Skocz do zawartości

ra3ek2

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 1998r

Osiągnięcia ra3ek2

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. wszystko zrobione i okazała się jednak pływająca tuleja
  2. po wymianie drążka trzeba ustawić zbierzność.
  3. jak zrobisz to napisz, bo ciekawy jestem przyczyny. A jaki masz gaz założony w swojej?
  4. Też tak mówie. Postaraj się samemu, a jeśli żeczywiście nie pójdzie to półoś z dyfra wykręcić i do jakiegoś majstra z całością iść i on coś poradzi
  5. Moje doświadczenie jest takie, że wybijałem półosie z 4 E39 tylko jedna (moja) obeszła się bez podgrzania. Też nie jestem mechanikiem. Sama operacja nie jest trudna, tylko wspomniałem o tej komplikacji, która może nastąpić.
  6. gazu, ale benzyny byłoby pewnie tyle samo bo praktycznie nie mam różnicy w spalaniu benzyna-gaz. Wiem, że korci ale chciałem spróbować jak nisko idzie zejść. A co do Twojej wypowiedzi to wydaje mi się, że za dużo Ci pali w mieście. Moja w mieście przy normalnej jezdzie pali 14. Kiedyś w super korku na Poznaniu doszedłem do 19l/100km ale to nie była jazda (mogłem równie dobrze wyjść i ją pchać)
  7. ra3ek2

    wymiana rozrzadu e39

    Grzechotanie Voanosa powinno ustać po rozgrzaniu silnika. I na simnym objawem może też być falowanie obrotów.
  8. ra3ek2

    szarpaniepodczas jazdy...

    Jak wrzucasz 1 i Ci szapnie to może być dwumasa
  9. Mam 528i w sekwencji Landi Renzo i jestem super zadowolony. Nie odczuwalne spadki mocy na gazie w porównaniu do benzyny. Żadnych problemów z silnikiem. Pewnie nikt w to nie uwierzy, bo ja sam nie mogłem, ale ostatnio na trasie (bez żadnych korków i jadąc cały czas 90 - 100km/h) wykręciłem średnią spalania 6.8l/100km. Ale już chyba się nie da niżej zejść, a jechałem jak dziadek, wyprzediłem tylko ciągnik. Ale się da :)
  10. Jak poleciał ci olej z amora to znaczy, że chodzi na sucho i zaczyna się zacierać. Też to miałem i po wimianie jest ok. Sprawdź, naciskając lekko na auto z tej strony gdzie jest wyciek, czy słychać amora, tzn mój wydawał dziwne dźwięki już,
  11. Chyba nie obejdzie się bez demontażu całego wydechu, bo podpora znajduje się nad wydechem i aluminiową osłoną. Jak ją odkręcisz to ocenisz jej stan, to jest łożysko i powinno pracować płynnie i cicho.
  12. Może nie być osobnego bezpiecznika na tylną klapę, tylko połączony z centralnym zamkiem, ale nie jestem pewien, ale jeśli centralny Ci działa to bezpiecznik jest dobry. Zacznij od zbadania czy dostaje prąd na wtyczce do siłownika. Nie jest to zbyt dużo pracy, a to podstawa.
  13. Maiłem taki sam przypadek. Wczoraj mi się problem rozwiązał. Miałem naprawdę niewielki luz na sworzniu prawego górnego wahacza z przodu. Na szarpakach nie do wykrycia. Przy większych prędkościach nic nie było słchć, a jak jechałem powoli nawet na małych nierównościach to waliło jakby ktoś to karoserii młotkiem uderzał. Po wymienie jest idealnie cicho. Zeby wykryć ten luz musiałem odkręcić drążek kierowniczy, żeby wyelimonować przekładnie i sam drążek i na podniesionym aucie i założonym kole ktoś silny muis ruszać kołem energicznie prawo-lewo i Ty trzymając wahacz poczujesz lekki przeskok. Opisałem tylko mój przypadek, który miał podobne objawy, nie powiedzialne, że masz to samo, bo przyczyn może być wiele. A co do samego stukania to nie było ono pojedyńcze tylko zawsze kilkukrotne jakby sprężynowało.
  14. Ja miałem podobnie. Uważaj żebyś nie zatrzasnal kluczyka w bagażniku. Na początku sprawdź czy dochodzi prąd do siłownika. Jeśli tak to proponuje ci rozebrać i przeczyścić siłownik, bo może coś się tylko zacieło, a jak nie to do wymiany. Nie jestem pewien co do tego ale zobacz czy nie przepalił się zaden bezpiecznik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.