pojezdzilem po warsztatach u mnie i tutaj mówią mi, że LPG TECH jest dobry a jeden gazownik nawet okreslil ze czesc elementów LPG TECH jest taka sama jak w instalacjach STAGA (ponoc firma wywodzi sie od STAGa). Chce założyć instalacje taka zeby nie było spadków mocy i żadnych problemów. Jaki osprzet wy polecacie? Z góry dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam
  12. Witam Wybieram sie po auto do Niemiec. E39 2002 z M-Pakietem oryginalnym. Wszystko bylo OK tylko dzis do mnie pisze wlasciciel ze zawalił przy 90km/h w gołebia i efekt taki: http://bodziotx.linuxpl.info/golab.jpg Pytanie: Czy takie pękniecie da sie jeszcze wyklepać/zespawac czy coś (i jak co jakie mniej wiecej koszta)? Czy tylko wymiana zderzaka - gdzie koszty oryginału to jakaś masakra. Bede wdzieczny za odpowiedź
  13. Proszę o zlikwidowanie tematu w tym dziale, gdyż chciałem go wrzucić do działy Serii 3 i przez przypadek zamiescilem go tu. Teraz przerzucilem go rowniez na glowne forum i prosze o zlikwidowanie tutejszego.
  14. Witam. Mam taki problem z moja 318is. (ostatniumi dniami troche popadało i moze ma to jakis zwiazek). Autko mi sie okrutnie dusi po uruchomieniu na zimno. Jak zapale silnik z poczatku pracuje ok. Ale jak potrzymam chile na jakis obrotach to same nagle zaczynaja spadac i krztusi sie aż czasem do zgasniecia. Tak jest na gazie i benzynie. Gdy zlapie temperature wszystko mija. Jak sie krztusi to obroty spadaja do kilkuset i prawie gasnie, dopiero jak puszcze pedal gazu i od nowa wcisne to troche zwiekszy obroty ale znow jak chcile potrzymam to spadaja i sie krztusi. Macie jakies pomysly? Uaktualnienie. Dzisiaj było sucho i autko działa normalnie. Bez żadnych szarpnięć czy zakrztuszeń. O co chodzi :?:
  15. Uaktualnienie. Dzisiaj było sucho i autko działa normalnie. Bez żadnych szarpnięć czy zakrztuszeń. :?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.