Skocz do zawartości

Parti

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Parti

  • Urodziny 26.04.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E46 318Ci ---> E92 330d N57 ---> F20 120d --->
    Jest: F30 320d
  • Lokalizacja
    WarsaW

Osiągnięcia Parti

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję za pomoc. To też się przydaję na przyszłość szczególnie jak szukasz nowszego autka i czujnik lakieru nic Ci nie da. Autko było uderzone delikatnie w bok (wymienone drzwi, słupek nietknięty). Niestety zanim się zdecydowałem już ktoś inny się zdecydował na zakup :shock: :(
  2. Witam wszystkich. Szukam kolejnego autka dla siebie. Po E92 i F30 czas na G20. Znalazłem ciekawę ogłoszenie z Żary. Czy ktoś jest wstanie mi powiedzieć coś więcej o tym aucie? Daję link do autka: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0-258-km-nowa-2019-r-m-pakiet-karmelowe-skory-jedyna-taka-ID6CZySv.html#9f0e9438cb Dziękuję za uwagę i dyskusję w temacie.
  3. Cześć Koledzy, Mam w swojej bawarce przyciemniane szyby - przód i tył (folia). Od 3 lat jeździłem do mojego zaufanego gościa na warszawskiej pradze, ale w tym roku już nie chciał mi wbić pieczątki z uwagi na te szyby. Szukam kogoś zaufanego, kto mi klepnie przegląd z tymi szybami z przodu, bo tak to każą zrywać i będę musiał zaraz nowe zakładać, a to wydatek z 400 pln. Na forum nie znalazłem takiego tematu. Jak to u siebie załatwiacie? Może mi ktoś kogoś polecić, będę zobowiązany :) Może być Warszawa, może być poza Warszawą.
  4. Cookies43 Kolega właśnie oglądał to autko i na jego prośbę auto zostało wrzucone tutaj na forum. Bardzo dziękuję za pomoc i czujne oko kolegów z forum. Temat zamknięty skoro autko zostało sprzedane.
  5. Koledzy proszę o pomoc, Interesuję mnie to autko. Jest to samochód znajomego. Chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej o historii pojazdu, na co powinienem zwrócić uwagę. Być może ktoś dopatrzy się czegoś godnego uwagi. Jestem po oględzinach, sprawdziłem nr VIN i wyposażenie się zgadza. Nie sprawdzałem autka w ASO. Autko nie jest wystawione w żadnych serwisach ogłoszeniowych stąd wklejam zdjęcia poniżej: http://s6.ifotos.pl/mini/IMG0393jp_ewwswxs.jpeg http://s2.ifotos.pl/mini/IMG1009jp_ewwswxa.jpeg http://s3.ifotos.pl/mini/IMG1083jp_ewwswxq.jpeg http://s3.ifotos.pl/mini/IMG7078jp_ewwswnp.jpeg http://s6.ifotos.pl/mini/IMG7312jp_ewwswnh.jpeg Z góry dziękuję za pomoc.
  6. Szkoda czasu na uderzone mocno e93. Popatrz sobie na mój temat, sam oglądałem 4 miesiące różne e93, ostatecznie zdecydowałem się na e92 z uwagi na duży wyższy koszt zakupu e93, a przede wszystkim brak odpowiedniego egzemplarza na rynku. Poza tym nie wiem jak inni użytkownicy, ale ja nauczyłem się że auto z USA to dla mnie nie istnieją! Chcesz powód? Huragan, powódź, aukcje powypadkowe z ubezpieczalni, auta z parkingów policyjnych kupowane za grosze i eksportowane masowo do polski, Nie znasz historii takiego auta i nigdy nie poznasz, a za te pieniadze nie pchałbym się. Co do sprawdzenie szkoda Twojego czasu i kasy, ale to moja rada.
  7. Ostatecznie po prawie półrocznych poszukiwaniach bo zacząłem w połowie września odpuściłem sobie e93 i zdecydowałem się na e92. Po pierwsze za e93 z tego co zauważyłem trzeba dopłacić te 10 tys, a po drugie e93 w Polsce jest bardzo mało. Jak do tego dodać, że większość jest bita, sprawdzona z niepewnego źródła itd to prawdopodobieństwo kupna w rozsądnej cenie dobrego jest bliskie 0% :duh:
  8. Sprawdzałem to auto w ASO w Poznaniu dwa tygodnie temu, prezentuje się cudnie zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz. Jest tylko jeden mały problem, a właściwie nie jeden :shock: Opiszę sytuację, aby oszczędzić komuś wydanie 800 pln, bo tyle kosztuje sprawdzenie w ASO Smorawiński. Właściciel twierdzi, że auto miało wgnieciony prawy błotnik. Facet nawet nie widział jak to było, ponieważ jak już kupował to to auto był zrobione - nie będę snuł teorii czy sam robił to auto, czy też wbił się na minę i dlatego teraz sprzedaje. Ale auto wymaga wg cennika ASO 22 tys. wkładu na naprawę, aby doprowadzić do stanu używalności, a i tak pozostanie bite CABRIO, które już nigdy nie będzie funkcjonować jak bezwypadek. Okazało się, że to nie był błotnik, a mocny dzwon w prawy bok, który przeszedł przez całe nadwozie auto, uszkadzając zaróno przód, dach, drzwi pasażera jak i uwaga - bagażnik. Ale do rzeczy. Auto ma spawany przedni błotnik oraz cały bok. Drzwi malowane, dach składa się krzywo, a bagażnik przecieka, ponieważ jest cały przemoknięty. Na dodatek okazało się, że nie ma w ogóle płynu hamulcowego z przodu, miska olejowa nie jest zabezpieczona i część oleju tryska na skrzynie biegów. Jak zobaczyłem spód auta, to się załamałem! :duh: Informacje opisane powyżej zostały przekazane na podstawie weryfikacji pojazdu przez specjalistów z BMW ASO Smorawiński. Dla wszystkich bliżej zainteresowanych zapraszam do ASO w celu weryfikacji. To na pewno jakieś polaczki robili, byle by było, ponieważ bardzo słabe wykonanie. Generalnie, za 90 pare tys można to kupić wrzucić jeszcze, jeśli ktoś ma ochotę. Ja odradzam. Szkoda mi tylko pół dnia straconego, kosztów sprawdzenia i na paliwo.
  9. Za 79 tys w Warszawie stoi 335d w grafitowym kolorze, podobnie wyposażona z o wiele mniejszym przebiegiem, ten sam rok. Myślę że tam co ciekawsza sprawa. Mimo że to 330d to 180 tys uważam za duży przebieg, zaczynają się przygody z kolektorem, świecami itd.
  10. Rufio raz że bita w prawy bok była, ale to nie stanowiło takiego problemu. Dwa właściciel stwierdził że jak kupował to była bezwypadkowa, a w serwisie w Polsce powiedzieli mu że była bita dopiero, więc ktoś ściemnia. sprzedaje młody chłopak i jak zobaczył że jest chętny aby kupić za 105 - 110 tys, to stwierdził że chce 120 tys, poza tym mój budżet to 80 tys. był zakładany, więc nagięcie do 100 tys, a nagięcie do 120 tys to lekka przesada. ale fajna jest,
  11. Haha pamiętam :D Jeśli nie to Cabrio to kupię e92, pewnie, bo już mam dość, 4 miesiące szukać auta.... :/ choć to moje małe marzenie, a o auach z Belgi i Francji krążą legendy
  12. Panowie sam szukam E93 od września, można spojrzeć na moje wpisy na forum, choć nie ma ich za wiele. Śledzę rynek na bieżąco. To co wyszukałeś to jest cena za to auto wraz z opłatami. Auto nie jest zarejestrowane, generalnie z gościem dogadałem się wstępnie na 99 tys wraz z opłatami, już. CO do dachu to nie wiem, ale na pewno będę to weryfikował. edoneil bardzo dziękuję za rozkodowanie. Byłem już w ASO w Waw gdzie babka powiedziała że było serwisowane regularnie, ale nie wydrukowała mi tej listy komponentów. Generalnei tylko dziwne bo miała ostatnie wpisy 97 000 w lutym 2012 i potem 104 000 gdzieś w 2013, co jest troszke zastanawiające, obawiam się że była bita :? Bronx_l dziękuję to dla mnie cenna uwaga, na pewno to zakupu auta podchodzę bardzo sceptycznie i dmucham na zimno.
  13. Witam, W związku z tym że nadal szukam to prośba o rozkodowanie, Poza fotelami prezentuje się ładnie http://otomoto.pl/bmw-330-C30588319.html
  14. Jasne to dopiero będzie lub nie... ciężko znaleźć e93, szukam już 2 miesiące, ale jak będzie trzeba to będę szukał kolejne trzy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.