Skocz do zawartości

Balugass

Zarejestrowani
  • Postów

    1 533
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Balugass

  • Urodziny 13.07.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Yamaha xjr1300
    e46 320d ->e91 325i ->e83 2.0d ->e91 318d -> e61 530d-> e53 3.0d
  • Lokalizacja
    W-M
  • Zawód
    :)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Balugass

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

0

Reputacja

  1. Czołem :) problem wygląda następująco... podczas przyśpieszania na 1/2 - 3/4 gazu jest ok, może minimalny odkurz... na kickdown zaczyna dymić na czarno ze widać w lusterku wskazówki: -filtr powietrza nowy, -odpala od strzała zimna czy ciepla - ciągnie równo i ma moc - wężyki podciśnienia nowe - wyczyszczony zaworek - programowo wyłączony egr - korekcie wtrysków do max 0,8 - auto bez mapy jak i po wgraniu mapy na 250@580 dymi tak samo - dziwne ale tak jest -wyskakuje tylko błąd czujnika temperatury powietrza doładowującego ( na btool -1) - przepływka jutro będzie nowa na podmiankę poniżej filmik (4 bieg 1900 obr start, but w podłodze potem 5 i również but w podłodze) prosiłbym o wskazówki :8)
  2. i co powyżej 3 tyś obr zasłona dymna z tyłu? turbiny były regenerowane?
  3. Balugass

    Opony

    no nic nie poradzę tak już auto kupiłem z nowymi oponami...
  4. Balugass

    Opony

    hejka, nigdzie nie mogę znaleźć informacji o tym jakie muszę mieć ciśnienie w oponach... mam ori 19 styling 132 oraz nowe opony założone przez poprzedniego właściciela 255/50/19 na obu osiach wiem ze powinno być 285/45 z tyłu ale jeżeli są jednakowe to nic nie powinno sie dziać ... bynajmniej w x3 tak było ze musiałybyć 4 identyczne ktoś pomoże jakie cisnienie trzymać w oponach by jak najmnie dostał xdrive? pozdraiwam
  5. Witam, czy po wymianie oleju w reduktorze potrzebna jest kalibracja? pacjent e53 3.0d 2005r pozdrawiam:)
  6. ja po kupnie dałem tarcze do przetoczenia - auto stało ponad 6 miesięcy i zardzewiały mocno po przetoczeniu (tylko zebrana rdza) było ok natomiast po szybkiej jeżdzie w zimę tarcze się pokrzywiły - z racji tego ze były nowe dałem im ostatnią szansę i dałem do przetoczenia, bicie 0,02mm niby dużo teraz czekam na trasę i zobaczymy co będzie :) w kazdej Bmw miałem problem z bijącymi tarczami, chyba zakup ori tylko ratuje :)
  7. Wtyczka ok, błędy po kasowaniu wracały, odpiełem aku na noc i wszystko dzaiała narazie :) ciekawe te e61 i jego fanaberie :)
  8. Czołem, Musiałem wyciągnąć przednie lampy (zaparowane brewki)... w miedzy czasie auto bez lamp było odpalone i wyprowadzone z garażu - waliło błędami bo nie było lamp po zamontowaniu lamp na swoje miejsce wali dalej błędami które po skasowaniu inpą wracają... jakie błędy występują: 2x silniczki xenon dynamic, ALC system defect, światła mijania prawa stona (xenon prawy się nie zapala) przed odłączeniem było wszystko ok, dynamic xenon chodził jak trzeba itp... co się stało? trzeba kodować ALC? proszę o pomoc
  9. dziś odłącze mechaniczne egr zobaczymy jak się sadza zachowa :) jeżeli będzie to wyłączę programowo
  10. dzisiejsze obserwacje: -na zimnym silniku egr zamknięty -5% -po rozgrzaniu niezależnie od obrotów egr 58-67% otwarcia (szybko wzrastała sadza - jazda dynamiczna) -po załączeniu wypalania podczas jazdy 5% a na postoju z załączonym wypalaniem 58% - po procedurze wypalania przejechałem jeszcze z 3km i ciągle egr na 5% jakieś sugestie??
  11. kupiłem używany niby działał... trzeba wysłać do naprawy jednak.
  12. Witam wszytkich :) pytanie zasadnicze, czy nowy Diversity trzeba kodować? miałem stary moduł zalany i przestał działać centralny... naprawiłem wiązkę w klapie i wsadziłem nowy diversity i guzik nie działa w e91 nic nie trzeba było robić moduł ALH jak złapie błąd zwarcia - może przez to nie świecić 3stop ? czy dam radę zrestartować go inpą? pozdrawiam
  13. jadąc spokonie koło 200 jak załącza się wypalanie to 500-550 stopni. U mnie wypalanie załącza się nawet przy ciśnieniu wstecznym na wolnych obrotach 20mba więc jeszcze nie powinno... ilość sadzy 25-30g zastanawia mnie czemu po myciu dpf i kasowaniu adaptacji nie ma różnicy w pojemności filtra - wypala się tak samo (autor wątku) ja dopiero jestem przed płukaniem
  14. mam identyczną sytuację... tylko ze u mnie wypala się co 200-300km. Sadza po wypalaniu rosnie bardzo szybko- też podejrzewam ze ma w sobie dużo popiołu (261tkm ori). Myślałem ze czyszczenie wodą pomoże ale przeczytałem Twój post i się zastawiam... może coś nie tak jest z mieszanką paliwowo-powietrzną i poprostu nadmiernie dymi a dpf to wyłapuje... lub czujniki ciśnienia oszukują.. mam nadzieje ze post nie umrze śmiercią naturalną bo sam jestem ciekaw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.