Skocz do zawartości

vieviur

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330d 2003 204KM

Osiągnięcia vieviur

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. widze ze to problem takiej kategorii jakie bywaly jak mialem audi, tam tez wiele osob przerabialo np. szapranie autem przy ruszaniu albo wysoko biorace sprzeglo i tez przyczyn moglo byc 10 - jednemu pomagaly poduszki, innym wymiana dwumasu, czasem samo sprzeglo, a po czesci przyczyna tez byla rozregulowana pompa wtryskowa, ktora powodowala wlasnie przy ruszaniu na wolnych obrotach dodatkowe drgania silnika. czesto te kilka przyczyn lubi sie laczyc i pomgada dopiero wyeliminowanie paru przyczyn. ja sobie to jeszcze poobserwuje bo w przypadku tego problemu nie sprawia mi to poki co klopotow z uzytkowaniem, a pewnie w koncu dotre co jest przyczyna. to wlasnie bardziej brzmi jak jakis napinacz, pasek klinowy, moze lozysko na alternatorze albo cos na rozruszniku. moze wlasnie kolo pasowe, sprobuje przeanalizowac sugestie z tych watkow, ktore wkleiles bo wiele z nich tez brzmi bardzo prawdopodobnie. zobaczymy, dam znac jak to namierze.
  2. nie, pod grzechotanie nie podchodzi, to raczej takie jakby piskniecie, jak piskniecie lozyska czy cos w tym stylu. zauwazylem dzisiaj ze przy zapalaniu tez sie to pojawia, to taki krotki dzwiek tylko w momencie ruszenia walu z pozycji nieruchomej i tak samo jak wal zatrzymuje sie z ruchu. dwumas przerabialem juz w audi wczesniej i objawy byly troche inne, dalo sie zauwazyc drgania przy ruszaniu z miejsca albo przy wciskaniu sprzegla, a tutaj ruszanie jest bardzo plynne, nie ma zadnych drgan budy, takze ja raczej obstawialbym co innego, ale reki sobie za to nie dam uciac. komputer nie pokazuje zadnych problemow, oprocz bledow swiec zarowych, o tym bledzie napisalem na innym forum, ale tego tez bym raczej nie wiazal z tym dzwiekiem.
  3. witam, chcialem zapytac czy ktos obserwowal kiedys takie objawy - jak gasze samochod to jakby wal zatrzymuje sie z takim jakby skrzypnieciem, jak otarcie metal o metal. no moze zbyt drastycznie to nazwalem, bo zaraz mozna pomyslec, ze silnik sie rozlatuje, ale nie - auto pali elegancko, silnik pracuje rowniutko, ciagnie do konca od niskich do wysokich obrotow, tylko przy gaszeniu tak jakby dziwnie wal sie zatrzymuje. nie mialem nigdy wczesniej takiego silnika, moze to normalne ze tak gasnie? chociaz wydaje mi sie ze powinien gasnac bardziej "gladko". co o tym myslicie? pozdrawiam.
  4. witam, chcialem zapytac czy ktos widzial kiedys taki blad, wystepuje w miare regularnie co jakis czas i zawsze na wszystkich cylindrach. 4212 glow plug zylinder 1 4212 glow plug zylinder 2 4212 glow plug zylinder 3 4212 glow plug zylinder 4 4212 glow plug zylinder 5 4212 glow plug zylinder 6 probowalem cos szukac w necie, ale nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi, sa podejrzenia ze albo wszystkie 6 swiec padlo, niektorzy tez probuja sugerowac, ze to jakis modul sterujacy swiecami, ale INPA nic wiecej oprocz tego nie pokazuje, a wydaje mi sie ze jakby cos bylo nie tak z modulem to bylby tez blad modulu. auto pali bez problemu, co prawda jest teraz goraco, ale mimo to nie obserwuje zadnych objawow zwiazanych z problemami z zapalaniem, auto pali od pierwszego zakrecenia walem. dajcie znac jak macie jakies sugestie bo nie do konca wiem czy wymieniac swiece czy szukac przyczyny gdzie indziej. pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.